S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 149,00 Kč (5,73 €)
Cena od: 1 499,00 Kč (57,65 €)
Cena od: 2 470,00 Kč (95,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)
Cena od: 149,00 Kč (5,73 €)

» Zprávy od vody
BHWarner

Klukům z Gangsta fishu se daří a pěkně nás pravidelně informují o úspěších...

Nazdar všem Imperialistům !

Čas nám pěkně letí a já si konečně našel čas dát dohromady pár řádku s novými zážitky od vody.

Opět se nám s kolegou nechtělo jinam, než na "naši" řeku. Od posledního reportu se nám podařily dvě návštěvy.

Ta první byla předem obtížná, protože byly na programu pěkný vedra. Avšak jednoho krásného lysce 80cm 10kg se podařilo vybojovat a to hned 3 hodiny po příjezdu. Zlákal ho neotřesitelný česnekový Monster´s Paradise! Jen škoda druhého záběru, který přišel téměř ihned po puštění ryby. Přišel tak razantně, že jsem na něj bohužel nedokázal reagovat. Hlavu jsem si z toho nelámal, jelikož vím, že takové jízdy nejsou na zdejší vodě výjimkou. Navíc jsem si říkal, že přijdou určité další. Jenže on to byl poslední ohlas z kategorie dospěláků..

Přišly očekávána vedra. Tomík se bavil jesenama, parmama, amurama a menšíma kapříkama. Já byl pro jistotu bez záběru. Ale i přesto jsem byl papírový vítěz :) To bylo z naší první výpravy bohužel vše..

Lepší vyhlídky na počasí měla naše poslední návštěva. Už kromě doma narolovaného Monster-Liveru a Fishky jsme měli v zásobě hotovky Monster´s Paradise a Elite.

Zkoušeli jsem různorodé kombinace na každou udici. Tomík opět začal nachytávat kila na menších rybách a já jel tu svou klasiku - nula. Druhý den mě to už začalo pěkně točit. Oba jsme měli pěkně položeno v potopených stromech, ale jakoby byly ryby jen u toho jeho. Krotil jsem se za pomoci destilátu a trpělivě vyčkával.. A večer to přišlo.. Šupík nebyl v extra kondici a nechal se poslušně stáhnout do podběráku. Kontaktní sedm a půlka.

Bleskově zpátky do vody a vzápětí čtvrtka na první modelku před objektivem. Paráda, nálada se ihned zlepšila. Popípávání Flajzaru mě opět vylekalo a já už podruhé svíral prut. Naštěstí ne pod tíhou haluze. Mám nahozeno proti proudu a ryba opět poslušně míří ke mně. Až se mi nechce věřit, že se mi pod nohama po chvíli obrací..krasavec ! Tomasso obratně podebírá rybu a mě se chce řvát radostí, protože mám na tuti novej osobák. Parametry 92/14 si ryju rázem do paměti a hurá do vody.

Další den opět úřaduje Twiggy a já už s dobrým pocitem ani nezávidím to množství záběru. Nakonec se v podvečer dočká menší satisfakce Tom s krásným lysečkem. Není největší, ale moc krásný. Já na to odpovídám pěkným 12-ti kiláčem. Nárazové ochlazení větší úspěch nepřináší a přes občasné Tomovy výpady s menšími kapříky dále vyčkávám na další vysněnou hodinku v mém super stromě. Ta už ale nepřijde a my další den balíme.

Už se nemůžeme dočkat na další náhozy na této překrásné řece a věříme, že nám příště pošle ještě vetší kapitány!

Lefty a Twiggy (Gangsta fish)

Ondra Kubena Part 4 - Amuří rodeo ve znamení NHDC

Voda se již dosti oteplila a kapři stále jen velice málo přijímají potravu. Rozhoduji se cíleně se zaměřit na amury s tím, že když krmením ztáhnu amura, možná budou následovat i kapři. Dle dostupných informací z dané vody o možném pohybu amurů jsem si vybral pro lov mělčí partie revíru od 05- 1,5m vody. Prvních pár dní se po řádném zakrmení nechytlo nic, kromě pár menších kaprů.

Přemýšlel jsem, co a jak udělat trochu jinak, abych konečně měl kontakt s amurem. Vybral jsem dosti odlišné místo a dokonce o trochu větší hloubku vody a zakrmil boiliesem banán 16mm, amino peletami 15mm a jako nástrahu jsem zvolil Pop-up banán 16-20mm nadipované v esenci banán a sladidle NHDC.

Opravdu netrvalo dlouho a hned jako první přichází můj životní amur o délce 121cm a váhou 22,8kg! Nádherná ryba! A to jsem ještě ani ve snu netušil, co se během pár dní odehraje. Amuři brali opravdu pravidelně a na břeh se podívalo přibližně 20kusů od 10-17kg a ještě jedno amuří monstrum 23kg! Co víc si přát.

Během lovu amurů přichází i záběr od velkého kapra jistě nad hranicí 20kg, ale po urputném boji se bohužel vypíná metr od podběráku. Nevadí, příjde snad jiný.

Kapři opravdu začali najíždět na krmná místa připravená pro amury a také se jich pár ulovilo. Pokoušel jsem kombinovat různé příchutě a velikosti Pop-up, ale když boilie nebylo nadipované v NHDC, tak jsme jen marně čekali na záběr.

Bylo zajímavé, že amuři přicházeli i uprostřed dne, kdy se všude okolo koupali zástupy lidí. Přišlo i pár opravdu velkých ryb, ale bohužel byli lepší Tongue out.

Díky šokovému návazci Shock it 0,60mm vydržely naše montáže opravdu hodně. Když amur nabral směr od břehu zpátky na vodu a to i několikrát po sobě, prostě byli to nádherné adrenalínové souboje.

Na návazce jsem použil potahovanou šňůrku Soul Strip Easy soft camo, háčky RSH 300 vel.6 doplněné vlasovým rovnátkem Line Aligner clear.

Ondra Kubena Part 3 - Léto na oblíbené vodě

Pracovní vytíženost mi dovolila se opět zaměřit pouze na krátké několikahodinové výpravy, pokaždé na jiné místo. Cíl byl jasný Smile, ulovit nějakého pěkného kapra.

Jako nástrahy jsem zvolil klasiku v podobě boiliesu Elite a Monster-Liver o průměrech 24mm. Kombinoval jsem je s V-pops White nebo Pink o průměru 16mm dipované v esenci Elite a esenciálním oleji Black Pepper.

Montáže používám stále stejné ze ztužené šňůrky Strip Easy Soft camo, háčky RSH 3000 vel.6 s vlasovým rovnátkem.

Do okolí náhozu přistřeluji vždy okolo 10ks boilie a nějaké ty aminopelety 15mm. Na takto připravených místech jsem se vždy dočkal nějakého toho pěkného kapra a během několika vycházek se mi podařilo zdolat kapry o váze 14kg, 15,20kg, 16kg, 16,20kg a 17kg.

Opravdu vše fungovalo perfektně tak jak by mělo.proto rychle na ryby co kdyby náhodu…

Za Czech imperial Bass team Ondra Kubena

Leošová 4 hodinová jízda snů

Leoš Kubeš nám poslal report z jeho 4 hodinové jízdy snů, tady je...

Ahoj Imperialisté,

píši pár řádků z jedné víkendové výpravy na jednu svazovou pískovnu.

V pátek, po příjezdu na tuto lokalitu jsme zjistil, že všechna lukrativní místa jsou obsazena, ale jak rád s oblibou říkám - ,, doma v obýváků ho nechytíš“, tak jsem zůstal a usadil se na jedno z mála volných míst.

Žádné velké vymýšlení, na jeden prut jsem nastražil Elitku s oranžovou V-Popkou dipované v esenci Elite a na druhý také panďuláka, ale Monster´s Paradise.

Kvůli dalekému nahazování jsem zvolil montáže ze ztužené šňůrky od firmy SOUL Strip Stiff 25lb háčky SOUL RSH 4000 osazené rovnátky SOUL Line aligner

Opřel jsem se do nových MK trojek a poslal svoje montáže na dálku zhruba 120m.

Na každou montáž jsem naházel kilo koulí a děj se vůle boží Smile.

V sobotu jsem za svítání vstal, přehodil oba pruty a lovné místo oživil půl kilem koulí.

V půl desáté se mi rozjel pravý prut na ,,Elitku“. Po lehkém přiseknutí si kapr stále bral z navijáku.

Po neuvěřitelném snad 20ti minutovém přetahování se mi pod nohama ukázalo tělo velkého šupináče, upozornil jsem kamaráda Honzu jestli ho při podebírání urazí, tak jde za ním do vody, ač neumí plavat…

Na poprvé byl kapr v podběráku a já si oddechl, jednak po souboji a taky že se to zdařilo. Pár fotek, zvážení a šup zpět tam kam patří.

Jen jsem vyměnil pokroucený návazec a montáž letěla zpět do vody.

Skoro v pravé poledne se ozval levý hlásič, kde bylo paradajsko, kapr vypadal o poznání menší než první 15,80 ale i tak slušně bojoval - řádkáč 11kg.

Sotva jsem nahodil, tak se jen jedním pípnutím ozval opět druhý prut, kapr se nedal na úprk jak tomu ve většině případů bývá, ale jen přilepil swinger pod prut a jel pomalu do strany.

Lehce jsem přisekl a začalo ródeo. I tento kapr skončil úspěšně v podběráku, byl to krásně stavěný lysec a vážil rovných 16kg.

Do nedělního odjezdu jsme chytli ještě pár menších ryb, ale těch pár hodin kolem sobotního poledne stálo za to.

Všem slušným kaprařům přeji hodně zdaru

Leoš Kubeš

Na dovolenou za kaprama

Ondra Kubena "Part 2" - Na dovolenou za kaprama...

Jako každý rok, nejinak i letos, vyrážíme s rodinou na jednu krásnou pískovnu, trošku si odpočinout od všedních starostí. Člověk musí na chvilku "vypnout" a vyčistit si hlavu, ikdyž kolikrát po návratu do reality se vše rychle vrátí.

Jezdím v toto období opravdu hlavně spíše se vykoupat a užít si letní počasí, o to víc že i krásné ryby se dají v tuto dobu ulovit. Jako hlavní zbraň jsem zvolil nové V-pops 10mm white dipované v esenci Banana + NHDC, boilie Elite 24mm + V-pops pink 16mm dipované es.olejem Black Pepper a esencí Elite. Na doplnění několik kilogramů aminopelet 15 a 4mm.

Kapři opravdu i v těch největších vedrech reagovali na nástrahy velice dobře. Denně jsem měl okolo 30 záběrů a rybolov se někdy stával doslova maratonem.

Jak je mou oblibou, v návazcích už nic nevymýšlím a opět jsem sáhl k potahované šńůrce od Soulu Strip Eazy Soft camo 25lb a háčkům RSH 3000 vel.6 doplněné vlasovým rovnátkem Line Aligner Clear.

Kapři byli při chuti a k větším rybám jsem se musel doslova prochytat, když mě v tom hodně pomohlo selektivnější boilies Elite . Za týden lovu jsem kromě kompletího háčku v mém prostředníčku, s kterým jsem musel na pár hodin přerušit lov a vyrazit do nejbližší nemocnice, jsem ulovil okolo 200 kaprů! Mezi největší patřili 2ryby nad 15kg, 3ryby 18kg a dva fešáci 21kg a 23kg.

Byl to opravdu nádherně strávený týden u vody, až na pár hádek s místními koupáči, kteří nějak nedovedli pochopit proč nemohou plavat uprostřed žlutých šňůr Visible touch . I díky nim jsem vytáhl kapry i z míst, kde bylo dno doslova obsypáno škeblemi a hrozilo uříznutí celé montáže. Jako šokový nástavec jsem zvolil Shock it 0,60mm. Tato kombinace opravdu vydrží neskutečné věci.

Kapři po tření

Konečně se "probudil" i Ondra Kubena a poslal nám několik zpráv najednou. Tady je první z nich...

Jelikož jsem se mohl věnovat kaprům jen velice málo hodin denně, propásl jsem krátké období, kdy se kapři futrovali před třením. Zaměřil jsem se proto na období po tření s tím, že kapři by měli doplnit ztracené síly. Opak byl ale pravdou. Od kaprů přicházeli záběry pouze náhodně a to ryby v takové kondici že kolikrát ani nebylo možné pořídit fotografii. Někteří kapři při 90-95cm délky vážili okolo 9-10kg, velké hlavy a tělo doslova vycucané jen kůže a šupiny! Po několika dnech jsem se vypravil na krátké vycházky k vodě znovu pokusit se ulovit nějakého toho kapříka. Zprávy od vody nebyli nějak příznivé s tím že na celém toku kapři vůbec neberou. V té době dorazilo na firmu několik kilogramů nově připravovaného boilie Worm-up. Na nic jsem nečekal a nastražil toto boilie o průměru 24mm a do okolí nastřelil cca 10kusů. První záběr na sebe nenechal dlouho čekat, ale bohužel kapr uřízl návazec kdesi v hlubinách. Cítil jsem, že je to pěkná ryba, o to více mě to mrzelo. Nahodil jsem stejným směrem a udělal vše jako předtím. Za pár hodin se dostavuje další krásná ryba, kterou zdárně podebírám. Vytřený kapr o váze 17,5kg je pro mě opravdu hodně cenný, protože přišel v období, kdy ryby doslova nikde nebrali! Další dny přinášejí během pár hodin opravdu pěkné ryby okolo 9-13kg a jednoho krasavce 14kg. Jsem nad míru spokojený a již se těším na nové boilie Worm-up protože si myslím že to bude pecka.

Čas na amura

Parná léta dávají často velkým kaprům pauzu, proto jsme s kolegou zajeli chytit nějakého toho amura. Taktika byla jednoduchá, řepka, V-popka, NHDC, esence Banana…..

Na klasický kaprový návazec jsem používal žlutou V-popku 20 mm. Do krabičky neutrálek jsem smíchal tekutiny - esenci Banana a sladidlo NHDC – do této kombinace jsem naložil plovky. Takto nadipované plovky, alespoň na 12 hodin, jsem jednu kuličku nabil a bylo hotovo. Montáž jsem zasypal asi 1-2 kilem uvařené řepky. Je samozřejmě důležité vybrat místo kde se amuři objevují.

Netrvalo dlouho, asi po hodině a půl se poprvé rozjela montáž s popkou. Po necelých 20-ti minutách jsem dostal na podložku amura o čisté váze 15,7 kg. Další amur byl na váze 14,5 kg a ten mi zabral kupodivu za úsvitu ze stejného místa. Můj třetí letošní amur vážil rovných 15 kg.

Všechny tyto ryby zabrali na tu samou nástrahu a ze stejného místa. A nebyl by to kaprař, aby neměl alespoň jeden prut na kapra. Na druhém prutu jsem měl boilie 24 mm Monster, klasicky jednu kuličku na dno.

Nepodařilo se mi sice chytit kapra přes 15 kilogramů, ale zato přišel jeden amurový bonus, takže jsem byl nakonec spokojen. Kolega z týmu Ondra, vydoloval pěkné ryby nad 20 kg, ale o tom už on sám….

IB team - Malej

Jen pár hodin u vody..

Ciao Imperialisté

Je pátek ráno a já přijel domů po noční směně. Předpověď počasí byla více jak příznivá, blížila se změna počasí. Neváhal jsem ani minutku a hned ráno jsem naházel věci do auta a hurá k oblíbené řece. Bohužel cestou se naskytlo několik komplikací, ale nakonec přijíždím k vodě. Sice později, ale přece. Vzal jsem si s sebou pouze 5kg Elitky+ Dip a Gel. Nechtěl jsem to ani zbytečně přehánět s krmením, pouze pva a několik kuliček okolo. Přes noc nepřišel žádný záběr. Do rána se průtok řeky zvýšil, tak jsem se rozhodl, že to zkusím ještě na chvilku pod nohama. Položil jsem udice cca 1m od břehu a prohodil 10 kuliček ke každé udici. Netrvalo to dlouho a přišel razantní záběr. Cca po 10min boji se ukázal na břehu krásně stavěný lysec 12,5kg. Použil jsem na doporučení od Tomáše Blažka háčky SOUL RSH 1000 vel.4 a musím uznat že sedí výborně.

Přeji všem příjemné zážitky a hodně krásných ryb !

Za gangsta fish Twiggy

Berou i v největších vedrech

Ahoj Imperialisti,

je polovina srpna pryč a já jsem se rozhodl, že vyrazím s rodinkou zkusit štěstí k vodě. I když jsem neočekával nic velkého, protože denní teploty se pohybovaly okolo 30-35C?, byl jsem mile překvapen.

Na týdenní rybaření jsem si vzal 5 kg Elitky a 5 kg Monster´s Paradise + aminopelety, které jsem zaléval Liquidem a zasypával Squid-Liver moučkou.

Po vyhledání lovného místa jsem zakrmil menším množstvím boilie a asi dvěma lopatkami pelet.

Záběry chodily v noci a brzo nad ránem. Po třetím dnu jsem neměl rybu přes 15 kg a tak jsem se rozhodl, že pruty nebudu převážet tak často a začal jsem krmit jen boiliem o průměru 24mm.

Postupně se váha kaprů zvedala. Největší kapr byl šupík 16,75 kg.

Před odjezdem jsem nachytal ještě nějaké kapry, ale váhu 16,75 kg jsem již nepřekonal.

Prožil jsem pěkné chvilky, ale na ryby mám raději trochu chladnější počasí.

Chtěl bych poděkovat „BLÁŽOVI“ a také firmě Imperial Baits!

Přeji všem mnoho rybářských úspěchů!!!!