S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 149,00 Kč (5,73 €)
Cena od: 174,00 Kč (6,69 €)
Cena od: 99,00 Kč (3,81 €)

Nejprodávanější

Cena od: 139,00 Kč (5,35 €)
Cena od: 149,00 Kč (5,73 €)

» Zprávy od vody
Poprvé s IB

První zkušenost s koulema od IB :)

Díky své nešikovnosti jsem si při hokeji zranil rameno a měl jsem od kaprů měsíc a půl klid. O to víc jsem se těšil až vyrazím na ryby. Rameno se zdálo v pohodě tak jsem si naplánoval prodloužený víkend na svazovce. Z Plzně jsem vyjel kolem 3 hodiny, nakoupil jsem 2kg 24mm Monster´s Paradise u Háby. Za dvě hodiny jsem byl u vody. Prahu jsem doslova proletěl, tak snad nepřijde nějaká fotka. Na horní prut jsem naházel svoje koule, do kterých přidávám Liquid amino a sladidlo NDHC a na spodní prut jsem hodil 15 koulí Monster´s Paradise. V noci přišel šupík 10,2kg na Monster´s Paradise a menší kapři v rozmezí 2-8kg na moje koule. Druhou noc, kdy najelo k vodě neskutečné množství rybářů, jsem udělal jen jeden záběr na Moster´s Paradise a osobák v lyscích byl na světě - 86cm 15,2kg. V sobotu přišla změna počasí, tak jsem místo v kraťasech chodil v teplákách a mikině. A to jsem nečekal, co se bude dít. V noci přišlo 6 záběrů - 4 na moje koule a dva největší 86cm 16,1kg a novy osobák 92cm 16,3kg na paradisku. Je vidět, že koule od Imperial Baits chutnají velkým kaprům. Jen ten smrad česneku nemůžu dostat z auta.

Čau Pepa Lang

Slovinsko

Jarda Suchý nám poslal zprávu z výpravy snů s jeho kamarádem "Nyčesem", výsledkem které je kapr s neskutečnou váhou 31,5kg. Patří jim velká gratulace.

Domluvil jsem se s mým kamarádem „Nyčesem“, že naši společnou výpravu uskutečníme do Slovinska na jednu starou štěrkovnu. Je neděle 24.7. Po příjezdu na místo a vyřízení nezbytných formalit jsme se zabydleli.

Voda se zdá celkem pěkná, dokonce jsem viděl pár kaprů, které se ukázali na hladině, z čehož jsem měl obrovskou radost. Ta je ještě větší po zjištění, že zde plavou nejspíš 3 kapři o váze přes 30 kg!!!

Rozvážíme své montáže do různých hloubek. Já zvolil boilie Elite v provedení na „panáčka“. Nyčesovi jsem dovezl boilies Monster ´s Paradise průměr 24mm. Přibalil jsem mu esenci Bloodworm (patentka) a česnek. Budeme zde rybařit 7 nocí, tak se oba těšíme, co nám místní voda nachystá za dobrodružství. Já jsem Norbimu, což je jeho pravé jméno, slíbil, že se mnou a na Imperial chytne svou první dvacítku. Jeho osobák je zatím 19kg.

Během pár dnů zdoláváme postupně kapry o váze 10 až 17 kg. Nyčesova výprava je první co se týče lovu kaprů na produkty firmy Imperial baits, které jsem mu dovezl od Tomáše.

Pět dní je za námi. Norbi za mnou přišel s příjemnou zprávou, že takovou výpravu, co se týče počtu chycených kaprů, ještě nezažil. Neboť na Monster ´s Paradise dipovaný v esenci Bloodworm a česnek nachytal více jak 45 kaprů s váhou 10-15,5 kg. Já jsem na tom s počtem kaprů stejně.

Na poslední 2 noci přestáváme obalovat koule skvělým těstem z Liquidu a Powderu, aby jsme omezili sortu kaprů do 15 kg a doufáme, že se splete snad nějaká místní dvacítka. Moc si přeji, aby se toto podařilo mému kamarádovi Norbimu a překonal své dosavadní maximum, neboť jak hlásí je plně spokojen a je 100% imperialista. To ještě ale ani jeden netušíme, co nás čeká….

Je pátek zhruba 19:30 a Nyčes jede na vodu za rybou. Já mu mezitím zdolávám na další prut kapra cca 15 kg. Vysurfoval jsem ho ze vzdálenosti 50 metrů a to jen proto, že na mě řve, že má na prutu pořádného macka, ať mu to nezamotám. Po dlouhých 40 minutách je nad celou vodou slyšet Norbiho řev: „Ten kapr má na tuti 20 kilo, ať žije Imperial!“ Po příjezdu koukáme na kapra a já vidím nádherného šupinatého kapra, kterému se u obrovské tlamy houpe koule Pop-up Monster‘s Paradise. Jdeme kapra vážit a pokouší se o mně infarkt. Váha se zastavuje na váze 31 kilo. To je v mém životě třetí kapr, u kterého jsem, který má přes 30 kilo. Nyčes tady běhá jak smyslů zbavený a řve „ať žije Imperial, díky Jardo!“ Tím pádem je více než jasné že Tomáš Blažek má dalšího pacienta do své velké imperialácké tlupy.

Po nekonečném focení a točení na kameru, kdy se kolem nás motalo plno lidí, kteří se za námi seběhli zkontrolovat co se vlastně děje a podívat se na toto monstrum. Po ošetření poranění po háčku a pár zranění z dřívějška, je ryba v plné kondici vrácena vodě. Ještě ho nějakou chvíli sledujeme, ale pomalu nám mizí v hlubinách této nádherné štěrkovny.

Norbi, jde odpálit rakety, aby světu oznámil, že sice dvacítku ještě nevytáhl, ale váha 31 kilo taky není špatná, dodává s úsměvem.

Druhý den Norbi donesl z místní restaurace oběd a láhev sektu, který je jen pro mě, neboť on je abstinent! Tuto zprávu píši přímo od vody, ještě plný dojmů a na inspiraci jsem si vychutnal pár doušků sektu.

Těším se na další výpravu, s pozdravem Jarda „Suchoš“ Suchý.

Víkend na Labi

Ještě před tím než se rozepíšu o prodlouženém víkendu na Labi, tak bych se chtěl zmínit o několikahodinové návštěvě na jedné svazové pískovně. Na tuto pískovnu jsem dorazil asi v 16:00 a vybral lovné místo asi 2 m od břehu v stulíkách. Pod háček jsem umístil dvě 16 mm seřízlé plovky StickMix, které jsem měl delší dobu v čisté esenci Med. K montáži jsem přihodil asi 30 kuliček hotovek StickMixu o průměrech 16 mm a 20 mm. Jakmile jsem nahodil, doceloval a rozbaloval druhý prut, tak se mi rozezněl pípák. Na břeh se podíval již v krátké době asi po 5-ti dnech 14 kilo těžký šupík, kterého přede mnou chytil imperialový guru Tomáš Blažek. Takhle rychlý záběr jsem dlouho neměl na svazovce.

A teď k Labi. V práci nám skončila prodejní akce, tak jsem si mohl udělat volno a vyrazit od středy do soboty na Labe. Letos jsem na Labi ještě nechytal, tak jsem byl zvědav, co se bude dít. K vodě jsem přijel až někdy kolem 23:00 a tak jsem pruty poslal naslepo. V půl páté jsem vstával a pruty přemístil. Netrvalo dlouho a po půl hodině se mi rozjel první prut. Měl jsem na něm nastraženou Amino peletu o průměru 15 mm s bílou Popku 16 mm a ještě obalené v těstu z Liquid + In P + Powderu. Plovku s peletou jsem měl, jak u mě bývá zvykem naloženou v esenci Elite. Po krátkém zdolávání na mě vykoukl 10-ti kilový lysec. Dobrý začátek. Ta samá nástraha putovala do stejného místa, kde jsem krmil Elitem. Asi hodinu na to se ten samý prut rozjel znova a na podložce ležel šupík o váze 13 kg. To jsem si řek, že to je teda parádička. Jenže pak se razantně začal měnit tok vody a záběry ustaly. Kolem poledne se ozval i druhý prut, kde jsem měl nakrmeno asi dvěma kily vynikající klasikou Monster-Liver a pod Longshangem umístěnou 20 mm plovku Monster-Liver opět naloženou asi rok v esenci Monster. Kapřík byl sice malý, asi 5 kilo, ale potěšil. Poté jsem během pátku vyndal z vody šest ryb do 8 kg. V sobotu před odjezdem připlaval k plovce ještě šupík na necelých 10-ti kilech a jeden malý černý labáček a už jsem musel zase balit.

Produkty od IB mi opět potvrdily svou kvalitu. I když vážila nejtěžší ryba „jen“ 13 kilo, já si skvěle zachytal . Celkem jsem udělal 13 ryb a to ani jednoho cejna ani tlouště.

Petr „MALEJ“ Paulus

4 kluci a Francouzská svazovka

Je tady zpráva z výpravy kluků na Francouzskou svazovku. Nachytali hodně kaprů a sumců. Zprávu nám poslal nejúspěšnější z nich. Nechme ho promluvit prostřednictvím těchto řádků:

Už nějakou dobu jsem přemýšlel o nějaké výpravičce do zahraničí, až se na ni konečně dostalo. Vybrali jsme si jednu svazovou vodu ve Francii, stanovili termín a já už se nemohl dočkat.

Tomáš připravil vše, co jsme na týden u vody potřebovali, doplnily jsme potřebnou bižutérii od firmy SOUL a hlavně dobroty pro kapříky, jak jinak než od Imperial Baits. Ve večerních hodinách nakládáme dodávku a vyrážíme na dlouhou cestu.

Druhý den přijíždíme na místo, kupujeme povolenky a studujeme plán jezera, kde začneme chytat. Po vybrání míst začíná rutinní práce, kterou nemá cenu popisovat. Vše je připraveno a hurá na vodu najit místečka, kde se kapři vyskytují. Po důkladném prozkoumání dna umísťuji čtyři tyčové bójky do velké vzdálenosti.

Letošní rok jsem si hodně oblíbil Monster´s Paradise, ale nezapoměl jsem ani na Elite-Strawberry, bez kterého bych nevyrazil!! Ke dvoum tyčovkám jsem rozházel zhruba 4kg boilie od každého druhu. Na zbylé dvě jsem připravil amino pelety různých průměrů zasypané Power powderem Elite-Strawberry + GLM full-fat a to celé zalité Liquidem. Z domova jsem mel připravené V-Pops žluté barvy zalité esencí Bloodworm a nové růžové V-Pops zalité esencí Elite-Strawberry.

Nebudu rozepisovat každý zaběr, ale byli to pro mě neskutečné a nezapomenutelné chvíle, které se nedají ani popsat. Pruty imperial Legend Carp se ohýbaly až pod hladinu a já jsem si užíval neskutečné souboje s kapříma velikánama. Za týden jsem udělal devět záběrů, z toho pět kaprů nám zapózovalo před objektivem fotoaparátu. Tři jsem ztratil ve vázkách a ještě jsem zdolal jednoho sumíka dlouhého 170cm s váhou okolo 40kg. Musím se pochlubit, že jsem si zvýšil svůj osobák a o dost! Váha zdolaných kaprů 19,10kg, 19,50kg, 21,60kg, 22,20kg a můj nový osobák vážil 25kg. Díky perfektním návnadám od Imperial Baits se mi plní moje sny!!!

P.S. Díky Tomáši!!!

S pozdravem Jarda „ Barošák“ Baroch

FOTOALBUM ZDE

2 měsíce na Cassu

Cassien….

Už o něm bylo tolik napsáno tolik, že mě nenapadá, co nového bych Vám sdělil. Přesto se pokusím napsat krátkou zprávu o mé výpravě na této skvostné vodě a podělit se o zážitky, které byly dobré i zlé…

Je 18.března a já jedu směr Francie. Je to opět „Cass“. Mám tu vystřídat mého kamaráda Ondru, kterému se celkem zadařilo nachytat pěkné kapry.

Parťáka mi dělá Láďa Pinkas, který tu bude se mnou celý měsíc a pak se uvidí co a jak, neboť já tady mám v plánu rybařit celé 2 měsíce.

19.března ráno stojíme na místě a nafukujeme čluny, na které naložíme hromadu vybavení, krmení a všeho, co je potřeba na 2 měsíce rybaření. Brzy je jasné že musíme jet každý dvakrát.

Konečně hotovo, tábor stojí a mi jedeme rozvést každý 4 montáže. V „koulích“ máme jasno, krmíme boilie Imperial Fish-banana a aminopeletami, vše zalito Liquidem a zasypáno Powderem. Já nastražuji oranžové V-Pops dipované esencí banán a obalené ve skvělém těstu které vytvářím z Liquidu a Powderu.

Tři noci uplynuly a my jsme stále bez kontaktu. Vytahujeme montáže, vše sedí, ale ryba zkrátka nejde. Převážíme všechny udice, dokrmujeme H-bóje, na každý prut 1kg boilie Fish-banán a nechávám stále obalované plovky, neboť mají mou důvěru. Láďa dělá 2 panáčky v kombinaci Monster a malá bílá V-Pop-ka obalená v těstu a dipovaná esencí banán. Na další 2 udice dává boilie Monster´s Paradise namočený v Monster´s Paradise dipu a Monster´s Paradise amino gelu. Další dva dny jsme stále bez kontaktu a jediné co očekáváme je příjezd mého kamaráda Martina zvaného „doktor“. Snad se něco pohne.

Je 24.3. a Marťas je tady. Láďa kontroluje, zda nám dovezl řízky, které slíbil a zjišťuje, že je na něj opravdu spoleh. Nezklamal a my se už ládujeme a chválíme jeho skvělou manželku. Marťa nedočkavě staví bivak a rozváží své montáže. Na dvě nastražuje novinku Explosiv Stickmix, který obaluje aminogelem. Další dvě montáže opět Explosiv Stickmix, ale už na panáčka a opět obalené aminogelem.

Je 28.3. 11 hodin a máme konečně kontakt. Zdolávám kapra - 5kg šupináče. Rychle každý převážíme naše vymáčené nástrahy a měníme je za stejné. No uvidíme……

Následující dny zdoláváme postupně kapry o váze 9 až 17,5kg. Radost nám kazí až zjištění že nám místní komunita rozmlátila auta. Za 6 nocí je bilance 13 rozmlácených aut a škoda na autech dle policie 26000 euro. Nejhůře toto zjištění nese náš doktůrek. Jeho hláška „proč zrovna já? Takový hodný člověk“ se nám tady ujala….. I to je Cassien.

Pojďme opět k našim kaprům. Marťas nás na jednu noc opustil. No opustil, přejel na Elis a tam se mu zadařilo vytáhnout 3 kapry od 10 do 16kg. Je 8.4. a doktůrek nás opouští. Čeká ho moc práce jak říká.

Další dny se zadařilo i mě. Za 2 noci mám kapry o váze 18kg, 18,5kg a 21kg. Všechny kapry jsem zdolal na oranžové plovky obalené v těstu z Liquidu a Powderu, dipované v banánu. Opravdu skvělá nástraha!!!

Je 15.4., opouští mě i Láďa a já zůstávám sám. V noci zdolávám tři kapry o váze 11, 18 a 19 kilo. Tyto kapry jsem zdolal na Fishku, zalitou esencí banán a obalenou těstem z Liquidu a Powderu. Zvyšuji denní krmnou dávku až na 2kg boilie na montáž. Krmím celkem dost i Carptrack Aminopellets 25mm, které se mi jako doplněk vždy osvědčily. Pelety samozřejmě také zalévám Liquidem a zasypávám Powderem pro zvýšení atraktivity krmení.

Je 31.4. a mám zdoláno 24 kaprů o váze 13 až 19,6 kg. Tyto kapry jsem převážně zdolal na obalené těžké koule Fish-banán. Zároveň jsem si vyzkoušel nové návazcové materiály a háčky od firmy SOUL a to háčky „RSH 4500“ velikost 4 zakončenou Line Aligner, pletenou šnůru „Easy Strip Stiff“ v barvě hnědé. Tento návazcový materiál při správném navázání tvoří opravdu dokonalé montáže, které mohu vřele doporučit!

Je 1.května a já očekávám příjezd mých kamarádů od firmy DOC, kteří mě přijeli potěšit svou návštěvou na 6 nocí a zkusit štěstí, jak říká Zdeněk. A to štěstí opravdu měli, neboť za jejich návštěvu vytáhli krásné kapry o váze 21, 22,5 a 26,4. Doc o tom už napsal zprávu. Zdeňkův kapr 26,4 kg byl dokonce největší, který se ulovil za mého pobytu na cassienu. 7.května mě Doc team opouští a já mám před sebou ještě 14 dní lovu.

Za tuto dobu jsem si vyzkoušel mnoho boilie firmy Imperial Baits, ať to byla cassienská legenda „Monster“, „Monster’s paradise“, „Elite“ nebo „Explosive Stickmix“ a to buď těžké koule, nebo plovoucí, které jsou v kombinaci s esenciálními oleji naprostá špička na českém trhu.

Sečteno a podtrženo to dělá nádherných 68 kaprů. Všechny ryby byly chyceny na produkty firmy „IMPERIAL BAITS“, za což děkuji skvělému rybáři a kamarádovi Tomáši Blažkovi.

Podělím se s Vámi i o nádherné kapry, které nachytal můj letitý kamarád Pecho (Pešo) za poslední dva roky našeho společného lovu na Avironu na naší milované vodě. Pešův oblíbený boilies, na který nachytal opravdu pěkné kapry je Fishka od IB dipovaná v esenci banán, kterou má ve velké oblibě. Letos jsme spolu strávili 14 dní lovu, z kterého mám pěkné zážitky a na které se nezapomíná. Pěkné vzpomínky mají určitě i mí blízcí kamarádi Tomáš Blažek aMartin „Hába“ Hrdý, kteří se letos také těšili na společný lov s Pešem, ale ono to nějak nevyšlo….

Co naděláme on Imperial stejně vítězí!, že? Tome!!! Důležité jsou fotky, které se mi myslím povedly a hovoří za vše…