S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 499,00 Kč (18,48 €)
Cena od: 99,00 Kč (3,67 €)
Cena od: 599,00 Kč (22,19 €)

Nejprodávanější

Cena od: 299,00 Kč (11,07 €)
Cena od: 149,00 Kč (5,52 €)
Cena od: 249,00 Kč (9,22 €)

» Zprávy od vody
Slovensko září 2010

Novou zprávu ze zářijového výjezdu na Slovenský revír nám poslal Martin "Piersingáč" Mašek s pěknými rybami. Tady je:

Výprava nám začala špatně. Hned po příjezdu jsme zjistili, že je na Slovensku státní svátek a my si nebudeme mít kde koupit povolenky, protože jsou všechny úřady uzavřeny. Tak a co teď...............? No nic říkáme si, když už jsme tady, tak vydržíme. Vybalíme věci a uvidíme. Půjdu se zeptat. Kam jinam než do půl kilometru vzdálené hospody. Po debatě s místními štamgasty dostávám kontakt na hospodáře, který po chvilce přijíždí. Po vypití piva a 4 panáků GINBOROVIČKY nám odjíždí vyřídit povolenku. Ještě jednou bych mu chtěl tímto poděkovat.

Vracím se na místo a otevírám si škopek a s parťákem se radujeme, že nebýt hospodáře, mohli jsme jet domů. Nafukuji člun a vyjíždím na vodu zmapovat dno. Dno je velice členité. Umisťuji bojku na 140metrech za lavici, kde se dno svažuje z 1,7m na 3,6m a druhou bojku umisťuji před lavici na hloubku 1,9m. Každou bojku zakrmuji 2kg Aminopelet průměru 15mm zalité Liquidem a zasypané Squid-Liver moučkou a 4kg koulí rozkrmuji co největší plochu průměrem 14,18 a 24mm. Na jeden prut umisťuji boilie Monster-Liver a na druhý dávám Half n´ Half Fish. Je večer a ryby se začínají ukazovat na krmných místech. Libujeme si, jak to bude jezdit, ale opak byl pravdou. Po třech dnech mám vytažené 2 10kg kapry a malého sumce. Proč neberou?, říkám si. Měl jsem pro to jediné vysvětlení a to, že všichni rybáři, kteří zde loví umisťují své pruty k nedalekému ostrovu a právě těmto místům se kapři vyhýbají. Je rozhodnuto, balím a přemísťuji se na volnou vodu. Že to bylo správné rozhodnutí, mě utvrzuje záběr hodinu po převezení. Kapr má 13,2kg, po třech dnech konečně ryba přes 10kg. To je super, říkám si a to ještě netuším, že tuto noc udělám 11 záběrů z toho 5 kaprů mělo přes 10kg, největší mají 15,5 a 15,6kg. Všechny ryby zabraly na panáčka boilies Fish nadipované a obalené v Dipu a Gelu Fish. Na boilies Monster-Liver obalené v IN P jsem měl jenom 1 záběr, ale zato od největší ryby 15,6kg. Následující dny braly ryby jenom v noci (slovenský řád umožňuje lov přes noc do konce září). Z důvodu velkého tlaku na tuto vodu, bylo nutné každé 2 dny měnit příchuť boiliesu. Když jsem to neudělal, další noc jsem byl bez záběru. Den před úplňkem jsem dal na oba pruty Elite-Strawberry a byla to výborná volba. V 1.30 mám 2 pípnutí, vylézám z bivaku a sleduji swinger, který se pomalu přilepuje k prutu. Po krásném boji zdolávám kapra 20,1kg, který zabral na 30mm panáčka obaleného v Gelu. Toto byla poslední velká ryba výpravy. Od dalšího dne začali najíždět místní rybáři, kteří umisťovali bojky z petek 10m ode mě a krmili neuvěřitelným množstvím kukuřice. Viděl jsem i jak přemisťovali kapry kolem 10kg do kousek vzdálené vody, což je myslím si strašná škoda. Jinak místní lidé jsou velice přátelští a komunikativní. Tuto výpravu hodnotím jako vydařenou. Udělal jsem kolem 30 záběrů. Chtěl bych ještě poděkovat mím kamarádům Radkovi a Alkoholiksovi, a hlavně místnímu hospodáři Viktorovi, bez kterého by tato voda nebyla čím je...............

Magické pátky

Je pátek a konečně 2 dny volna. Balím své nádobíčko a vyrážím směrem k nedaleké pískovně.
Po příjezdu zjišťuji, že všechna místa jsou již obsazena. Zastavuji se u svého kamaráda Tondy,který mě ochotně nechává sednout vedle sebe.
Vše pečlivě připravuji, poté letí mé montáže na určená místa. Na jeden prut nastražuji 24 mm boilie Monster - Liver zalité Liquidem a obalené v úžasném GLM extraktu. Na druhý prut napichuji boilie Elite o stejném průměru. Beru kobru a ke každé montáži kobruji zhruba půl kilogramu boiliesu stejné příchutě. Stavím si přístřešek a jdu si brzy lehnout.
Je tu první jízda a zhruba 8 kilový kapřík se nechal zlákat na Monster - Liver. Poté přichází pár záběrů od menších kapříků. Konečně jsem bez záběru od menších ryb a usinám. K ránu mi přichází záběr a podle tahu jde o slušnou rybu. Po 20 minutách boje podebírám krásně stavěného šupináče a váha ukazuje 16,2 kg. Ten také neodolal skvělému Monster - Liver bolie obaleném v GLM extraktu. Po vyfocení kapr putuje zpět do svého domova. Balím a odjíždím domů.
Celý další týden se na ryby nedostávám a až zase v pátek mám v plánu na ně vyrazit. Dorážím k vodě a sedám nedaleko místa, kde jsem lovil minule. Stejná taktika, stejné boilies. Tentokrát mě menší kapři nechávají spát. Začíná svítat a já mám brutální jízdu na pravý prut. Kapr si to namířil doleva a mám problémy ho otočit. Cítím jak ryje hlavou o dno ve snaze zbavit se návazce a já se "modlím" ať to návazec vydrží a nepodlehne žiletkám ve formě všudypřítomných sláviček.Cítím, že se jedná o slušnější rybu. Po podebrání umisťuji kapra na podložku a poznávám v něm velmi známou a ceněnou rybu. Ručička na váze se zastavuje na hodnotě 17,5 kg. Volám kamaráda Tomaše, který mi dělá fotečky na památku. Poté hned balím a odjíždím za svou skvělou přítelkyní, která mi trpí tuhle moji vášeň. Kamčo DÍKY!!!

Jahodová 24-ka

Po dvou víkendech bez ryb jsem se už nemohl dočkat, až zase budou moje pruty opět ve vodě. V pátek jsem sbalil všechny potřebné věci a vyrazil jsem konečně k vodě. Po příjezdu mě bohužel překvapil vítr, který mi do karet moc nenahrával, přesto jsem se rozhodl zůstat na mém vytipovaném místě. Po vyložení věcí jsem se dal do přípravy krmení, tentokrát jsem vsadil na můj oblíbený Monster-Liver v kombinaci s Aminopeletami 15mm. Tyto dobroty jsem zalil Liquidem a zasypal Squid (olihňovou) moučkou. Na druhý prut jsem si připravil pouze pár nadrcených kuliček Elite-Strawberry taktéž v kombinaci a peletami. Snažil jsem se tentokrát omezit, ale co nejvíce zkvalitnit krmnou dávku, abych se vyhnul nájezdu menších kapříků. Krmení bylo připravené a přede mnou 24 hodin lovu. Montáže již byly ve vodě a já s napětím čekal co se bude dít. Do večera se bohužel nedělo nic, až do 22-hé hodiny, kdy jsem dostal první kontakt s rybou a hned bylo jasné že způsob krmení byla trefa do černého. Bohužel se ryba po 10 minutovém souboji vypnula. Na nic jsem nečekal a montáž opět vyvezl. Po uložení prutu do vidliček, se ozval druhý prut, na kterém byla nastražena Elite-Strawberry 24mm v kombinaci s růžovou pop-up 20mm. Netrvalo dlouho a po úžasném souboji jsem podebral krásného širokého šupíka 14,6kg. Opět jsem vyvezl prut a čekal na další záběr, který přišel až k ránu, ale taky stál za to. Byl to 12kg šupináč taky veliký bojovník. Opět jsem vyvezl montáž a za ranních slunečních paprsků jsem se vrátil do vyhřátého spacáku. Další záběr přišel kolem desáté hodiny dopoledne, nádherně vybarvený šupík mě také moc potěšil. Znamenal moc hezké zakončení výpravy. Odjížděl jsem s dobrým pocitem, že má taktika krmení bylo úspěšná.

Pozdrav všem Imperialistům Pavel Novák

Stačí jeden záběr

Je pátek a já vytáčím číslo mého kamaráda a Imperialisty Roberta. Po několikaminutovém rozhovoru je jasné ,že navečer vyrážíme na společný víkend, který strávíme na svazové pískovně. Po příjezdu na pískovnu okamžitě vidím své lovné místo. Je tam padlý strom, asi 20-ti metrová topol, která trčí z vody. Rozhazuji kolem ní asi kilo boiliesu Elite v průměru 24mm a několik třicítek. Robert vybírá flek asi 20metrů opodál. Vše připraveno. Pruty ve vodě, podběrák rozbalený, podložka připravená... Uléhám do spacáku, ale po několika minutách mě budí Robertův příposlech. Po chvilce podebírá kapra okolo 70-ti cm, kterému zachutnalo boilies Elite- Strawberry dipovaný a obalený v Dipu a Aminogelu stejné příchutě. Ráno mě probouzí paprsky slunce a mě je hned jasné, že to bude velice horký den. Bohužel jsem se nemýlil, rtuť teploměru dosahuje 29 stupňů. Přes den se nic významného neděje, jen pár koupáčů doplavalo k mému padlému topolu a asi dvě hodiny skáčou ze stromu různé placáky a salta do vody, proto záběr opravdu neočekávám. Večer, když se vše uklidní, přikrmuji několika kuličkami Elite v průměru 30mm. Montáž, kterou jsem připravil pro toto lovné místo, se skládá z fluorokarbonu a háčku Fox velikosti 8. Pod háčkem se pohupuje třicítka Elite obalená v GLM-ku. Montáž letí na vytipované místo k topolu. V noci zase bez záběru. V šest ráno mě probouzí opět Robertův příposlech, po chvilce Robert podebírá místního, asi sedmikilového dorostence. Sedím na lehátku, protírám si oči a přemýšlím, že kolem jedenácté začnu balit. S koncem myšlenky je tu najednou záběr. Montáž, která byla asi dvanáct hodin u topolu, se rozjíždí. Po dvaceti minutovém boji se fotím s překrásným místním 13,8kg těžkým kaprem. Po rozloučení a vrácení do jeho domova začínáme pomalu balit....

Za Imperial baits team Petr Praus

Jarda Suchý a jeho Cassienská monstra

Koncem března Jarda Suchý opět vyrazil na legendární jezero Lac de Saint Cassien. Neměl k sobě parťáka a tak přemluvil kamaráda Radka Bendla, aby s ním jel na pár dní. Usadili se v západním rameni a podle fotografií, které mi Jarda dovezl do Kolína, se mu podařilo nachytat fantastické ryby. Jarda není žádné ořezávátko, má na svém kontě spousty ryb s hmotností přesahující hranici 20-ti kilogramů. Největším jeho uloveným kaprem na Cassienu je legendární kapr jménem Stella. Teď už necháme Jardu, aby nám Cassienské zážitky vylíčil sám:

Cassien je krásná voda, navštěvuji ji několikrát do roka. Tentokrát jsem strávil na břehu jezera 39 dní. Po příjezdu jsem se dostal na místo v západním rameni, nedaleko loděnice. Toto místo je přímo předurčeno pro jarní rybolov, ale nikdy to neznamená, že ryby nachytáte. O tom by Vám mohl vyprávět kamarád Vilo Kollega, který se mnou na břehu Cassienu strávil 19 dní bez jediného kapra.

Tentokrát mi Tomáš naroloval jeho speciální boilies na Cassien Fish-Banana 24mm. Nevěděl jsem jakou dobu tam zůstanu, proto jsem nic nenechal náhodě a radši jsem si vzal na tuto výpravu 100kg těchto úžasných kuliček. Jako doplněk jsem si vzal 50kg Aminopelet 15mm. Voda měla po příjezdu 12°C a pomalu se ohřívala. Lovná místa jsem zvolil od 3 do 7 metrů. Na první zákrm jsem každé místo prohodil 2kg boiliesu a 1kg Aminopelet. Krmil jsem plošně, abych zastavil proplouvající ryby. Jako nástrahu jsem na 2 pruty použil samostatnou bílou V-Popku 16mm nadipovanou v esenci banán a obalenou Powder pastou (Powder + Liquid). Na zbylé 2 pruty jsem nastražil Fish-Banana 24mm. První záběr nenechal na sebe "dlouho" čekat (3dny), přišel na V-Popku a když jsem to monstrum podebral, věděl jsem, že je to fantastická ryba a vážení to potvrdilo. Digitální váha se ustálila na neskutečných 27 kilogramech. Zalila mne obrouská radost, ani by mi nevadilo, kdybych už do konce výpravy nic nechytl. V koutku duše jsem ale věřil, že nezůstane jen u této jedné ryby. Naštěstí tomu tak nebylo. Nachytal jsem další ryby menší váhové kategorie a jednoho s váhou 22,20kg a 26,70kg. Čas plynul jako voda a občas se musím ukázat i doma, aby rodina nezapomněla jak vypadám. Proto jsem to po 39 dnech zabalil a spřádal při tom plány na další výpravu s Láďou Pinkasem.

Ale to už je na další zprávu, nechte se překvapit.

Za Czech Imperial team Jarda Suchý.

Když sen se mění v realitu

Léto je v plném proudu, panují tropická vedra. Každé místo u vody je v obležení koupajících se lidí, vzduch se téměř nehýbe. No prostě a jednoduše, snad nejhorší období pro rybáře. Ale pro ryby?, je to otázka do pranice. Já a moje přítelkyně jsme se rozhodli, že si uděláme takovou menší dovolenou u vody v Čechách. I když jsem nečekal, že by to mohlo být nějak slavné, tak jsem nakonec byl velice spokojený a přítelkyně také což bylo důležité. Předpověď byla asi taková: horko bouřky, horko déšť, no jak říkám prostě „Saigon“, ale nevím proč, už před odjezdem se mi zdálo, že přijde velká ryba ani nevím proč, ale prostě jsem tomu věřil. Cestou k vodě jsem si promyslel strategii krmení, kterou jsem samozřejmě přizpůsobil momentálnímu počasí. Po příjezdu jsem zaregistroval poměrně četný pohyb ryb na hladině, což bylo velice slibné. Na první zákrm jsem použil cca 10kg aminopelet a cca 4kg mraženek Elite o ? 24mm. Nakrmil jsem široký koberec tak, abych donutil ryby hledat, což se mi také povedlo. První dva dny to nebylo nikterak slavné, ale ryby se neustále ukazovaly nad lovným místem, jako by se v poklidu krmily a ne a ne narazit na moji montáž s „voňavým“ Elitem obaleným v novém GLM-ku. Po dvou dnech se mi to krásně rozjezdilo a tahal jsem ryby do 14kg, což bylo super, byl jsem rád, že i v takovém proměnlivém počasí mám nějaký ten záběr. Další den a následující noc ani nedokážu popsat, byla to prostě paráda, následovali kapři v pořadí 14,5kg 15,5kg a 16,5kg. Byl jsem naprosto nadšený, že to co dělám, dělám správně a přítelkyně nestačila koukat, co tahám z vody za ryby. Byl to malinko adrenalin a sranda, protože jsem chytal za rohem takže, po každém záběru následoval sprint vodou s prutem cca 100m a pak teprve zdolávání samotné ryby. Při každém záběru jsem dokrmoval cca 1Kg Elitu a 2Kg aminopelet. Vrcholem výpravy se stala noc, kdy se mi podařilo ulovit nejprve 18kg a 103cm dlouhého šupináče a poté šupináče o váze 19,60kg a to vše ze svazové vody. Prostě úžasné, co víc k tomu dodat, snad jen to, že se mi opět potvrdilo, jak moc je důležité věřit tomu, co děláte. Když děláte věci správně a logicky k tomu kvalitní krmení, výsledek je pak perfektní.