S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 499,00 Kč (19,19 €)
Cena od: 2 599,00 Kč (99,96 €)
Cena od: 999,00 Kč (38,42 €)

Nejprodávanější

Cena od: 299,00 Kč (11,50 €)
Cena od: 149,00 Kč (5,73 €)
Cena od: 1 099,00 Kč (42,27 €)

» Zprávy od vody

Jirka Krejča slavil úspěch i v největších vedrech...

Zdravím Vás všechny a posílám pár řádků z víkendovky pod Pálavou.

Počasí nevěstí nic dobrého. Panují velká vedra a teploty šplhají nad 35 stupňů ve stínu. Místní kamarádi, se kterými se tu potkáme a bavíme, vypráví, že se tu nic nechytá. Je to slabota. Nevadí. Pofukuje větřík, moc lidí tu není a s radostí se připravuji na dvoudenní lov.

Ráno okolo deváté hodiny dvakrát pípne Delkim, ohýbá se špička na jednom z prutů a cívka navijáku se pomaličku protáčí. Paráda. Přiskakuji, beru prut do ruky a po zdolávání se na podložce ocitá první kapr 13,50kg. Pokládám prut a dopíjím kávičku. U háčku visí Monster-Liver 24 mm s plovkou Elite.

Druhý prut se ozývá ve chvíli, kdy zvoní zvon ve vesnici a je právě poledne. Pravý poledňáček 95 cm a 15,10kg nádhery.

K večeru mi přicházejí ještě dva záběry. Jeden od lysce 9 kg a šupíka 11 kg. V noci se nic neudálo. V neděli přichází nádherná tečka něco málo po poledni. Namočený po krk ve vodě, zdolávám neúnavného kapra. Projel mi pod větví a musel jsem pro něj do vody. Po nekonečném boji ho dostávám do podběráku. Najednou mě překvapil velký potlesk a gratulace. Vůbec jsem si nevšiml davu lidí a cyklistů, kteří postávali na cestě nade mnou. Kapr měří 96cm a váží 16,40 kg Monster-Liver 28 mm. Myslel sem si, že bude větší podle tahu a boje, ale i tak z něj mám velkou radost.

Zažil sem krásný víkend a chytil nádherné kapry v období velkých veder, kdy spousta lidí radši ani nikam na ryby nejezdí a nevěří tomu, že by něco mohli ulovit.

Jiří Krejča

Zdravím imperialisti,

minulý týden jsem se chtěl vydat na Pálavu, ale bohužel všichni kamarádi rybáři měli jiné povinnosti. Protože nerad trávím delší dobu u vody sám, rozhodl jsem se pro návštěvu nedaleké malé bahnité svazovky.

Ihned po příjezdu jsem zakrmil směsí aminopelet, které jsem přelil Liquidem a zasypal Powderem, tygřáků a asi 1 kg Worm Upu.

Na oba dva pruty dávám pod háček (RSH 3000 8), 16 mm Worm Up + 10 mm V-pops.

Kolem půl páté ráno mě budí jízda. Asi po 20-ti minutách podebírám kapra 80 cm s váhou okolo 10 kg. Mám z něj velkou radost, jelikož jsem si vědom toho, že na tomto revíru je to jedna z největších ryb, která tady byla za poslední 2 roky ulovena. Po rychlém focení se kapr vrací zase tam, kam patří a já mohu v klidu nahodit prut a dokrmit (po každé rybě asi 4 hrsti pelet, 2 hrsti tygřáku a 2 hrsti boilie).

Za následujících 20 hodin lovu zdolávám další 4 kapry 75 cm+, v podobné váhové kondici, kterou mi ovšem vydatně oplácí svojí bojovností.

Hodně úspěchů u vody přeje,

Váša

Ahoj příznivci a přátelé Imperial Baits.

Konečně mám chvilku k tomu, abych napsal pár řádků k předchozí týdenní výpravě, kterou jsem opět prožil se svou milovanou rodinou. Navštívili jsme stejné jezero jako v červenci, ale k lovu jsme zvolili jiné místo. Tentokrát ve velké zátoce, kde je poměrně velká hloubka (v průměru 8 metrů). V tomto období roku se mi již několikrát vyplatilo hledat větší hloubky, kde jsem nacházel velké ryby. Bezesporu je zde voda chladnější, a tím pádem v ní i více rozpuštěného kyslíku, než-li na mělčinách.

Jednu tyčovou bójku jsem umístil pod velkou hranu, kde se dno svažovalo ze 4 do 8 metrů. Druhou jsem spustil do hloubky 5 metrů. Toto místo byla velká lavice dlouhá asi 15 metrů a široká v průměru 4 metry. Okolo ní padalo dno na celkových 8 metrů. Předpokládal jsem, že kapři proplouvající sloupcem, by mohli sbírat mou návnadu právě z této lavice.

K první zmíněné bójce jsem krmil boiliem Elite 20mm a směsí Carptrack Amino pelet 4, 15 a 25mm, které jsem proléval Liquidem a poté zasypával Powderem. K druhé bójce jsem se rozhodl zakrmovat pouze samotným boiliem Uncle bait.

Musím přiznat, že jsem se celou výpravu potýkal s velkým množstvím malých kapříků „násaďáků“, kteří mi trochu znepříjemňovali život. Brali vše, co jsem jim nabízel. Nepomáhalo proti nim nic. Pozitivní na celé věci bylo to, že se mezi ně občas zamíchal kapr, který stál opravdu zato! A proto nebylo nad čím truchlit. Ti největší vážili 10,3kg, 11kg, 12,5kg, 13,5kg, 15,7kg, 17,2kg a jeden Big one 22,4kg! Ani moje holky nezůstaly pozadu a zdolaly mnoho krásných ryb. Naprostá většina velkých kaprů zabrala na boilie Uncle bait. I ten největší! Síla těchto růžových kuliček je ohromující.

Zdeněk Ipser

Krásný ranní lysec Šťastná lovkyně Kačenčin nádherný úlovek 12,5kg Ženuška se svým osobákem Two tone 13,5kg Noční koženáč 17,2kg Kačenka a šupináč 15,7kg Tahle fotka se mi povedla Big one 22,4kg Big one 22,4kg Big one 22,4kg

Zdarec ImperialistiSmile

Celou letošní sezónu své náhozy směřuji do řeky Labe. Snažím se tuto řeku poznat a co nejvíce z ní vytěžit. To co zde šlapalo loni, letos nefunguje, to je kouzlo této řeky a vzhledem k velké touze zde uspět, nehodlám trávit čas na „jistějších“ vodách. Jakýkoliv labský skalp má pro mě nesmírnou cenu. Letos nejsem schopen se do ryb pořádně trefit a pravidelně nachytat a cítím, že je čas něco změnit.

Toto byla má první delší výprava s IB municí. Před tím jsem jezdil pouze na noční výlety s Fishkou a snažil se ryby hledat. Zvolil jsem Monster-Liver v průměru 16mm, což byla první změna - zkouška menšího průměru. Dále pak Fishku v průměrech 20 a 24mm, kterou jsem doplnil Gelem, Dipem a Fish esencí, kterou jsem „vyklopil“ do bílých popíků. Popíky v esenci společně se „suchou“ 16tkou Monster-Liver se staly nejúspěšnější kombinací. Do zákrmu jsem měl připraveny Aminopellety v „15tkách“ a cca 40kg pšenice společně s řepkou. Použití partiklu byla další, dost podstatná změna.

Nechci zde rozepisovat dobrodružné prožitky a další pohádky, ale výprava, na kterou jsem jel s nulovou sebedůvěrou, se otočila v neskutečný masakr. Ještě nikdy jsem neměl namoženou ruku ze zdolávaček, včetně bolavého třísla od zapíchnutí koncovky prutu při neskutečných bojích. Necelé 4 dny a přes 30 brutálních jízd (6 bejků jsem ztratil), prožil jsem si labský sen a při prohlížení všech fotek tomu stále nedokážu uvěřit. Je to super nevzdávat boj, odjíždět stále s nulou a pak to rupnout. Nikomu nepřeji tolik smůly co mám letos ... ale přeji hlavně to prolomení, pocit je to boží :).

Smůla se mě bohužel stále asi držela, protože před výpravou, jsem při nabíjení baterie k echolotu místo nabíjení, cvakl na nabíječce startování a odjel pro kýble na partikl. Na osud baterie jsem zapomněl a při návratu jsem se divil co to v kůlně smrdí J. Baterie byla na prasknutí ve tvaru ej kej ej balón, ale celou výpravu dávala co se od ní vyžadovalo. Během výpravy jsem ještě přišel o svůj telefon, který čeká snad úspěšná reklamace, přelomil jsem kolegovi tyč od podběráku při zákrmu lopatkou do dálky. Mému komentáři „… ááááá do pi*i kááámo“ a jeho odpovědi „Řach!!“ se stále musím smát J. Z člunu málem při mé delší zavážce upadlo veslo, což v proudu je celkem nepříjemné. Závěsky, které jsem měl, rozdávaly má olova po každém záběru jak při odpadávačce a díky Milane za ty od SOULuLaughing. Při večerním popíjení mi parťák zvrhnul červené víno na záložní telefon a chvilku jsem měl pocit, že ho nerozchodím a bál se toho, co mě ještě potká J.

Při bilancování jsem ale na práci mé kámošky smůly vůbec nemyslel. Chytil jsem zatím svou nikoliv nejtěžší, ale jednoznačně nejkrásnější rybu a to lysce se stařeckým zvrásněním na bocích. Do této ryby jsem se zamiloval a doufám, že se s ním ještě někdy setkám já, nebo někdo z mých přátel. Zdolaná kapří osádka nebyla z kategorie nejtěžších, ale jednoznačně z těch bojovnějších. Mrzí mě, že jsem přišel o pár ryb, které dle tahu byly větší, ale není všem dnům konec a já zdaleka svůj pokus o další vykopání labského pokladu nevzdám.

Všem Vám přeji, ať to co děláte, děláte jen a pouze pro svůj vlastní, dobrý pocit a drzé floutky držte si od těla, případně je odměňte velkou ignorací. Je to náš koníček, záliba, při které si jdeme odpočinout, nikoliv si z nervů uhnat vředy kvůli blbcům, co mají potřebu neustále řešit nikoliv své záležitosti, ale právě ty vaše Smile

S pozdravem a s díky za super játra - Tomáš Vondrák

Letní bouřka

Zdravím IB zasíláme report z krátké 2 denní akce na svazovce, kdy po parných dnech přišla silná bouřka a nastala chvilka, kdy ti naši pupkatí miláčci začali více sbírat. Jednalo se o 2 docházky cca po 8 hodinách, kdy jsme první den udělali 5 záběrů. Největší úlovek měl něco lehce přes 13kg.

Druhý den byli záběry jen 2, ale zato největší kapr měl 15,80kg.

Jako nástrahy jsme použily Uncle bait a Fish obalené v pastě z Powderu a Liquidu.

S pozdravem

Ponty team

Zdravím kolegy Imperialisty

Řeka se nám pomalu umoudřila a po pár obchůzkách se nám s kolegou povedlo spozorovat nějaké pěkné ryby, které se tu pomalu u nás zabydlují. Jak je vidět, řeka nám přinesla i pěkné kapry a my jdeme zkusit jak to dopadne. Rozvezeme své klacky do míst, které tady u nás máme vyzkoušené a nejraději.

Jako nástrahu použijeme Uncle bait + V-popky 16mm + Amino Gel, poté vyzkoušíme opalovačku z Powderu + Liquidu, nebo jen samotné V- popky nad krmným místem.

Každý z nás zakrmujeme cca 2 kilogramy boiliesu a dá se říci, že na každou montáž zkoušíme pod háček pověsit něco jiného. Já dávám na jeden prut 2 koule na dno krásně obalené amino gelem, na druhý prut 1 kouli Uncliku + 16 mm V- popku oranžové barvy. Ondra Dává jednu kouli na dno a na druhý prut jen jednu 16 mm plovku.

Záběry přicházejí opravdu rychle a začínáme odchytávat již po 20 minutách kapry rozdílných velikostí. Jak je vidět Amino Gel ve spolupráci se super voňavým Uncle boiliesem dělá svojí práci na jedničku. Záběry přicházejí dá se říci přesně na čas a na konci víkendu máme nachytáno spoustu krásných kapříků. Jak je vidět opravdu jim chutná, protože lysáka, kterého jsem dostal jako první rybu v pátek jsem znovu chytil v sobotu v noci, takže boiliesu dávám jasně za jedna.

Další víkend nasazujeme zcela opačnou nástrahu. Nebudeme chytat na sladké, ale tentokrát jsme dali přednost něčemu jinému. Zkoušíme u nás boilies Monster-Liver. Opět používáme opalovačku z Liguidu a Powderu. Maká to jako šílenec a na břeh se jezdí podívat jedna překrásná ryba za druhou. Bohužel jsme o dvě velké ryby přišli, ale to se stává, takže příště to dopadne doufejme lépe. Dáváme pod háčky jen koule na dno a funguje to fakt super. Jeden prut s jednou koulí a druhý se dvěma. Dostáváme na břeh ryby kolem 10 kg a jednu čtrnáctku. Největším překvapením do teplé a klidné noci pro mě bylo, když jsem opět vytáhl stejného lysáka, jako minule, takže koukám jako blázen do podběráku a říkám mu hele ty jsi ve vývinu vidSmile. Boilies opět makalo jako šílenec a my už se zase těšíme, až se s Vámi budeme moci podělit o další pěkné zážitky a úlovky z příští výpravy.

Ať to jezdí za IB Honza ,, Drak ,, Chvapil

Zdravím všechny příznivce IB...

Minulý týden jsme vyrazili na 8 parných dnů k vodě... I v těchto parných dnech nám to nedalo a museli jsme k vodě. Můžu za nás říct, že tohle počasí na ryby moc nebylo, ale i přes všechny nešvary počasí jsme se nedali a ulovili i pár pěkných kousků kolem 15kg.

Jako krmení jsme použili náš oblíbený Uncle bait, Worm up a Monster-Liver. Na první zakrm jsme poslali do vody cca 15kg koulí, 40kg řepky a 5kg Aminopelet v průměrech 25mm,15mm. Vše bylo zatraktivněno Liquidem, Liquid Aminem, Powderem a Proteinkoncentrátem.

Tak jako každý, kdo poprvé viděl letošní novinku Uncle bait, jsme si i mi řekli - bože co to je za barvu a hlavně je to sladké! Jako většina lidí jsme tomu nevěřili. Většina lidí má názor, že sladké nebrat!, berou na to jen malé ryby, o selektivnosti ani nemluvě!

Jednoho květnového dne jsme si řekli proč to nezkusit, vždyť pravě to, že má Uncle krásně růžovou barvu a krásnou smetanovo jahodovou vůni může být jeho předností. To ty ryby neznají. Jasně jahoda už sama o sobě je legenda a postupem času se na ní tak jako na více sladkých příchutí „zapomnělo“. To by ale nebyl MAX, aby nám nenabídl něco neokoukaného. Třeba je to tou výraznou barvou, nebo smetanovým nádechem. To už nevím, ale od té doby, co jsme to poprvé poslali do vody k těm našim miláčkům, jsme zjistili, kde má kanec p...

Už teď je to pro nás srdcová záležitost. 6 výprav a pokaždé převálcoval vše, co jsme měli u vody. I tato poslední výprava ukázala, že opravdu "chytá jako blázen". 30kaprů a z toho 24 na Uncle není už náhoda i nej lysec 17kg si v parném odpoledni vybral pravě „růžového strejdu“. Ryby přicházeli z největších hloubek okolo 7m.

Za celý Pontyho team můžu vřele doporučit Uncle bait

s pozdravem Marty

Dovolená s rodinou

Ahoj imperialisti.

Nedávno jsem vyrazil na 15 dnů s přítelkyní a dětma na kapry. Tuhle rybačku jsem pojal spíš jako dovolenou plnou koupání a věnovaní se dětem, které jsme vzali poprvé na tak dlouhou dobu pod brolíčko. Byl jsem moc překvapený, když se přítelkyni a dětem po 15 dnech nechtělo domu.

K vodě jsme dorazili v pátek odpoledne v tropických teplotách. Připravil jsem pruty a na první jsem dal návazec od Soulu Strip Soft 25lb háček RSH3000 vel.8 a jako nástrahu Elite-strawberry 24mm, který jsem obalil v testě z Liquidu a Powderu.. Na druhý prut jsem použil N-trap 30lb od Kordy a háček RSH 1000 od Soulu vel.4. Jako nástrahu jsem použil malou 16mm plovku Elitu.

Od prvního dne mi chodili záběry na oba pruty. Abych Selektoval malé ryby, dával jsem dvě 24mm koule a ani to nestačilo. Pruty pravidelně každý večer atakovali ryby v rozmezí 6-8kg. Chtěl jsem udržet na místě klid, tak jsem krmil mimo místo, kde jsem chytal. To se mi pak taky vyplatilo. Na vnadění jsem používal Elite, Elite-strawberry a Uncle Bait, které chutnalo nejen rybám ale i dětem.

Za celých 15 dnů jsem udělal kolem 60 záběrů a vytáhl jsem 48 kaprů. Nachytali jsme mnoho hezkých ryb a byli dny, kdy jsem mel chuť vytáhnout pruty a nechytat, abych si odpočinul. Byli i dny, kdy jsem udělal jen jeden, nebo žádný záběr. Prostě jsme si to všichni užili.

A já si to užil maximálně, protože během pěti dnů jsem si chytil dvakrát osobák. 18,5kg a 20,5kg na Elite-strawberry v Liquidu a Powderu a to na české svazovce. Pak se mi ještě povedl jeden šupík 17kg a 15,5kg lysce na malou 16mm plovku Elitu..

Prostě výprava luxusní díky firmě Tomáš Blažek a produktům IMPERIAL BAITS a SOUL. Hlavně bych chtěl poděkovat kamarádům, kteří mi vozili čerstvé potraviny, své přítelkyni Janičce a dětem. Všem vám patří VELKÉ DÍKY!!!!!

Pepa Lang

Zdravím všechny Imperialisty

Počasí se u nás dá se říci pomalu udobřuje a my dáváme pomalu dohromady vše, co řeka natropila za škody. Přehnalo se to tu u nás. Trvalo to jen tři dny, ale za ty tři dny to udělalo paseku dá se říci úplně stejnou jako před deseti lety. Chatky na zahrádkách nám nevydržely a my máme práce a starostí až nad hlavu. Dlouhou dobu se to tu u nás bude dávat dohromady co se týče zahrádek a chatek, ale také těch pěkných kaprů co vzala voda. No doufejme, že to příroda nějak zařídí a pošle nám sem po vodě nové ryby, které budeme opět odchytávat a poznávat snad nové pěkné kapříky. Bohužel staří známí, jo s těmi se už zcela jistě neuvidíme, ale to se ještě všechno uvidí.

Horší bylo rozhodnout se kam na ryby, protože Vltava a Labe v tu dobu byla nemyslitelná volba. Pískovna u nás se také zhruba o 3 metry zvedla, takže situace nic moc…….Měli jsme v plánu ještě jednu malou svazovou vodu na později, ale po prohlídce a zmapování terénu, padla volba právě sem doprostřed přírody. Je to nádherná voda málo navštěvovaná, protože je silně zarostlá a lov je tu znepříjemněn trávou, která sahá až k hladině a spoustou vázek, které se ve vodě nacházejí. Kaprů tu nebude zas tak moc, ale podle nás je tu pár pěkných kousků, které stojí za to se s nimi pochlubit, takže jde se na věc a jdeme zavézt klacky.

Po příjezdu a vybalení všech věcí jdeme na věc. Víme už předem kam vyvezeme montáže, takže hurá do toho. Já pokládám jeden prut k ostrovu k zatopeným větvím, druhý podél břehu na kamenité dno těsně k rákosí. Každé místo zakrmuji cca 1 kg boiliesu. Ondra první prut do průplavu k rákosí a druhý zhruba 100 metrů od břehu mezi trávu do hloubky 3 metry na bahnité dno. Zakrmuje trošku méně (cca 50 kuliček ke každému prutu). Jako nástrahu oba používáme boilies Uncle Bait 20mm.

První den se nic neděje, tak uleháme do spacáků a modlíme se, aby nás v noci probudila pěkná jízda. Přes noc nás probudilo pár pěkných kaprů, kteří vyskočili nad krmnými místy, ale záběru jsme se nedočkali. Ráno převážíme pruty a hned kolem sedmé hodiny ranní dostávám záběr na pravý prut od ostrova. Padáček, který končí nádherným kaprem v podběráku. Krásný šupináč s mírami 90 cm a 12kg. Zabral na jednu kuličku na dně. Celý den a noc se opět nic neděje, ale v půl páté ráno se začíná probouzet Ondrův levý prut do nádherné jízdy a Ondra přiváží kapra 87 cm a 14,5kg. Kapr zabral na dvě koule pod sebou.

Po nedělním ukončení rybolovu na této krásné vodě domlouváme ještě jednu návštěvu hned příští týden. Místa na položení montáží máme v hlavě, protože se nic nebude měnit. Po příjezdu k vodě jdeme přímo na věc. Opět chytáme na boilies Uncle Bait a přidáváme V-popky. Než padla první den tma, mám na břehu první pěknou rybku. Je jím lysák, který zabral na 1 kouli Uncliku s 16mm V-popkou oranžové barvy. Tento krásný kapřík to pěkně odstartoval a začalo nám to jezdit. Průběžně nám přicházely záběry jak přes den, tak v noci. Poslední den se nám povedla nádherná rybka od rákosí s váhou 15 kg. Krásné zakončení víkendu a spokojenost na obou stranách. Převážně všem rybám zachutnala jedna kulička Uncle Bait s oranžovou 16 mm V-popkou. Na jeden z prutů jsem zkoušel k boiliesku používat gel a fungovalo to také perfektně.