S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 179,00 Kč (6,63 €)
Cena od: 139,00 Kč (5,15 €)
Cena od: 999,00 Kč (37,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 199,00 Kč (7,37 €)

» Zprávy od vody
Výprava na řeku

Nazdar všem milovníkům vody a přírody. Posílám menší report z kratší výpravy..

Ještě ráno při odjezdu jsme s kamarádem Tomášem neměli jasný cíl. Lákala nás (hlavně mě) voda, na které byly krásné vzpomínky z jara v podobě šupinatých desítek a jedenáctek. Ale představa zkušenosti z jiné řeky mi stále ležela v hlavě. Tomáš mě neustále uklidňoval, že se mi tam bude líbit i když to nepůjde. „Není problém udělat týden bez ryby, Petře je to fakt těžká voda“ říkal mi. Na to já: „Inu dobrá, výzva přijata!“.

Příjezd k vodě napovídal, že tlak od rybářů bude minimální a to se nám velice zamlouvalo. Naložené auto občas škrtlo o hroudu a já si už přál být na místě. Konečně jsme tady. Paráda. Po krátké čumendě to začalo. Já chystal člun na první plavbu a Tomáš zase papání. Na start to bylo cca 5 kg amino pelet a 3 kg fishky s paradisem. Přelít liquidem, zapudrujeme powderem a hurá na vodu!

Rozhodli jsme rozkrmit velký pás mezi dvěma potopenými stromy. Nához, postavení bivaků a cinknutí kuželek znamenalo oficiální začátek rybačky. Do večera nic. Ryby sebou plácaly na hladině a já si říkal, proč to ještě ani nekváklo? Docela brzo nás únava přemohla a raději jsme šli spát. Ráno je vždycky lepší, říkám si a nechávám si zdát o noční jízdě.

Po rozednění, ranní kávě a lehkém oparu nad vodou zase začínáme hypnotizovat swingery. Tomáš má první záběr. Tak nakonec to přišlo, kontaktní ryba – cejn. Nejsme vůbec zklamaní a právě proto se začínáme více soustředit na každý ťukanec do špičky prutu, které začínáme pozorovat. Opět přichází záběr a další cejn. Říkám si, že Tomáš ty cejny ale umí, protože já stále nic. Nijak se tím extra netrápím. Jako bych něco tušil.. Za chvíli můj swinger začíná opatrně poskakovat a já paralelně kontroluji, zda mě netáhne nějaký klacek, co pluje po hladině. Slyším: „Sekej!“, přizvedávám prut a stahuji ho s mírným odporem. Najednou jde ryba prudce na stranu proti proudu a já si říkám, jestli to je vůbec cejn. Zajede až pod břeh a tam si sedne zřejmě do vázky. Pumpuji, ale zjišťuji, že je to tvrdý. Zase kleju a Tomáš mi káže jak neumím zdolávat a že jsem neměl dávat rybě tolik prostoru. Znovu zkouším štěstí tvrdým pumpingem a ryba se naštěstí uvolňuje. Boj začíná znovu. Bere si jak se jí zrovna zachce a křižuje vodu. Drží se stále u dna a po deseti minutách, kdy ji nedokážu zvednout začínáme polemizovat o vousatém pánu našich vod. Vím, že tam mám 20 mm Monster´s Paradise a právě proto bych se tomu moc nedivil. Začíná polevovat a mocnými vlnami nám dává na ukázku svou mohutnost. Tak nakonec se překvapení nekoná a na hladině se ukáže tělo pěkného šupináče. Zkouším navézt kapra do podběráku, ale na poslední chvíli ze sebe vydává všechno a vezme si ještě pár metrů šňůry. Další pokus je už úspěšný. Mám obrovskou radost. Kapra měříme a vážíme. 87/11,5. Fotíme a rychle zpátky do vody. „Pocukruj si to tam“ radí mi Tomáš, tak tam nastřílím deset kuliček. Docela nás překvapil fakt, že se taková ryba chytla relativně brzo. Zbytek dne chytáme už jen cejny. Na večer se začínají tvořit mraky a my si slibujeme úspěch od dalšího rána. Přes noc zase nic a přichází opět ráno.

Tentokrát je pod mrakem a občas poprchne. To je přesně to počasí, říkáme si. V té samé hodině jako včera přichází záběr, u kterého nebyl pochyb o tom, kdo se nechal zlákat na fishku. Boj to byl též vydatný, ale přece jenom šel ke břehu rychleji. Tentokrát menší šupík. 65/5. Prakem dokrmuji zase deset kuliček. Po půl hodině se dostává na řadu i Tomáš. Podle stylu boje to vypadá na stejnou váhovou kategorii. A taky tomu tak je. Šupík 67cm a něco málo přes 5 kg. Tak máme radost konečně oba a začínáme si věřit. Jenže zase odezní ta zlatá hodinka a dál se nic neděje. Začínám mít jasno o jídelním rozvrhu místních ryb. Odpoledne naprosto mrtvo a tak přikrmujeme asi půl kila koulí na každou udici. Na večer čekáme zvrat, ale opět nic. Tom mu věří a říká, že si počká na noční rybu. Já jdu s úsměvem v klidu spát. Ráno se proberu a ptám se co bylo v noci. Nečekaně nic. Tak se zase stimulujeme na onu hodinku. A opět přišel záběr. Rybu si už užívám a za chvíli mi Tom podebírá konečně mého prvního pěkného lysce. Podle výšky hřbetu usuzujeme, že to nebude původní ryba. Míra 68 a váha 6,5 kg. Blíží se poledne a vytoužený záběr dostává i Tomáš. Ryba si to jede pěkně po proudu podél potopených stromů. Ze strachu ztráty ryby na mě zavolá: „Jedeme!“ Dřív než se zvedám z lehátka už Tom skáče do člunu. Tak tak seběhnu z vysokého břehu a na poslední moment zachytávám člun. Za chvíli se dostáváme k rybě, která několikrát podjíždí i člun a točí nás jak na kolotoči. Trochu u toho zmatkujeme, protože loďka není zrovna žádný ledoborec. Nakonec se nám ukazuje krásný sumík. Naměřujeme 81 cm. Tak nakonec se dočkal i tolikrát marně zkoušený panáček z oranžové popky máčené v esenci bloodworm a dipované koule monster´s paradise.. Průbeh zbytku dne si už každý domyslí..Nic.

Probouzíme se do posledního rána a říkáme si, že už na tu chvíli ani krmit nebudeme. Asi by to bylo neefektivní. Mistrně vrhám udici přímo k potopenému stromu. Pomalu už balíme a uklízím. V tom začne kvákat pípák a prut se ohýbá. Brzdu jsem nechal nastavenou na zdolávání a i přes to pěkně hrčela. Přizvedávám prut, ale v momentě se zase narovnává. Zrada. Zřejmě uzlík povolil a já tak přišel o jistě krásnou rybu, krásnou tečku za naší výpravou. Trochu zklamaně balíme zbytek věcí. „To k tomu patří“, utěšuje mě Tomáš, ale takhle přijít o rybu mě nutí si to neustále vyčítat..I přesto ale po chvíli převáží dobrý pocit z docela úspěšné výpravy. Věříme, že se brzy vrátíme a zase dobře zachytáme !

Přejeme všem příjemné zážitky a hodně krásných ryb !

lefty a twiggy // gangsta fish

Začátek srpna na Mušově

Krátká zpráva z Mušova od Jardy Suchého.

Je úterý 7.srpna a jen lehce naložen rybařinou odjíždím za kámošem Broňou na 5denní výpravu za kaprama. Místo našeho lovu už máme dopředu zmapované, takže parkujeme uprostřed přehrady jeho bárku. Zakrmujeme jen u bójí a rychle nahazujeme.

Nechci se rozepisovat o počtu záběrů a desítkách kaprů......., takže naše největší úlovky byly Broňův nádherný starý lysec o váze 19,5 kg a moji dva šupináči o váze 16,0 a 16,5kg. Kapři nám spolehlivě brali na Monster-Liver dipovaný v pepři. Na montáže se nám opět osvědčily háčky od firmy SOUL RSH 3000 velikost 6 navázané na pletence SOUL Strip Easy Stiff Sand. Byli jsme velmi překvapeni její pevností při tomto druhu rybaření, neboť naše místo bylo plné vázek a jen jednou se nám podařilo návazec "uříznout". Teď v pátek jede Tomáš s kámošem Broňkem znova na krátkou výpravu na mušáky, takže mu držím palce na jeho letošní další mušovskou dvacku.

Všechny zdravý Jara Suchý

Plovka ve sloupci

Zdravím všechny příznivce Imperial baits.

Na začátku srpna jsem odjel se svou ženuškou na týdenní výpravu na jedno poměrně rozlehlé jezero, které ukrývá nejednoho pěkného kapra. Počasí bylo příznivé spíše pro mou manželku, která chtěla spojit kapraření s opalováním a relaxací. To se ale přepočítala! Ne že by bylo ošklivo, ale já jí tak zaměstnával, že se opalování konalo spíše ve stoje J

Abych však nepředbíhal. Voda v jezeře měla poměrně vysokou teplotu a slunečné počasí dávalo tušit, že se budou kapři vyskytovat ve sloupci. Po prozkoumání úseku pomocí echolotu Humminbird PiranhaMAX 180 se má předtucha potvrdila. Oba pruty jsem proto vybavil návazcem skládajícím se ze 120cm dlouhého fluocarbonu SOUL Translucent 25lb, na který jsem ještě uvázal asi 5cm pletenky Kryston Quick Silver 25lb pro dokonalejší stočení háčku. Háček SOUL Hook RSH 1000 6 jsem vybavil smršťovací hadičkou. Na konec této „šílenosti“ jsem umístil žlutou V-pop 20mm nadipovanou v esenci Osmotic spice. Na druhý návazec putovala růžová V-pop 20mm nadipovaná v esenci Elite + es.olej Black pepper. Celý lovný úsek jsem rozkrmil peletami Carptrack Aminopellets 15mm a Red halibut 20mm. Chtěl jsem docílit toho, aby se celým sloupcem rozprostírala vůně potravy, kterou dokážou pelety hravě vytvořit.

Montáže jsem nahazoval z vody, jelikož jsem nechtěl rušit kapry hlukem člunu v případě zavážení. Prvního záběru jsme se dočkali již do 5 minut po nahození! Taktika byla správná. Jednalo se o 13kg lysce, což nás dostalo do naprosté euforie. První ryba a hned velmi slušná. Zachutnala mu žlutá V-pop s esencí Osmotic. Co se dělo potom se dá nazvat jedině jako šílený kolotoč. Záběry chodily do 15 minut od nahození! Ryby intenzivně reagovaly na nástrahy po novém zakrmení místa peletami. Pelet jsem měl s sebou 30kg a čtvrtý den byly kýble prázdné. Nezbývalo, než zkusit krmit samotným boiliem Osmotic spice cold water, které ze sebe velice dobře vypouští atraktanty. Jeho intenzivní aroma je tak silné, že se určitě šíří sloupcem také velmi dobře. Za pravdu mi, pátý den výpravy okolo 9 hodiny ráno, dal ohromný lysec přes 20kg, který opět neodolal vznášející se žluté V-pop.

Nebudu to zbytečně protahovat. Ve fotodokumentaci se mrkněte, jak se nám celkově dařilo. Největší ryby vážily 15, 15,5, 16, 17,5, 18 a jeden TOP přes 20kg. Všem slušným rybářům přeji krásné zážitky u vody.

Za czech imperial baits team Zdeněk Ipser

A jde se na ně Vítězná nástraha Připraveno k nasazení do boje Mňam, mňam Zbraně proti škeblím BIG ONE

IB a dětský rybářský tábor Trnávka 2012

Dorazila k nám zpráva o účasti Pavla Nováka a Leoše Kubeše na dětské rybářském táboře na Trnávce. Tady je...

Tak jako již předešlých 5 let, i letos se konal rybářský letní tábor mladých rybářů na krásné vodě kousek od Pelhřimova.

Každý rok jsem této vodě a mladým rybářům věnoval alespoň 7 dní z dvou týdenního termínu, avšak letos mi pracovní a jiné okolnosti tento tábor na týden navštívit nedovolili. Ale ani ty mi nezabránili v tom, abych se na mladé kluky alespoň 3 krát v týdnu vyrazil podívat. Vždy jsem alespoň na chvíli nahodil mé pruty a jelikož jsem tuto vodu již znal, musím říct, že se mi vždy podařilo ulovit pár krásných zdravých ryb. Právě ty ryby a mé vyprávění většinu kluků velice zaujalo. Proto jsme se letos dohodli že s kamarádem Leošem, že vymyslíme odpolední program týkající se začátků kaprařiny a že se těm mladým klukům pokusíme vyvrátit to, co jim asi většina rodičů (otců) říká, „na boilies musíš dlouho krmit a potom možná přijde záběr“.

Většina z nás ví, že to tak není a z vlastní zkušenosti mohu říct, že na této vodě mi začali jezdit pruty po 30 minutách od nakrmení . Samozřejmě, že to dalo trochu práce poznat tuto vodu, ale právě tento krok poznání a zkoumání vody, třeba i bez prutů, většina mladých kluků vůbec neznala. Nechtěli jsme jim říkat jen “kupte si boilies a určitě nachytáte“. Spíš naopak. Začali jsme o tom, jak poznat vodu, dokázat ji číst, chovat se u vody atp…. Neváhali jsme tedy, zabalili potřebné věci a vyrazili společně s Leošem směr tábor. První reakce dětí byli úžasné, nemohli se dočkat, až si sedneme k vodě, budou si moci prohlédnout věci patřící k rybařině a vše si osahat. Leoš dokonce vzal i jeden svůj prut aby si děti mohli vyzkoušet hod do dálky s celou montáží.

Jak jsem již psal začali jsme s tím, kde ryby hledat, jak a čím je zaujmout a poté jsme ukázali i různé typy montáží, možnosti krmení, příprava krmení, PVA materiálů atd...

Děti byli nadšené a velice zvědavé. Důkazem toho bylo to, že jsme zodpovídali jednu otázku za druhou a to nás velice těšilo... Byli jsme vážně rádi, že se to tak vydařilo. Z plánované hodinové akce byla nakonec akce 3-hodinová. Tímto bych chtěl poděkovat vedoucím dětského táboru za vstřícný přístup a že nám tuto akci dovolili vsunout do jejich táborového plánu..

Co říct závěrem?

Snad jen to, že když jsem tam opět dorazil asi po třech dnech, už jsme u kluků viděl nadipované pelety, montáže podobající se mým a hlavně za mnou opět chodilo spoustu kluků a ještě jsem zodpovídal další otázky a tak by to asi mělo být...

Doufám že příští rok bude času trošku víc a budeme moci společně s Leošem ukázat dětem kaprařinu trošku i v praxi...

Za Imperial Baits Pavel Novák Leoš Kubeš

Krátká zpráva od "Louži"

Krátká zprávička přišla tentokrát od Pavla "Louži" Louženského

Zdravím všechny příznivce Imperialu

Po delší době jsem se vydal na delší výpravu za kapry, tentokrát na 8 dní… Po první vydařené výpravě jsem neváhal a hned další víkend vyrazil znova. Ihned po příjezdu začalo pršet a říkal jsem si, že to asi nebude to pravé, ale opak byl pravdou.

První záběr na sebe nenechal dlouho čekat a hned to byla největší ryba výpravy. Po dvacetiminutovém krásném souboji se mi podařilo na břeh dostat kapra o váze 17kg a 95cm. Už tradičně přišel na mé oblíbené boilie Monster´s Paradise 16mm…Další záběry přicházely pravidelně po zakrmení amino peletami . Ryby braly převážně ve dne. Povedlo se mi udělat i 30 záběrů za den a váha ryb se pohybovala mezi 11-16 kg … Největší radost mi udělal krásný KOI Kapr, který měřil 75 centimetrů ..
Když tuhle výpravu shrnu, musím konstatovat, že dopadla nad očekávání výborně a chtěl bych tímto poděkovat Tobě Tomáši i celému Imperial týmu za vaši práci, které si nesmírně vážím.

S pozdravem LOUŽA…..

10 krásných dní

Ahoj imperialisti.

Posílám zprávu z 10ti denní výpravy na jednu svazovou vodu na přelomu července a srpna. Vyrazil jsem ve čtvrtek ráno. Cesta ubíhala celkem v pohodě, ale když jsem dorazil k vodě, místo kam jsem chtěl, bylo obsazené. Proto mi nezbylo než čekat až se uvolní.

Na prvním místě jsem krmil 20 a 24mm koulemi Elite, které jsem namáčel ve výborném GLM extraktu a nechal vysušit aspoň na dvě hodiny. Na noc jsem si takto připravil čtyři návazce, abych se tím nemusel zdržovat. Alternativně jsem dával k potápivému boiliesu ještě 1/2 růžové nebo bílé V-popky. Na druhý prut jsem taky krmil 20 a 24mm koulemi Fish a to jsem obaloval těstem z Liquidu a Powderu. Do neděle jsem udělal jen jeden záběr od 5kg kapra.

V neděli jsem se přestěhoval na místo, které mi pohlídal „Voloďa“. Dík! Na novém místě jsem postupoval podobně jako na prvním. Od neděle do neděle jsem si výborně zachytal a poznal SUPER LIDI. Prostě paráda.

Záběry jsem dělal 50/50 jak na koule Fish tak i na Elite. Jen na Elite obalované v GLM-ku jsem chytil dva největší kapry výpravy 15,2 a 15,4kg. Na Fishku jsem chytil šupíka 14,5 a lysce 13,5kg, který mi udělal velkou radost, stejně jako všechny ryby které jsem chytil. Za 10 dní se mi povedlo udělat kolem 30 záběrů, 25 ryb jsem zdolal a 5 mi upadlo. Jako návazcovou šňůrku jsem používal Strip Easy Soft 25lb Camo a Sand od Soulu. Konečně se mi letos pořádně zadařilo.

IB-goooo!!!!

Pepa Lang

P.S.: Teď jsem si všimnul, že jste snížili ceny u hotovek a halfek. Supeeer!!!!

Jarní výprava

Tonda "Gripen" Gabriel se nám pochlubil svými jarnímy úlovkami:

Začátkem měsíce května jsem vyrazil na 10 dní na jarní výpravu za kapříky na moji oblíbenou pískovnu. Na toto období jsem si připravil cca. 17 kg osvědčených druhů boilies Fish a Elite průměry 16 a 20 mm. Pro zatraktivnění jsem boilies zaléval tekutou potravou Carptrack Liquid a poté zasypal Carptrack Powderem, aby návnada vykazovala co nejlákavější signál do okolí. Při prvním zakrmení jsem spotřeboval asi 5 kg krmení a dále jsem dokrmoval ráno a večer, popřípadě při záběrech. Montáže jsem se snažil neustále měnit a střídat velikost boilies, používal jsem i Popky. Často jsem používal kombinaci bílé V-Pops dipované v esenci Carptrack Banana s Fish boilie. Co se týká záběrů, každý den byl jiný. Jednou záběry přicházeli pouze večer, jindy zas jen přes den a někdy za celý den nebyl žádný záběr. Za deset dní rybaření jsem chytil 22 kaprů (17, 2x16, 2x14) a čtyři dny jsem neudělal záběr. Nejvíc kaprů (8) jsem chytil třetí den a (6) čtvrtý den rybaření. Na konci výpravy se mi podařilo zdolat krásného lysce jménem ARNOLD 92 cm, 16 kg.

Zdraví BIG ANGLER - Tonda „GRIPEN“.