S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 179,00 Kč (6,88 €)
Cena od: 2 599,00 Kč (99,96 €)
Cena od: 2 470,00 Kč (95,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 139,00 Kč (5,35 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)

» Zprávy od vody
AVE Imperialisté

Ave Imperialisté!

S kamarádem Martinem jsme si naplánovali krátkou výpravičku za našima kapříkama. Času nemáme nazbyt, takže jsou naše výpravy maximálně třídenní. Martinovi dovolili pracovní povinnosti vyrazit k oblíbené vodě už ve čtvrtek v podvečer. Já jsem to měl trochu složitější, tak za Martinem přijíždím až v pátek odpoledne. Už když jsem vyjel z domova, docela dost pršelo, ale nějak mi to nevadilo, hlavně, že budu u vody. Říkal jsem si, že na kapříky by to mohlo působit pozitivně a budou při chuti.

Po příjezdu a dohrabání autem na vytypované místečko, začíná rozbalování rybářského nádobíčka. Vítr a déšť mi to trochu komplikovaly, ale povedlo se. Na první prut dávám plovku Elite-Strawberry v powder pastě a na druhý jednu kuličku Monster-Liver obalenou v aminogelu a GLMku. Martin nasazuje svůj oblíbený Osmotic Spice a na druhý prut Monster-Liver. Montáže letí na svá místa a ke každé kontujeme cca 30 kuliček.

Nahozeno, přikrmeno a čekáme na nějakého vysněného kapříka. Nad ránem přichází první záběr a já asi po dvaceti minutovém boji navádím do podběráku krásného šupíka. Ručička váhy se po odečtení podložky zastavuje na 15kg. Neodolal jahodové plovce v Liquidu a Powderu . V odpoledních hodinách se rozjíždí Martinův prut, na kterém měl Osmotic Spice. Po patnácti minutovém souboji vážíme krásného řádkáče na vaze 13kg. Úplně promočeni sedíme pod deštníky, ale užíváme si to. V podvečer přestává pršet a obloha se začíná protrhávat. Před setměním má Martin razantní záběr na Monster-Liver. Ryba si to namířila přímo na prostředek a nekompromisně si bere metry pletenky Visible Touch. Po perfektním boji podebíráme nádherného lysce na vaze 17kg. Jsme neskutečně spokojeni, taky to náležitě zapíjíme. V noci chytám dva menší kapříky kolem 7kg na Monster-Liver. Po druhém dorostenci měním návazec a nastražuji bílou V-popku naloženou v esenci Bloodworm s trochou pepře a obalenou v Powder pastě. Montáž nahazuji mimo krmné místo a jdu do spacáku. Kolem deváté ráno přichází na V-popku záběr. Před foťák nám přišel zapózovat šupík na vaze 14kg. Odpoledne se nám obloha úplně vyjasnila a vypadá to spíše na opalovačku. Do večera se už nic podstatného nestalo a my vyrážíme maximálně spokojeni k domovu.

S pozdravem Jarda ,,Barošák“ Baroch

Zas jednou na rybách.

Asi po 2 měsících se mě podařilo urvat několik dní volna a ty věnovat rybaření na jedné svazové pískovně. Kamarád Honza mne dovezl k vodě i s celým kaprařským cirkusem a já jsem začal připravovat vše potřebné k lovu.
Vzhledem k tomu, že druhý den měl dorazit 6letý syn Šimon, jsem jedno místo rozkrmil asi 1 kilem boilie Monsters Paradise, na které ryby reagují takřka raketovou rychlostí. Jako druhou variantu jsem použil boilie z mixu Fish, které je díky svému složení absolutní stálicí při mých výpravách. Dále jsem se rozhodl použít plovoucí verzi boilies Monsters Paradise, které jsem zalil esencí Bloodworm (která je prostě boží) a sladidlem NHDC.
Návazce jsem zhotovil z výrobků SOUL a to ze ztužené potažené šňůrky STRIP EASY STIFF, kterou jsem okoval háčkem FT 1000 velikosti č.8. Tento háček dokáže udržet svou ostrost neskutečně dlouhou dobu a to i přes to, že mnou zvolená voda je poměrně bohatá na vázky všeho druhu.

Během první noci jsem ulovil 2 kapry okolo 6 kg, oba dva se nechali zlákat na Monsters Paradise. Byl jsem rád, že zakrmené místo je kapry navštěvováno a doufal jsem v ulovení nějaké větší ryby.

Druhý den odpoledne dorazil můj syn a začalo stavění pevností a her s dnešním dětským hitem, kterým jsou Gormiti (někteří otcové mě jistě chápou). Ale zpět k rybám.

S končícím dnem se začala zvyšovat aktivita ryb a v tomto duchu probíhala celá výprava. Stále však přicházeli záběry od 4-6kg kaprů (syn se alespoň učil zdolávat ryby) pomalu jsem se začal obrňovat trpělivostí .
Okolo 21h jsem uložil potomka ke spánku, přehodil jsem pruty a čekal co se bude dít. A dělo se! Okolo 23h se do naprosté tmy rozeřval příposlech, po zvednutí prutu jsem ucítil tupý a bezohledný tah ryby. Vzhledem k tomu, že jsem k prutu vyběhl jen tak v teplácích s pantoflema na nohou a syn na mé volání nereagoval, nezbývalo nic jiného než si poradit při oblékání prsaček a zdolávat rybu sám "doporučuji všem".
Kapra jsem asi po 20 minutách pomalu dostával k sobě a když jsem jej po chvilce podebral zjistil jsem, že se mě podařilo ulovit zdejší známou rybu, která nese jméno Pitbul. Po odečtení hmotnosti vážící tašky se ukázalo že tento krasavec váží krásných 18.60kg.

Do konce výpravy jsem ulovil mnoho kapřích dorostenců, kteří až dorostou budou ozdobou této vody, tedy pokud nebudou po ulovení někým zmraženi a následně sežráni. Ještě se v závěru zmíním o 11kg kaprovi který byl dlouhý a nízký ale měl obrovskou ocasní ploutev, prostě krásná říční ryba.

Co dodat na závěr: snad jen popřát všem hodně rybářského štěstí, času a klidu na rybách.

S pozdravem Pavel a Šimonek Kahovcovi

Dorost ve střehu zatím přihlíží Gormití hrad Já až vyrostu... Plav! Vždy ve střehu

Paradise Hell

Krátká zprávička nám přišla od Jindry „Monstra“ Majera o úspěšné výpravě na Labi.

Čauesss kluci, posílám mini zprávu jak se nám zadařilo na Labíčku…

Po příjezdu k řece, samozřejmě vše vybalíme a atp … , ale o tom psát nebudu. Nic méně jsme před sebou měli týden chytání!!! První noc přinesla dva kapry nad deset kilogramu. Oba byli na mraženky Monster´s Paradise, takže jsme celkem rychle zjistili co by jim šmakovalo. Další faktor, který ukázal, jak na ně byl, že obě tyto ryby přišly z rozhraní proudu a klidné vody. Ráno jsme měli tedy jasno. Zkusili jsme preferovat Paradise před ostatníma příchutěmi a dočkaly jsme se odměny. Ze začátku jsme měli hodně záběrů, chvílemi až pekelně hodně, ale váha kaprů nepřesahovala 12,5kg. I přesto jsme byli moc spokojeni. Prvních 24 hodin a my jsme měly 16 kaprů na podložce, prostě paráda! Druhý den přišlo ochlazení o deset stupňů a četné záběry ustaly. Počasí je mocný kouzelník, v dalších dnech záběry přicházely jen od stmívání k rozednění. Bylo jich vždy poskromnu, ovšem váhově byly tyto ryby vždy přes 13 kg. Ryby žraly Paradise jak zblázněný, zkrmili jsme za týden 25kg aminopelet 15mm, 25kg Monster´s Paradise boilies, které jsme měli prolité dipem Monster´s Paradise. Všechny ryby jsme nachytali na toto boilies o velikosti 18-24mm. Během této výpravy jsme se dostali 5x přes 16 kilogramů a z toho 4x přes 17 kilogramů…

S pozdravem Jindřich „Monster“ Majer Czech Imperial baits Team

Babí léto

Je před námi poslední zářijový týden, předpověď počasí typicky letní a tak vyrážím s tátou a bráchou na jakoby dovolenou k nedaleké pískovně.

Den před odjezdem se ještě narychlo rozhoduji udělat přesnočku na Labi. Krmím 1kg Elite 24mm. Na oba pruty umísťuji po jedné kuličce toho samého. Během necelých 10ti hodin dostávám 3 záběry od ryb 6kg,9kg a třešničkou na dortu je statný šupináč okolo 14-15kg. Naprosto spokojený balím věci a přesouvám se na pískovnu kde už čeká zbytek týmu - táta a brácha.

Nic jsem neponechal náhodě a připravil si velké množství krmení , hlavně Fish-banana 24mm , Monsters Paradise 24mm a Monster 20mm. Krmení jsem ještě vytunil použitím Liquidu + Powderu. Z plovoucího boilie sem se rozhodl použít kompletní sortiment Carptrack V-POPS + esence Banana , Bloodworm , Elite a Monster.

Nebudu rozepisovat den po dni, ale ryby spolupracovali naprosto skvěle. Za týden se nám podařilo nachytat více než sto kapru, bohužel však menších velikostí 6-9kg, což přisuzuji skoro letní teplotě vody 19 stupňů celsia. Naštěstí se povedlo i pár větších. Brácha si zapózoval s lyscem 18Kg, který neodolal Bílé V-Popce v esenci banán, dále se nám podařilo chytit 6 ryb s váhou 13-15kg. Závěrem bych chtěl říct, že díky produktům firmy Imperial Baits jsem se vrátil po týdnu naprosto unavený a vyčerpaný. Kapři tohle boilie prostě zbožňují !

Za Imperial Baits tým Jindra Týč

Piercing

Krátkou, ale o to výstižnější zprávou se konečně ozval i Martin Mašek z Vysočiny:

Ahoj Tomiku,

posílám zprávu z jedné státní pískovny. Jsem na psaní úplná …., no prostě my nejde pod nosYell.

Pro nedostatek času kvůli práci jsem podnikal jen krátkodobé výpravy - maximálně prodloužený víkend. Z důvodů násady malých kaprů se mi nejlépe osvědčilo boilie průměru 24mm úplně vysušené na šutr, namočené do tekuté potravy InL a obalené v Glm full fat. Ryby nejlépe reagovaly na Elite a Elite-Strawberry. Nejvíce záběrů jsem měl až po setmění. Přes den se těm bestiím šupinatým moc ko'sat nechtělo. Ke krmení jsem používal směs Aminopelet zalité Liquidem a zasypané Squid-liver moučkou s malým množstvím boilie rozházené na co největší ploše.

Návazce museli být ze ztuženého materiálu, nebo F.C., jinak to malé „piraně“ zamotaly. Na dipované a jinak zatraktivněné boilie ryby nereagovaly vůbec. Ať se daří vy kluci ImperialistickýSmile.

S pozdravem Martin "PIERCINGÁČ" Mašek.....

Splněný sen

Je pátek, pomalu si balím věci, začíná můj již realizovaný sen 4TSCC Štít.

Už na prezentaci se seznamuji s Tomášem Blažkem, který je výhradním dovozcem produktu Imperial baits do ČR. Po ukončení závodu se na společném rautu potkávám s několika členy Imperial týmu. V průběhu konverzace se ve vzduchu šíři nabídka stát se jeho členem. V tu chvíli přemýšlím o tom, že je to nabídka, která se neodmítá. Další den volám Tomášovi a sděluji mu, že se rád stanu členem jeho týmu.

Moje nadcházející výprava je směrovaná na další moji oblíbenou pískovnu, na kterou již vezu novinky a produkty Imperial baits. Netrvá dlouho a další kapr atakující hranici 17 kg je na břehu. Kombinace amino pelety 15mm a plovoucího boilies Stickmix 16mm byla neodolatelnou volbou pro tohoto krásného šupíka. V odpoledních hodinách přijíždí můj dlouholetý kamarád a kolega Petr Praus, který kvůli pracovní vytížeností přijíždí jenom na noc. Volí na první montáž jeho oblíbené Elite v kombinaci s Liquidem a Gelem. Na druhou montáž je zvolena amino peleta15mm s boilie Monster´s paradise 16mm, které bylo ještě vylepšeno o esenci Elite a GLM. Po necelé půlhodince se rozeznívá vysoký tón hlásiče a po dlouhém boji se v podběráku objevuje krásný dlouhý šupináč, kterému nakonec měříme krásných 96cm a váha ukazuje 15,5kg. Dlouhán neodolal Pradisku a Peletce v Elitu. Poté jsem přišel na řadu já se svým krásným 22kg šupíkem, který neodolal boilie Elite-Strawberry 30mm. Aby toho nebylo málo, tak jsem o dva dny ještě jednou pokořil hranici 20kg na Elite 16mm. Záběr přišel v pravé poledne, kdy se teplota vzduchu pohybovala okolo 35 stupňů….

S touto výpravou jsem byl velice spokojený a na příští vyrážím na jezero Háromfa do Maďarska …..