Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 149,00 Kč (5,73 €)
Cena od: 7 904,00 Kč (304,00 €)
Cena od: 1 456,00 Kč (56,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 174,00 Kč (6,69 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)

» Zprávy od vody

Je říjen. Nastal nejlepší čas na chycení trofejního kapra a proto jsme s přáteli naplánovali výpravu na jednu svazovku v okolí. Chystal jsem se sem chytat už v létě, ale kvůli pracovní vytíženosti mi to nevyšlo.

Jedeme v 5 lidech - já, Vojta, Maiki, Michal a Radovan s tím, že zabereme větší úsek. Jelikož všichni chytáme na Imperial, není co řešit a po menší debatě nasadíme do akce to nejlepší, co nás nikdy nezklame. Přes týden se jdeme podívat na vytipované místa, kde již chytají kamarádi. Za týden mají pár menších ryb a 2 nebo 3 kusy kolem 10 kg. Rychle probírám s Vojtou situaci s tím, že chci jít dopředu nakrmit. Na druhý den již stojíme na břehu a jdeme najít to správné místo. Usedáme do lodi a vyrážíme na vodu. Ve vzdálenosti 300 až 400 m od břehu nacházíme lavice s členitým dnem, která se zvedá ze 4.5m na 2.5 metru. Táhne se jako jedna velká žíla a má snad 300 metrů což je super a moc se nám to líbí, jelikož má přes týden přijít ochlazení a tudíž si budeme moci vybrat v jaké hloubce budeme chytat.

Systematicky rozkrmuji celou hranu. Na první zákrm jsem zvolil 20 kg boilies Fish-banana o průměru 24 až 30 mm vysušený na kámen, který mi roloval Bláža do Francie. Dále přihazuji 1 kg boilie Elite v průměru 16 mm, 2 kg boilies Monster´s Paradise v průměrech od 28 do 16 mm a k tomu přihazuji 5 kg Aminopelet v průměru 15 mm .

Kluci zde budou chytat celý týden. Já budu moci chytat 4dni jen na noc a poslední 3 dny konečně v kuse. Přijíždím za klukama a Ti již jsou v plné polní. Vše mají nachystané a vyvezené. Vojta chytá na boilies Elite a na druhý prut nastražuje Monster´s Paradise, Maiki volí na oba pruty boilies Monster´s Paradise s menší 16 mm V-popkou nadipované v esenci Bloodworm. Michal má tady svého jasného favorita, který mu zde již nachytal spoustu trofejních kaprů a sice Monster-Liver ve velikosti 20 mm. Na druhý prut nastražuje Monster-Liver + plovoučku Fish. Tuto pro mně zajímavou kombinaci si nesmírně pochvaluje . Radovan nabíjí na své pruty Stickmix o průměru 20 mm. Všechny nastražené boilies máme obalené v powder pastě. Rychle navazuji montáže a hurá na vodu. Nastražuji boilie Elite a na druhý prut Monster´s Paradise. Do půl hodiny je vše vyladěné a čekáme na první záběr. Po půl hodině přichází brutální jízda Vojtovi a zanedlouho si vychutnáváme první souboj s 8 kg šupíkem. Jsme spokojeni s rychlým záběrem. Vojta rychle vyváží a do hodiny se mu rozjíždí i druhý prut, jenž na konci skrývá šupináče 10 kg. Krásný začátek. Do další hodiny máme skoro všichni záběry . Nelze zde popisovat jednotlivé ryby, celkový výčet je cca 60 kaprů( z toho cca 15 až 20 ks od 10 do 15kg) + 1 pohublý metrový sumec, kterému zachutnal Stickmix - a několik trofejních cejnů, které jsem zde moc neviděl. Vystřídalo se nám za pár dní snad všechno možné počasí od slunečna po trvalý déšť a zaznamenali jsme nad ránem i první mrazíky.

V neděli nás vystřídali naši kamarádi imperialisti Radim s Martinem, kteří udělali 33 kaprů. Taky se jim podařilo zdolat několik ryb od 10 do 15 kg . Martin chytal na boilies Fish-banana a boilies Fish a Radim na boilies Fish a Elite. Dohromady jsme ulovili díky produktům Imperial baits skoro 100 kaprů, což na svazovou vodu není vůbec špatné.

Za Imperial baits team cz. Jarda Šupík s přáteli .

Salagou

Krátká výstižná zpráva nám přišla od Jirky Kluze z jeho zahraniční výpravy.

Posílám pár fotek z mé první zahraniční výpravy na Francouzské jezero Lac de Salagou. Celkově jsem s výpravou spokojen. Kapři byli uloveni na boilies z mixu Monster´s Paradise + ingrediencí IMPERIAL BAITS. Třešničkou na dortu byl kapr šupináč s mírami 103cm a 18,5kg.

Gratulujeme ke krásným úlovkům.