S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 299,00 Kč (11,07 €)
Cena od: 432,00 Kč (16,00 €)
Cena od: 2 700,00 Kč (100,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 199,00 Kč (7,37 €)
Cena od: 1 099,00 Kč (40,70 €)
Cena od: 249,00 Kč (9,22 €)

» Zprávy od vody

Je říjen. Nastal nejlepší čas na chycení trofejního kapra a proto jsme s přáteli naplánovali výpravu na jednu svazovku v okolí. Chystal jsem se sem chytat už v létě, ale kvůli pracovní vytíženosti mi to nevyšlo.

Jedeme v 5 lidech - já, Vojta, Maiki, Michal a Radovan s tím, že zabereme větší úsek. Jelikož všichni chytáme na Imperial, není co řešit a po menší debatě nasadíme do akce to nejlepší, co nás nikdy nezklame. Přes týden se jdeme podívat na vytipované místa, kde již chytají kamarádi. Za týden mají pár menších ryb a 2 nebo 3 kusy kolem 10 kg. Rychle probírám s Vojtou situaci s tím, že chci jít dopředu nakrmit. Na druhý den již stojíme na břehu a jdeme najít to správné místo. Usedáme do lodi a vyrážíme na vodu. Ve vzdálenosti 300 až 400 m od břehu nacházíme lavice s členitým dnem, která se zvedá ze 4.5m na 2.5 metru. Táhne se jako jedna velká žíla a má snad 300 metrů což je super a moc se nám to líbí, jelikož má přes týden přijít ochlazení a tudíž si budeme moci vybrat v jaké hloubce budeme chytat.

Systematicky rozkrmuji celou hranu. Na první zákrm jsem zvolil 20 kg boilies Fish-banana o průměru 24 až 30 mm vysušený na kámen, který mi roloval Bláža do Francie. Dále přihazuji 1 kg boilie Elite v průměru 16 mm, 2 kg boilies Monster´s Paradise v průměrech od 28 do 16 mm a k tomu přihazuji 5 kg Aminopelet v průměru 15 mm .

Kluci zde budou chytat celý týden. Já budu moci chytat 4dni jen na noc a poslední 3 dny konečně v kuse. Přijíždím za klukama a Ti již jsou v plné polní. Vše mají nachystané a vyvezené. Vojta chytá na boilies Elite a na druhý prut nastražuje Monster´s Paradise, Maiki volí na oba pruty boilies Monster´s Paradise s menší 16 mm V-popkou nadipované v esenci Bloodworm. Michal má tady svého jasného favorita, který mu zde již nachytal spoustu trofejních kaprů a sice Monster-Liver ve velikosti 20 mm. Na druhý prut nastražuje Monster-Liver + plovoučku Fish. Tuto pro mně zajímavou kombinaci si nesmírně pochvaluje . Radovan nabíjí na své pruty Stickmix o průměru 20 mm. Všechny nastražené boilies máme obalené v powder pastě. Rychle navazuji montáže a hurá na vodu. Nastražuji boilie Elite a na druhý prut Monster´s Paradise. Do půl hodiny je vše vyladěné a čekáme na první záběr. Po půl hodině přichází brutální jízda Vojtovi a zanedlouho si vychutnáváme první souboj s 8 kg šupíkem. Jsme spokojeni s rychlým záběrem. Vojta rychle vyváží a do hodiny se mu rozjíždí i druhý prut, jenž na konci skrývá šupináče 10 kg. Krásný začátek. Do další hodiny máme skoro všichni záběry . Nelze zde popisovat jednotlivé ryby, celkový výčet je cca 60 kaprů( z toho cca 15 až 20 ks od 10 do 15kg) + 1 pohublý metrový sumec, kterému zachutnal Stickmix - a několik trofejních cejnů, které jsem zde moc neviděl. Vystřídalo se nám za pár dní snad všechno možné počasí od slunečna po trvalý déšť a zaznamenali jsme nad ránem i první mrazíky.

V neděli nás vystřídali naši kamarádi imperialisti Radim s Martinem, kteří udělali 33 kaprů. Taky se jim podařilo zdolat několik ryb od 10 do 15 kg . Martin chytal na boilies Fish-banana a boilies Fish a Radim na boilies Fish a Elite. Dohromady jsme ulovili díky produktům Imperial baits skoro 100 kaprů, což na svazovou vodu není vůbec špatné.

Za Imperial baits team cz. Jarda Šupík s přáteli .

Salagou

Krátká výstižná zpráva nám přišla od Jirky Kluze z jeho zahraniční výpravy.

Posílám pár fotek z mé první zahraniční výpravy na Francouzské jezero Lac de Salagou. Celkově jsem s výpravou spokojen. Kapři byli uloveni na boilies z mixu Monster´s Paradise + ingrediencí IMPERIAL BAITS. Třešničkou na dortu byl kapr šupináč s mírami 103cm a 18,5kg.

Gratulujeme ke krásným úlovkům.