S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 499,00 Kč (19,19 €)
Cena od: 179,00 Kč (6,88 €)

Nejprodávanější

Cena od: 119,00 Kč (4,58 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)

» Zprávy od vody
"K" brothers po 6 letech spolu

Poslední zářijový týden jsme s bratrem Petrem vyrazil po 6 letech na společnou rybářskou výpravu.
Jednou za rok vyráží bratr na soukromý revír do severních Čech, tak jsem si řekl že se k němu letos přidám , zkusit se má všechno.

Po příjezdu nám bylo sděleno, že už prší 35h bez přestání a dalších 48h tomu nebylo jinak. Co nejrychleji jsme se přesunuli na naše předem vybrané místo a dali se do práce. Rozbalit bivak, naházet veškeré vybavení do vnitř, aby bylo co nejméně věcí mokrých a hurá na vodu.

Po zmapování dna jsem připravil na každý prut jinou montáž a jiný boilies, abych co nejrychleji zjistil na co budou kapři nejlépe reagovat. Elite-Strawberry, Elite - obalený v těstě (Powder + Liquid) a na třetí jsem dal boilies vlastní výroby dipovaný v pepřovém dipu. Záměrně jsem na každý prut použil i jinou montáž. Zavezeno, připraveno a teď už jen zbývá čekat, co nám přinese první deštivá noc. Bratr stihl za prvních několik hodin dostat na podložkou 2 kapry kolem 12kg, ale já byl v naprosté pohodě, tušil sem, že tam na mě čeká šupinatý „mastodont“. V půl jedenácté přichází první záběr i mě. Po několikaminutovém boji navádím do podběráku slušného lysce o váze 19,20kg (panáček Elite-Strawberry namočený v Dipu a obalený v Gelu) celkem dobrý začátek.
Po zbytek noci už jsme bez kontaktu.
Kolem poledne druhého dne má brácha záběr od potopených stromů. Ani chvíli neváhá a rychle jde rybě na proti. Když přiváží rybu v lodi, vidím jeho blažený úsměv na tváři. Výsledkem jeho snažení je šupináč 18,70kg (Elite obalený GLMku).

Během dne opouští kvůli dešti svá lovná místa několik rybářů, ale mi se nedáme...

Druhou noc jsem zcela bez záběru, rychle musím něco změnit. Umisťuji montáže do jiných hloubek. Přes den mám jen jeden záběr od šupíka cca 11kg. Další, pomalý záběr přichází až kolem jedné hodiny v noci na Elite - obalený v těstě (Powder + Liquid). Po záseku si říkám že na druhé straně nebude žádný prcek, nasedám do lodi a jedu si pro něj. Po příjezdu na břeh dávám rybu do vážícího saku a v duchu si říkám, že už by to konečně mohlo klapnout. Taky že ano, první moje ryba přes 20kg!!!! Váha ukazovala 20,70kg!! Pár foteček a šup zpět do vody.

Třetí ráno ještě rozdýchám noční oslavný doutník, když se mi ozývá zatím plonkový prut. Když dobíhám k prutu všímám si velké vlny v místě, kde jsem měl prut zavezen. První co mě po záseku napadlo bylo, že asi jak kapr odtrhl kámen ze závěsky otočil se na hladině, protože jsem prut měl umístěn jen ve 2,5m. Po chvilce, když sem rybu dotáhl ke břehu, jsem byl nemile překvapen. Deset metrů od břehu najednou vyskočil obrovský jeseter s moji montáží v tlamě 17.50kg a tak 130cm. Bratrovi dalo velkou námahu mě přemluvit, abych se s ním vyfotil, bojím se jich jak čert kříže.

Přichází poslední noc naší výpravy, sotva se setmělo, přichází záběr na Petrův levý prut, který ryby doposud zcela ignorovaly. Ryba si i po záseku pomalu odvíjí vlasec z cívky. Než stačí nasednout do lodě, tak se ryba osvobodila. Trochu zklamaný znovu zaváží a dokrmuje pár kuliček. Tu noc se mi povedlo chytit ještě jednoho 19kg lysce.
Ráno balíme a vyrážíme směr Vysočina.

Za 4 dny se nám povedlo nachytat cca 12 kaprů, největší z nich vážili 18,70kg, 19kg, 19,20kg a 20,70kg.

S pozdravem Leoš a Petr Kubešovi

První zpráva z výpravy

20.12.2010

Tady budete nacházet zprávy z výpravy Tomáše Blažka, Jirky Krále a ostatních kluků z Cassienu. Tomáš s Jirkou tvoří tzv. předvoj, odjeli v pátek odpoledne. Cesta proběhla naštěstí hladce. V sobotu odpoledne už kluci hlásili postavené tábory a klacky ve vodě.

První noc udělali 4 záběry, Jirka bodoval šupináčem 18,70kg, Tomášovi se podařilo zahájit výpravu ztrátou první ryby ve vázce. Na zahájení to nebylo špatné...

K dnešnímu dni už mají na kontě 10 záběrů. Jirkovi zbraně zatím po prvním kaprovi mlčí, ale jejich čas určitě přijde. Tomáš nasadil k trháku a po prvních menších rybách se přihlásili jejich vzrostlejší bráškové v podobě 16-ky, 17-ky a dnes ráno poprvé přišla ryba nad 20 kg - 20,30kg.

Jak fotka Jirky ukazuje, je tam docela hezké počasí diametrálně odlišné od zdejšího. Králík bude na konci měsíc trvající výpravy pěkně opálený.

Držíme jim pěsti a sledujte dál zprávy z výpravy.

21.12.2010

Dnes jsme dostali mmsku s další pěknou rybou, kterou si připsal po rozednění na své konto Jirka. Je to lysec na váze 19,30kg. Zabral na bílou V-Popku dipovanou v esenci banán a obalenou v těstě z Liquidu s Powdrem. Přivítali bychom už i nějakou fotečku od Tomáše. Budeme ho muset popíchnout, ať nedělá drahoty. Zítra se už třeba pochlubí.

22.12.2010

Další den a další úspěch v podobě lysce 16,80kg pro Tomáše. Jirka byl tentokrát bez záběru, u něj to vypadá na záběr každý druhý den.

Tomáš měl 4 záběry, o dvě ryby přišel v pařezech a kořenech. Kromě tohoto lysce se mu podařil už jen menší kapřík kolem 8,0 kg. Počasí se tam trochu pokazilo, celých 24 hodin tam s přestávkama prší, ale je tam příjemných průměrných 10°C.

Jen tak dál kluci.

24.12.2010

Po včerejší odmlce se opět kluci ozvali. Na kontě už mají přes 20 ryb, ale poslední dva dni jim najely menší ryby. Dnes ráno po 48 hodinách deště, kdy hladina vody stoupla o 2 metry, vylezlo opět sluníčko, ale né na dlouho. Kluci mají hodně věcí promočených a nemít kvalitního oblečení, těžko by se jim dařilo. Na spravení chuti na štědrý den poslali aspoň jednoho lysáka kolem 14kg, který při své váze měřil skoro metr. Podle předpovědi počasí by u nich mělo postupně přestat pršet ať se opět dostanou do pohody a uschnou jim věci.

Nenechte se porazit počasím a bojujte dál, to je teprve začátek.

3.1.2011

Po delší odmlce nám opět přišla zpráva z Francie.

S přáním všeho nejlepšího a hodně rybářských úspěchů našim příznivcům v roce 2011.

Kluci od poslední zprávy měli poměrně hodně záběrů, ale bohužel samé menší ryby (4-8kg). Počasí moc nepřálo, dá se říci, že neustále pršelo a hladina jezera se zvedala. I přes tyto nepříznivé podmínky se podařilo Jirkovi zdolat kapra 19,70kg na V-pop v esenci Bloodworm obalenou v Powder těstu. Tomuto krásnému lysci Jiří předložil V-pop a zakrmil 20ti kusy Monster Paradise o průměru 20mm. Tomášovi se podařilo zdolat kapry o hmotnosti 14kg, 13kg a 10kg. Na Nový rok přišel Tomášovi záběr z hloubky 8m na Pop-up Monster Paradise, ale o tuto slušnou-velkou rybu přišel, tak doufejme, že nebude platit heslo "jak na nový rok, tak po celý rok". Kluci mají před sebou ještě 14 dní, tak doufejme, že se jim podaří navázat na Martinův překrásný úlovek v podobě lysce se jménem Bernardetta.

10.1.2011

Ahoj všem po menších technických problémech jsme tady s dalšími informacemi z Cassienu

Včera jsem se vrátil z Cassienu a musím se ještě chvíli adaptovat na domácí poměry. Před odjezdem jsme byly nažhaveni zprávami a úlovkami kluků. Po našem příjezdu Králík ještě chytil kapra 19,70kg, ale pak jako když utne. Ryby přestaly reagovat, jakoby tam vůbec nebyly. Tomáš přepustil místo na baráži Jardovi Suchému a přestěhoval se k Jirkovi na Sunny. Jardovi se jakž takž dařilo (tak 3, 4 záběry za noc), ale všechno malé ryby do 12 kg. Za zmínku stojí 16 kg-mový lysec, kterého ulovil na plovoucí Monsters´Paradise dipovaný v esenci Bludworm a obalený v těstě z liquidu a powderu. Za 14 dní jsem se dvakrát stěhoval. Místa byla pokaždé dobrá, ale mně se podařilo ulovit pouze dva cejny. Cassien mi to prostě už podruhé nandal. Nevadí odveta bude už na podzim, takže do třetice vše dobré a snad už konečně ulovím i nějakého kaproně. Byl jsem tam s Martinem Pavlíkem a tomu se povedlo přemluvit k záběru aspoň 2 kousky 9,40 a 12,0kg. Při našem odjezdu jsme na vodě potkali Jardu Šupíka a Michala Marka, kteří se přijeli pokusit čapnout některého z místních mohykánů. Zatím od nich nemám žádné zprávy.

V pátek po odjezdu Jardy, se na baráž přestěhoval Jirka v naději, že ryby opět začnou brát. Měl nějaké záběry, ale opět od malých ryb. Na dnešek měl konečně záběr i Tomáš na plovoucí Monsters´Paradise, ale zapřáhl snad nějaký parník, který ho vláčk po vode víc než hodinu, až se mu nakonec podařilo najít vázku, znamenající svobodu. Dokážu si živě představit slova znějící do ticha nad přehradou. Jirka měl 7 záběrů, opět ryby do 12 kg. Ještě mají několik dní, aby z tohoto "kaprodromu" něco vydolovali.

12.1.2011

Po včerejších problémech se mobilní sítí jsme dostali další zprávy.

Stale nechtěj brát větší ryby. Jirka z tří záběrů ulovil největšího 13,00kg kapříka na včerejšek.

Tomáš měl dnes po dvou dnech konečně taky záběr. Vyklubal se z něj dlouhý nízký lysec v 10 ráno na plovku Monsters´Paradise z 8 metru s hmotností 15.40kg. Cassien se opět začíná plnit rybáři a je čím dál větší problém najít volný flek. Na baráži a sunny places panuje navzdory nevelkého zájmu kaprů o předkládané nástrahy pohoda. Za pár dní to ale skončí a oba kluky čeká návrat do reálného života a činorodé práce před výstavou v Praze. S další zprávou se opět ozveme hned jak ji dostaneme.

22.1.2011

Omlouvám se za tak pozdní zprávu, ale posledních 10 dní se nic mimořádného na Cassu nedělo.

Kluci měli už jen sporadické zábery od menších ryb. Na Cassien dorazilo výrazné oteplení, kdy teplota vody v severním rameni stoupla na 12 stupňů. V jižním a západním rameni s menší průměrnou hloubkou se teplota vody vyšplhala ještě výš. Toto bylo pro ryby dostatečným impulzem pro opuštění studenější vody. Svědčí o tom i častější záběry rybářů lovících v západním rameni.

Tomáš s Jirkou jsou už doma. Vystřídal je tam Martin "Pircingáč" Mašek s kámošem, takže držíme pěsti, ať se jim daří.

V brzké době sem dáme zpracovanou zprávu od Tomáše a možná sem dáme i nějaké to video.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Re: Re: Imperialisti jedéém
ryky
10.01.2011 12:25

Nádherné slunečné počasí 13,00kg Pohoda na sunny places Zasněžené vrcholky Alp Prostřeno Tomík ještě s hřívou A tady už na holo Snažil se schovat Naše bydlení Sivestr 2010 Návrat ze zavážky Martinovi narozky Sluneční den na Slunečno na Strom hojnosti - návazce připravené k navlečení Jardova 16-ka 9,40 - Cassienská premiéra Martina Úlovek Martina Když vylezlo sluníčko Návrat z nákupu Jirka a jeho lysec 19,70kg na V-pop v esenci Bloodworm 16,80kg v uplakaném deštivém počasí 19,30 na trhačku Pohoda na Sunny 18,70 na první noc pěkný úlovek