S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 1 499,00 Kč (55,52 €)
Cena od: 1 999,00 Kč (74,04 €)
Cena od: 2 099,00 Kč (77,74 €)

Nejprodávanější

Cena od: 119,00 Kč (4,41 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,37 €)
Cena od: 1 099,00 Kč (40,70 €)

» Zprávy od vody

Ahoj Imperialisti

Začátkem května jsem s přítelkyní vyrazil do Francie. Po menších problémech při koupi povolenky jsme jeli na místo, které jsem našel na Googlu.

Přijel jsem na místo, ale cesta k vodě byla přehrazena závorou a tahat veškeré vybavení přes louku 500m jsem zavrhl. A tak jsem v mobilu nahodil mapy a začal hledat příjezdovou cestu k vodě. Po hodině a půl hledaní, jsem měl chuť otočit auto a jet domů, ale poslední cesta, která mě napadla v mapách, byla ta správná.

Po příjezdu k vodě jsme vše připravili. Z podzimu mi zbylo par kg Elitu, Elite-Strawberry a Fishky, doplněné tygřím ořechem a rozvařenou kukuřicí.

Na dva pruty jsem dal jahodu na návazec s háčkem od Soulu RSH 1000 velikosti 6 společně s červíkem. Návazce na zbylých dvou prutech jsem použil háček RSH 4500 velikosti 6 společně s červíkem. Na třetí prut jsem nastražil Elite a na čtvrtý Fishku.

Tři dny jsem o ryby, až na pár cejnů nezavadil, až předposlední den se mi ráno rozjel prut s Elite-Strawberry a první frantík 14,3kg venku. Odpoledne v silném lijáku se mi rozjel Elite a přišel 8kg šupík.

Před námi poslední noc. Doufal jsem, že přijde ještě lysec a nad ránem přišel lysec 16,3kg opět na Strawberry. Usínám a ráno, když začínám balit, se mi rozjela opět jahoda. Šupík 13kg byl na podložce Carp Cradle deluxe od Soulu. Prut už nenahazuju a začínáme vše skládat do auta. Škoda že jsme nemohli být delší dobu, když už ryby najeli. Ale vím, že se sem v červnu vrátím na jeden a půl týdne.

Pepa Lang

Zdravím Imperialbaits!!

Konečně jsem mohl vyrazit na delší a to 4 denní výpravu.

Na krmení jsem zvolil osvědčené Aminopelety 15mm zalité Liquidem a zasypané Powdrem. Boilies jsem zvolil Elite-Strawberry 20mm a růžovou V-Popku zalitou esenciálním olejem Black Pepper.

Na jeden prut putovala samotná Elite-Strawberry a na druhý panáček Elite-Strawberry s V-Popkou 16mm.To vše samozřejmě obalené v pastě z Liquidu a Powderu.

Háček č. 6 SOUL RSH 4500 a RSH 1000 společně se šňůrkou Soul STRIP EASY.

Za čtyři dny lovu jsem docílil 20 záběrů. Váha ryb se pohybovala od 7 kg do 12 kg. Největší ryby vážily 15 kg, 16 kg, 18,2 kg a 19,5 kg.

Lukáš Pánek

Jarní FRANCIE

Ahoj. První letošní zahraniční výpravu jsem podnikl na jedno rozlehlé jezero s kamarády Richardem Bártkem a Vítkem Formánkem.

První zprávy od okolních rybářů nebyly moc povzbudivé, všude to totiž mlčelo již několik dní.

Rozjeli jsme se po jezeře hledat volná místa. Montáže jsem zhotovoval z produktu firmy Soul a pod háčky nastražil kvůli malé aktivitě kaprů reflexní V-Popku máčenou v různých esencích a sladidle NHDC . Během několika dnů jsme několik kaprů přeci jen vydráždili k záběru.

Richard měl kapra 12kg, Vítek 17kg a já zabodoval kapry 12kg,15kg a 17,2kg, kterým vévodil šupináč  21kg.

Petr Munsbergr

17,2kg bílá V- Popka v esenci Fish 12kg bílá V-Popka v esenci Fish 15kg růžová V-Popka v esenci Fish 17kg bílá V-Popka plus Powder pasta 21 kg 21 kg Úspěšná nástraha

Čau imperialisti

právě jsem se vrátil z výpravy za kapry, kterou mi asi někdo nepřál. Po naložení všech věcí startuji a nic. Auto hlásí imobilizér aktivní. No nic, musíme sehnat náhradní vozidlo, což v neděli v deset večer není nic jednoduchého. Nakonec se nám daří sehnat ho a vyrážíme nad ránem.

To ale ještě netušíme, co nás čeká na Slovinské hranici, kde se mě při kontrole celník ptá: Kam jedete? Já odpovídám: I go to the fish trip. Celník ukazuje, abychom si zajeli  bokem, následuje čtyřhodinová kontrola, kdy nám prohrabávají i veškeré krmení a vysypávají kávu a sůl. No prostě veškerá bagáž rozložená po celnici.

Konečně přijíždíme k jezeru a zjišťujeme, že všechna místa, která známe, jsou obsazená.

No tak to už si říkám, že jsem asi pan Smolka.

Nakonec ale na tu bídu, se nám povedlo dostat na podložku celkem asi patnáct kaprů od dvanácti do šestnácti kilogramů a dva větší krasavce 19,5 a 20 kg, takže nakonec to nedopadlo úplně nejhůř.

Nejvíc nám to jezdilo na 20mm Banán, naložený v esenci a na stejně velkou, 20mm „růžovku“ Uncle Bait. Devatenáct a půlka to vzala na bílou 20mm V-Popku, naloženou v pepři a esenci fish a několikrát zapráškovanou gelem fish. Dvacítka to vzala kolegovi na 16mm Elite-Strawberry s růžovkou, stejně tak máčeno v esenci a Gelu stejné příchutě. Dále jsme sebou měli boilies Worm Up  a samozřejmě Aminopelety, zalité Liquidem a  zaprášené Powderem. Klasika, není důvod nic měnit, když to vždycky funguje.