S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 1 499,00 Kč (57,65 €)
Cena od: 299,00 Kč (11,50 €)
Cena od: 1 820,00 Kč (70,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 119,00 Kč (4,58 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)

» Zprávy od vody
Další dvacka na kontě Imperial baits

Ahoj kluci, posílám Vám pozdrav od novomlýnských nádrží pod Pálavou.

Již hodně let jezdím na ryby na Novomlýnské nádrže. Za ta léta k mému srdci nejvíce přirostla 7ka. Jezdím tam pravidelně. Před několika léty jsem tam chytil i moji první 20ku. Je to už dávno. 20. května se mi tento památný den povedlo znovu přežít. Letos jsem na sedmičce už několik kaprů kolem 10kg čapnul, ale stále to nebylo ono.

Měl jsem naplánovaný víkend 20.-22. května. Povedlo se mi pracovní povinnosti vyřídit tak, že jsem mohl svoji výpravu prodloužit o den a být u vody už ve čtvrtek večer. Nahazoval jsem už za tmy, moc jsem od noci nečekal. Taky se nic celou noc nedělo, až ráno v 7 hodin mně probudila krásná plynulá jízda. Zvednu prut a zásek. Nic!!!

To mě docela rozladilo. No nic. Nevadí, přijde další a prut jsem opět převezl bez výměny koulí. Za půl hodiny, k mému velkému překvapení, se opět rozjel ten samý prut se dvěma koulema 24mm Elite. Zvednu prut a …

Tentokrát je tam a ujíždí jako tank. Skáču do člunu a vydávám se za neznámou sílou na druhém konci vlasce. Pořádně se přetahujeme a každý kus vlasce, ale po půl hodině tvrdé dřiny, se můj protivník položil na bok a já jsem ho mohl podebrat. Zařvu na plné plíce: je tam 20ka!!!! Na břehu následuje rutina vážení, focení a vrácení ryby zpět.

Je to můj nový osobák : 103cm a 23,80kg.

Jsem šťastný jako blecha. Když si na to vzpomenu ještě teď se mi rozklepou kolena. Chytnu ještě většího? Doufám a nadějí se dívám do budoucna. Díky Blážo za perfektní koule.

Zdeněk Váňa Dunajovice

Na poslední chvíli

Další 20ka na kontě Czech Imperial teamu - gratulace Jindro

Je polovina května a já už měsíc nebyl u vody. Teploty se šplhají k závratným výškám, voda se rychle ohřívá a chmýří topolů dává tušit, že kapří radovánky jsou za dveřmi. Bohužel si kvůli pracovním povinnoste m nemohu dovolit strávit u vody celý týden a balit všechny věci každý druhý den se mi taky nechce …. Co teď? V úvahu připadá snad jen jedna soukromá pískovna nedaleko mého domova, kde si mohu dovolit nechat všechny věci a odjet do práce . A jak píšu , tak se taky stalo…………

Protože tuhle vodu moc dobře znám a vím že pokud chci být úspěšný musím chytat na něco nového, okoukaného. Ryby jsou tu pod obrovským tlakem a tak je potřeba nabídnout jim něco jiného než ostatní. Rozhodování nabylo nijak složité , aspoň tedy pro mě. Vše bylo zabalené a můj spolujezdec na přední sedačce v podobě 10kg Monsters Paradise + 10kg Explosiv Stickmix Mix byl připoutaný a mohlo se vyrazit.

Vše proběhlo jak mělo, ale bohužel dnes pruty pouze připravím a odjíždím do práce. Kombinace je jasná první prut 20mm Explosiv Stickmix Mix + 16mm V-POPS - červené zalité Flavour Honey a to vše obalené v Gelu Explosiv stickmix. Na druhý prut nabíjím 20mm Monsters Paradise + Flying Monsters Paradise a na třetí prut volím jistotu v podobě 2x24mm Fish + Liquid + Powder.

Ráno přijíždím lehce po 5té, rychle posnídám a už sem s prvním prutemve člunu. Díky zkušenostem z předešlých let, je zavážení otázkou párminut a pruty jsou na top místech. Tedy aspoň podle mě! Přibližně za 2 hodiny se rozjíždí prut opatřen Explosiv Stickmix a jen co vezmu prut do ruky tuším že to bude stát za to. A taky že jo! Po pekelném boji leží na podložce lysec 80cm a 16kg. Paráda říkám si! O 3 dny později, při projíždění fotek ve foťáku, jsem zjistil,že je to ta samá ryba, kterou se mi podařilo chytit loni. Měl úplně stejnou váhu i délku, ale byl jsem moc rád, že je v pořádku a po zimě krásně zahojený. Nebudu rozepisovat každý záběr ale v průběhu týdne se mi daří chytat ryby 8-13kg. A je tu pátek. Začínám přemítat celý týden aříkám si, že by to ještě něco chtělo, parádní začátek a pak jako by se mi ty větší vyhýbaly. Ještě ale neházím flintu do žita. Beru prut do ruky, brodím a pokládám asi 30m od břehu za hranu a zasypávám cca 1kg Carptrack Monsters Paradise. Na tenhle prut už „nešáhnu“ – říkám si. To jsem ale díky bohu musel porušit užcca za 3 hodiny kdy na něj přichází brutální jízda. Na nic nečekám , skáču dočlunu a frčím za rybou. Motor drtím na 5tku a ryba si stále bere z cívky. Neskutečný!!!… po 200m rybu dojíždím a začíná 15ti minutový boj. Když jsem zahlednul to obrovské tělo šupináče pod člunem, myslel jsem že dostanu infarkt a kvůli klepání kolen sem si radši sednul …… poslední centimetry a jev podběráku, řvu a skáču radostí je jasný že 20cet má!!! Po příjezdu ke břehu vyndávám tu neskutečnou rybu na podložku, šetrně vážím , odečítám sak a váha??? 23 a něco málo takže 23Kg neskutečný. Jen pár fotek a rychle upaluj zpátky, děkuji Ti kamaráde !!!

Touhle cestou bych chtěl poděkovat firmě Imperial Baits za skvělé produkty a hlavně tobě Tomáši za skvělou spolupráci.

Za Imperial Baits Tým Jindra Týč

Přelom dubna a května

Ahoj kluci,

posílam zprávu z výpravy, Francie, přelom dubna a května.

Tentokrát jsme zkoušeli nám neznámé jezero, na kterém měly být (podle informací, které jsme získali) celkem slušné ryby. Jak už to tak bývá, informace byly jak se patří zkreslené a my jsme cely týden válčili s kapříky okolo 10kg. Velikost ryb trochu kompenzovala četnost záběrů (ikdyž já si radši počkám), takže na podložce každý den končilo pár kousků.......... Ryby byly pěkně stavěné a v dobré kondici, bohužel chyběli kilogramy:)). Z jídelníčku se nejvíce osvědčil Elite-Strawberry, na který ryby reagovaly s nepředstavitelnou rychlostí. Monster-Liver přesto nezůstával o moc pozadu a přes pomalejší začátek, nám nakonec do podběráku přinesl také dost ryb. Tentokrát opravdu nebylo třeba ryby moc přemlouvat, takže naše "tajné zbraně", Carptrack inL a Powder se sypaly a tekly proudem. Dobře fungoval také Monsters Paradise obalený v GLM a to i jedna samotná kulička úplně mimo zakrmený flek.

Velikost kapru také kompenzovalo množství a velikost cejnů a línů, které jsme chytali na splávek (jedna z mých srdečních záležitostí) a z kterých jsme měli obrovskou radost. Za celou dobu jsme nechytli cejna pod 60cm a líni brali také krásní.. Hodně mě překvapilo, že ani jeden cejn nezabral na boilie. Chtěli pouze sterilku, nebo hnojáky a naše hlásiče nechávali úplně v klidu, což jsem od nich bral jako grandiosní slušnost:)).

Poslední den, když jsme balili nám jeden francouz lámanou angličtinou vysvětloval, že velcí kapři z jezera během posledních let záhadně zmizeli. Myslím, že záhada bude asi stejná, jako u nás, kde se velké ryby (15let a starší) ze svazových vod záhadně objevují na 3-4 roky starých soukromých vodách. To jsou asi ty magické noci, kdy i kapr může létat a přeletět tak na jinou vodu... Škoda jen, že si málokdy zapamatuje cestu ze soukromé vody zase zpět na svazovku a ryb stale více ubýva.

S pozdravem David a Jirka Chobotský.

Máme tady několik slov z úspěšné dubnové výpravy dvou kamarádů na Francouzskou svazovku.

Jetu konečně začátek dubna a já s Tomášem valíme směr Francie na 110h pouze házecí vodu. Nastěhujeme se do střední části kde je jezero nejužší a rozděluje se na dvě části. Po týdnu každodenního masivního zákrmu a 3 línech na kontě se rozhodujeme přestěhovat do zadní části jezera, kde se moc nechytá, ale již 3 dny tímto směrem pofukuje a každé ráno tam vyskočí několik kaprů. Po nastěhování nezbyl čas na nějaké větší zakrmení a tak ke každé montáži nastřílíme jen několik raket samostatného boilie Monsters Paradise a Elite-Strawberry zalité Liquidem a zasypané moučkou Squid-Liver. Pár minut před 6h se mi konečně pomalu rozjede levý prut s dipovanou jahodou elitkou a začíná přes hodinu dlouhý souboj plný brutálních výpadů. Nakonec si podebírám nádherně vyžraného lysce s váhou 29kg. Málem nevěřím svým očím, takovou mandu jsem ještě neviděl. Ještě se ptám Toma jestli se mi to nezdá. Ryba je krásná, zdravá a nemá na sobě ani ten nejmenší škrábanec, prostě nádhera. Druhou noc dostává záběr Tomáš, ale po asi 20m se mu ryba vypíná. Doufáme, že to konečně začne jezdit, ale po rozednění zjišťujeme že se ryby začali třít a bylo dochytáno. I tak jsem byl hrozně šťastný, jen mě bylo líto Tomáše. Po cestě domů už plánujeme kdy se vydáme pod Pálavu za našima šupinatýma kámošema.
Tak zatím zdarec, Broňa a Tomáš

Několik úlovků s Imperial baits

Krátkou zprávu nám poslal Pavel Janoušek, který dosahuje pěkné výsledky s použitím komponent z dílny Imperial baits ve vlastní boilie směsy:

S menší prodlevou posílám pár fotek kaprů z českých svazových revírů, které jsem nachytal už v loňském roce. Letos se už ale také začíná dařit, tak jsou některé snímky už letošní. Chytám na vlastnoručně vyrobenou směs, kterou pak doplňuji výbornými výrobky firmy Imperial Baits. Boilie směs doplňuji enzymaticky upravenou moučkou Squid-liver. Dále pak Aminoacid Complexem a někdy Power Powderem. Pro ochucení jsem opět použil esenci Monster a esenciální olej Black Pepper. Vše ještě někdy podpoří vynikající sladidlo NHDC. Tato kombinace je opravdu úspěšná a už jsem na ni chytil několik velmi pěkných kaprů.
Na závěr bych chtěl říci, že jsou výrobky firmy Imperial Baits prostě skvělé !!! a proto na ně nedám dopustit.

Pavel Janoušek

Rekord z Tovačova

Už od začátku dubna jsem plánoval výpravu na jezero Tovačov. Když se konečně počasí umoudřilo, vzal jsem si v práci dovolenou a koncem dubna vyrážím.

Z loňské sezóny mi zbylo v mrazáku 4 kg boilies Elite Strawberry o průměru 20 mm. Beru s sebou dostatečné množství Amino pelet a proto by to mělo stačit. Po příjezdu k jezeru si nejprve postavím bivak, protože to vypadá na pořádný déšť. Pokračuji přípravou člunu a namíchám oběd pro kapříky. Omylem jsem si koupil Amino pelety o průměru 25 mm, chtěl jsem na jaro průměr 15, ale nevadí. Pokusím se je trochu nalámat, ale po chvíli drcení toho nechám, protože už chci chytat. Tak je nakonec dávám celé, k tomu celé koule, zalévám to Carptrack inL a zasypávám Squid-liver moučkou. Zakrmím lovné místo celým obsahem iBoxu a zavezu první prut, na který dám žlutou V-popku dipovanou v esenci Elite-Strawberry. Na háček napíchnu PVA punčochu naplněnou Amino peletami o průměru 4 mm zalitými esencí Elite-Strawberry. Chystám si těsto na druhý prut, do kterého přidávám Power-Powder Elite-Strawberry (trochu jsem to přehnal).

Náhle se mi rozjíždí prut s plovkou, s rukama zalepenýma od těsta zdolávám malého kapříka. Montáž pokládám na stejné místo, pak dokončím přípravu druhého prutu, na který dávám montáž na panáčka, kombinace boilies obalené v těstě a půlka oranžové plovky dipované opět v Elite-Strawberry.

Do večera zdolám několik kaprů, nejtěžší měl kolem 11 kg. Celou noc se nic neděje, tak se alespoň dobře vyspím. Brzy ráno opět řádně zakrmím a převezu prut s plovkou. Sotva dám prut do stojanu, přichází záběr. Až do odpoledne chytám pouze na jeden prut, protože nemám čas zavézt druhý, záběry jsou okamžité. Tohle jsem snad zažil pouze při chytání na feeder.

Když konečně zavezu i druhý prut s montážní na panáčka, začínají záběry i na tento prut. Do večera zdolám několik kaprů , největší vážil 12 kg. Druhou noc se opět nic neděje, ráno převezu oba pruty a zakrmím. Záběrů je dost, ale vše od menších kapříků. Přemýšlím, co změnit, protože si myslím, že častým převážením po záběrech od malých ryb ruším lovné místo, ale není tomu tak.

Přibližně v 15 hodin přichází záběr. Jelikož fouká silný vítr, tak kapra po dlouhém boji podebírám daleko od svého místa. Po zvážení (měl 15,5 kg) a fotografování samospouští kapříka pouštím. Zavážím tutéž nástrahu, na které už není těsto – proto ji aspoň smáčím v Amino Dipu Elite-Strawberry a proklepávám v Amino Gelu stejné příchutě. Vždy po položení montáže přihodím 1 až 2 lopatky krmení. Jdu si lehnout a nevěřím, že bych měl štěstí i na většího kapra.

Po hodině mám na ten stejný prut další záběr. Kapr opět vyráží na volnou vodu, jde ztěžka zvednout ode dna, ale nebojuje jako ten předešlý. Když ho podeberu, říkám si, že není moc velký, ale dostat kapra s podběrákem do lodi mi dá pořádně zabrat. Jakmile spatřím kaprovo veliké břicho, tak mi je jasné, že bude mít okolo 20 kg.

Volám ihned chlapy z rybářské stráže. Sejdou se tam tři a konstatují, že jeden z nich tohoto kapra chytnul už vloni s váhou kolem 18 kg. Dnes měl úctyhodných 20,7 kg! S kaprem pak pořídím ještě pár fotek ve vodě a pouštím ho.

Je zajímavé, že větší kapři jeli na volnou plochu jezera, zatímco menší ryby měly snahu zajíždět do vázek a do stromů, ke kterým jsem montáže zavážel. Velice jsem ocenil šokový návazec Shock it o průměru 0,50 a šňůru Visible Touch žluté barvy, díky čemuž jsem většinu kaprů z vázek dostal. Vloni jsem měl šňůru pouze na jednom navijáku, a tak jsem mohl porovnat rozdíl mezi šňůrou a vlascem. Na tomto revíru je v létě a na podzim dost trávy. Při zdolávání a stahování šňůra krásně trávu prořízne, zatímco vlasec pruží a tráva na něm zůstává. Jednou z mnoha dalších výhod této žluté šňůry je to, že je v noci za pomoci čelovky H7, kde nastavím úzký kužel světla, krásně vidět na dlouhou vzdálenost.

Na třetí noc nastražím Amino peletu o průměru 25 mm s větší půlkou velké V-Pops, opět dipované v Elite-Strawberry. Soudím, že již delší dobu krmím těmito velkými peletami a proto by to mohlo fungovat.V noci mám několik záběrů. Největší kapr, kterého zdolám, má přes 10 kg. Ve 4 hodiny ráno jdu zničený spát.

Následující den volím stejnou taktiku a chytám několik kaprů. Potěší mě kapr dlouhý 93 cm s váhou 14 kg.

Poslední den se citelně ochlazuje a záběrů ubývá, tak je čas na návrat domů.

Za Imperial Baits team

Suchánek Michal

Soukromák II.

Tak jako každý rok jednou na jaře a jednou na podzim, opět přišlo pozvání od kamaráda na soukromý revír. Nejde nám o lámání rekordů, což je na soukromých revírech i pro mne nepodstatné, ale prostě se sejít s kamarády, pokecat a zablbnout si. Tentokrát jsme to měli i s možným neočekávaným odjezdem kamaráda, jelikož čekal každou hodinou parádní jízdu, ale se ženou do porodnice.

Tentokrát jsme byli tři, rozdělili jsme si místa tak, abychom vyzkoušeli co nejvíce možností, kde by nám kapříci prostě kousali. Předpověď počasí byla pro všechny předvelikonoční dny a velikonoční víkend úžasná a to stále jasno a teplo. Díky tomu jsem zvolil místo spíše na hloubce kolem 6-8 metrů, protože jsem si myslel, že kapři se sice půjdou vyhřívat na mělčiny, ale žrát budou ještě na hloubce. I teplota vody 16°C tomu trochu napovídala. Oba kamarádi se usadili na druhou stranu ostrova, jeden prostě na metr hloubky bez větších nerovností na dně, druhý na 3-4 metry, kde byly v blízkosti keře.

Přípravy míst vrcholily, zakrmení a zavážení pochoutek pro kluky šupinaté provedeno. Každý na konec montáže něco jiného a tentokrát jsme měli velký výběr, dalo by se říci, že snad kompletní sortiment od IB. Já jsem napoprvé nasadil po jedné kuličce 18mm Elite, Osmotic Spice a Monsters Paradise. Kolegové vsadili na sladké Elite-Strawberry, Fish-banana, panáčka v kombinaci s Carptrack V-POPS bílé barvy předem namočených v esencích Flavour Banana a Flavour Honey, ale i samotné V-POPS těchto příchutí. Samozřejmě jsme neopominuli ani osvědčené taktiky jako obalování těstem vytvořeného z Powder + Liquid, nebo pouhé namáčení nástrah i návnad do Liquidu a Liquid Amino a následně do Powderu, ale osvědčilo se i namáčení do Amino Gelů banán a Osmotic. Výsledky se dostavily již po několika chvílích a dá se říci, že bylo nadmíru vidět, že kapři berou na všech hloubkách, ale tentokrát hlavně sladké nástrahy. Dalo by se konstatovat, že tento stav se nezměnil po celou dobu naší výpravy. Tentokrát celá výprava nebyla pouze o testování návnad a nástrah, ale třeba o testování věcí od firmy SOUL, jako například jehel na boilie Baitlip needle, které jsme si okamžitě oblíbili, háčků SOUL Hook FT, mne osobně se velice zamlouvají Antitangle rubber a Hook stopper. Ale největší překvapení nám připravily nové nůžky SOUL Braid cutter, které stříhají snad všechny šňůrky skvěle včetně lanek. Dokonce jsme přesvědčili i kolegu, který momentálně řeší nákup nového bivaku, pro nákup bivaku SOUL STORMBREAKER II.

Na konci výpravy jsme všichni jednohlasně konstatovali, že tato výprava se opět vydařila především skvělou partou, nádherným počasím a v neposlední řadě množstvím úlovků. Určitě se tu sejděme v této sestavě opět v říjnu tohoto roku! Za pět dní jsme nachytali 64 kaprů všech váhových kategorií, s různým růstovým potenciálem, největší kapr skoro 17kg. Na plovoucí V-POPS sladké dokonce jeden karas a tři sumečky americké“ trumany“!

Po dalších příznivých zkušenostech na další vodě hlavně s V-POPS si opět pokládám otázku, proč u nás na svazové vodě na tyto skvělé plovoucí boilies kapři tolik nereagují? Ale zase si říkám, že třeba se situace změnila, což poznám hned tento víkend, který si prodloužím o dva dny a vyzkouším, co vše by se s tímto stavem dalo udělat.

Kamil Kňourek

Dubnová výprava

Ze Slovenska nám přišla krátka zpráva o dubnové úspěšné dvoudenní výpravě Nora Vreštiaka:

Nazdar chalani,

posielam Vám niekoľko slov z aprílovej výpravy.

Takže ako som už spomenul výpravu som uskutočnil aj s kamošmi v apríli a bola to len krátka dvojdňová rybačka. Miesto lovu, kde som chytal, mi padlo do oka hneď, ako som prišiel k vode. Inde sa aj tak chytať nedalo, keďže na druhý deň boli všetky miesta obsadené kôli miestnym rybárskym pretekom.

Takže chytal som na samom kraji rybníka, blízko vodných tráv a v hĺbke do 1m !!!
Na dne sa nachádzal jemný nános bahna a teplota vody sa pohybovala okolo 12 stupňov.
Po zakŕmení prišli zábery takmer okamžite a bolo vidieť že ryby boli hladné a naše návnady im určite chutili.

Ako nástrahu som použil Elite-Stawberry a nový Monsters Paradise s plavačkou rovnakého druhu nadipované v tekutom a následne práškovom dipe. Ryby po zime boli bojovné a s kamošmi sme si perfektne zachytali a zaplátali tak absťák vzniknutý dlhou zimnou prestávkou.
Prajem všetkým veľa pekných úlovkov.

Noro Vreštiak

Na rybách s rodinou

Naší dcerce je již 10 měsíců, tak jsme si řekli, že je nejvyšší čas vyrazit opět někam do přírody a je jasné, že pojedeme na ryby. Vybrali jsme si jednu krásnou štěrkovnu s nádherně čistou vodou, ale hlavně jsme věřili, že zde najdeme trochu toho klidu, kterého dnes u vody už moc není. S volbou boiliesu jsem si hlavu nedělal, měl jsem dostatečné množství z únorové výpravy na Lac de San Cassien. Takže letošní novinka Monsters Paradise + Fish Banana mě vcelku vyhovovaly.

Po příjezdu k jezeru bylo mé vytipované místo volné, tak jsem hned věděl, že mé montáže budou směřovat na protější břeh k zatopeným stromům, kde se vyskytují mělčiny. Se stále se oteplující vodou mě bylo jasné, že kapři tyto místa budou vyhledávat stále častěji.

Na první zákrm jsem si připravil trocha řepky, do které jsem si nadrtil tygří ořech, boilies a Amino pelety. Vše jsem důkladně promíchal, zalil Liquidem a zasypal Squid Liver moučkou. Na jeden prut jsem nastražil mražené boilies Monsters Paradise o průměru 18 mm + plovoucí boilies o průměru 16 mm. Ještě jsem tohoto panáka obalil těstem (Liquid + Powder). Pod druhý háček jsem nastražil bílou plovoucí kuličku V-POPs o průměru 16 mm, kterou jsme silně dipoval v esenci Banana a pro větší atraktivitu jsem použil tentýž Amino gel.

Tak vše je hotovo a můžu se naplno věnovat rodině. Do večerních hodin se nic nedělo. V noci jsem zdolal dva kapříky do 7 kg, oba zlákala plovoucí V-POP. Ráno jsem oba pruty převezl, ale celý den se nic nedělo. Až opět v noci bodovala V-POP zatraktivněná v Amino gelu, na kterou se nechali zlákat 4 kapříci do 70 cm. Monster´s Paradise stále nic, proto jsem i na druhý prut poslal plovku o průměru 20 mm žluté barvy dipovanou v esenci Elite obalenou těstem (Liquid + Powder). Tato kombinace se kapříkům hodně zalíbila a ihned na ní reagovali. Byli to pořád kapři do 70 cm, ale nijak mě to nevadilo. Krásně jsem se pobavil a užíval si tyto krásné dny. Navečer mě potěšila jedna kapří mamka s váhou lehce přes 10 kg.

Na poslední den a noc jsem opět zkusil Monster´s Paradise a vcelku se zadařilo, i Paradiska začala šlapat tak jak má.

Za Czech Imperial Team, Plch Martin.