S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 499,00 Kč (19,19 €)
Cena od: 1 499,00 Kč (57,65 €)
Cena od: 1 999,00 Kč (76,89 €)

Nejprodávanější

Cena od: 174,00 Kč (6,69 €)
Cena od: 1 099,00 Kč (42,27 €)
Cena od: 249,00 Kč (9,58 €)

» Zprávy od vody

Jirka Pátek nám přiblížil zahájení sezóny 2013

Začátek sezóny 2013

První výpravu jsem podniknul na jednu soukromou pískovnu u Hradce Králové z důvodu zamrzlých hladin v mém okolí. Chytání na 3 pruty a klid mi docela vyhovoval. Bohužel o kapra jsem nezavadil. Přes víkend jsem dostal 12 záběrů, což mě těšilo vzhledem k tomu, že tolik záběrů kolem nebylo. Bohužel se ale jednalo pouze o cejny a jednoho jesetera s délkou 105cm.

Oblíbené háčky SOUL Hook RSH 3000 velikosti 8 seděly bezchybně a ryby reagovali na hotovky Carptrack Elite, Monster a Monster´s Paradise v průměru 16mm máčené v příslušných dipech a gelech.

Druhou výpravu jsem naplánoval na jednu oblíbenou vodu v mém okolí. Povedlo se ve dvou zdolat okolo 40 ks kaprů v rozmezí od 60 – 75 cm. Jejich malá délka byla ale kompenzována jejich výškou s krásnou stavbou těla. Opět oblíbené háčky SOUL Hook RSH 3000 velikosti 8 nezklamaly. Favoritem tentokrát byl Carptrack Monster´s Paradise v průměru 14mm, které jsem si naroloval doma, doplněné reflexním plovákem namočeným v esenci Bloodworm. Na tuto kombinaci jsem zdolal největší rybu výpravy a to kapříka s váhou 13,5kg a délkou 92cm. Druhý favorit byl opět doma rolovanej Carptrack Monster v průměru 14mm s V-POPS bílé barvy velikosti 10mm, namočené v esenciálním oleji Oriental Spice.

Ahoj Imperialisti,

Konečně jsem letos poprvé vyrazil přes noc na ryby. Foukal silný vítr, voda ještě celkem studená, ale proč to nezkusit. Oba pruty jsem vyzbrojil panáčkem Elite Strawberry a ještě jsem to zasypal totožným gelem.

První záběr přišel asi po 2 hodinách. Letos druhá ryba na břehu. Dlouhý šupík s váhou 11,20 kg.

Do rána se už nic nedělo. Okolo osmé ráno, zrovna když jsem chtěl přehodit pruty přišel další padák. Opět krásný šupík s váhou 11,50 kg.

Super začátek do nové sezony.

Všem přeju hodně úspěchů do nové sezony David „Goldik“ Gold

Tour de France – jezdec ve žlutém trikotu vítězí.

Zdravím všechny kamarády a příznivce Imperial Baits. Podnikl jsem společnou výpravu s kamarádem Martinem „Hábou“ Hrdým za francouzskými kapry.

Měli jsme v merku několik lokalit v jižní Francii. Nevěděli jsme, kde nakonec zakotvíme. Po prozkoumání několika jezer se zastavujeme na Cassienu za našimi přáteli, kteří zde úspěšně loví již několik dní. Domlouváme se s Martinem, že tady zůstaneme pár dní a zavzpomínáme na staré časy.

Začínáme lovit v okolí mostu a mně se hned první ráno podařil úlovek nádherného šupináče s váhou 21 kilo. Tuto lokalitu známe dobře již z předešlých let, takže dobře víme, co na zdejší kapry platí. Zabral na růžovou V-Popku dipovanou v esenci Banana + NHDC, obalenou v těstu složeného z Powderu a Liquidu doplněného o Power Powder Cream a GLM full fat.

To nás dost navnadilo, protože kapři ještě nejsou vytřeni a tato situace skýtá velkou šanci na úlovek některého z místních obrů. Ke každé montáži jsme přihazovali cca 1kg boiliesu Monster´s Paradise, Fish a Worm up a hrst 15mm Aminopelet. Po třech dnech lovu i přes noc nás zastihla nemilá zpráva o zákazu nočního rybolovu počínaje 27. březnem. Vzhledem k tomu, že většina kaprů zabrala v denní dobu, po krátké poradě se s Martinem shodujeme, že navzdory zákazu nočního chytání na Cassienu zůstáváme.

Každý den se na nás na břeh přijde podívat aspoň jedna pěkná ryba. To nás utvrzuje, že naše rozhodnutí zůstat, bylo správné. Čekáme jen na třešničku na dortu. Ta taky přišla poslední ráno v podobě 27,8 kg vážícího lysce opět na růžovou V-Popku .

Celkem se nám podařilo na podložku dostat 5 kaprů nad váhovou hranicí 20 kg a dvě největší ryby vážily 25 a 27,80kg.

Přejeme Vám příjemné chvíle při pročítání a zhlédnutí fotek z naší úspěšné jarní váýpravy.

Tomáš „imperialista“ Blažek a Martin „Hába“ Hrdý

Snad už poslední "zimní" zpráva od vody

Zdravím Imperialisti

Podnikl jsem další výpravu na svou oblíbenou vodu. Chytal jsem celkem tři dny, protože strávit delší dobu u vody mi nedovolilo počasí. K vodě jsem se dostal ve středu večer okolo půl deváté. Byla velká zima a měl jsem co dělat, abych nahodil pruty. Přes noc se nic nedělo, až okolo poledne když jsem si dělal bagetku přišel záběr, ale ryba mi bohužel spadla. Odpoledne a v noci se nic nedělo. Byl jsem promrzlý na kost hlavně ze čtvrtka na pátek, kdy napadl i sníh. Od ryb mě to ale neodradilo. V pátek okolo oběda jsem měl dva záběry, ale oba kapříci byly malí. Probouzím se v sobotu ráno, koukl jsem se do sluníčka, pak na pruty a v tu chvíli jsem si řekl, že dneska to přijde. Toto ráno bylo úplně jiné než ty předtím. Dopoledne se nic nedělo, ale okolo jedné hodiny přišel první malý kapřík. A pak to přišlo! Pár minut po malém kapříkovi přišel jeden z větších kapříků a asi o dvacet minut přišel ještě větší šupík. Měl jsem velkou radost! Voda byla strašně studená a každý kapřík potěší. Asi ve 23 hodin sedím a najednou koukám, že voda pomalu zamrzá a tak jsem to sbalil. S touto vycházkou jsem byl nadmíru spokojený, protože voda byla hodně studená, ale i přesto se mi podařilo chytit spoustu kaprů!

S pozdravem

Honza "Ory" Tůma

Tour de France 2013

Tomáš s Martinem "Habakukem" Hrdým se vydali na cestu za Francouzskými velikány.

V merku měli několik lokalit, ale nakonec po příznivé zprávě, že legendární Cassien není zdaleka tak obsazen, jak bývá v tomto období zvykem, zastavili u mostu. K jejich překvapení byly volné hned dvě top místa a to rozhodlo, že tam zůstanou.

Po několika dnech jim bylo divné, že se jezero vylidňuje. Zjišťovali proč, až se nakonec dověděli, že od 29.3. je zakázán lov v noci.

Po dohodě zůstali na místě s tím, že se hold musí přizpůsobit a pokusit se lovit za dne. Jak se ukazuje, toto omezení jim nebrání každý den ulovit nějakou hezkou rybu. Držíme pěsti a čekáme na další zprávy z jejich lovu.

Někdo už má nachytáno a někdo vzpomíná na loňský rok jako Jirka Krejča

Zdravím všechny zapálené kapraře. Při zimních dlouhých večerech často přemýšlím o loňských lovech a rekapituluji.

Zmíním se Vám o jedné podzimní rybařině. Vypravili jsme se na jih na jednu svazovou, středně velkou přehradu v malebném údolí. Po zmapování části jezera se rozhodujeme, že budeme nahazovat a zbytečně neplašit lovná místa zavážením. Dno je zde rovnoměrné a není třeba přesného pokládání montáží.

Přizpůsobuji se podmínkám a nasazuji cívky s vlascem a připravuji si házecí montáže. Kobrou masivně krmíme do většího prostoru pouze boiliesem 20 mm Monster´s Paradise, Monster -Liver a Elite.

Hned druhý den jsem se dočkal jízdy a zdolávám prvního kapra na neznámé vodě. Není to obr, má okolo devíti kilo, ale mám radost.

Druhý záběr přichází asi o dvě hodiny později. Ten už je lepší, má 13,50kg a je krásně stavěný a ve výborné kondici. Je úžasný z odhozu zdolávat tyhle bojovný kapry.

Další dny si užíváme a zdoláváme spousty kaprů okolo sedmi až čtrnácti kg. Ryby berou spolehlivě na všechny tři zmiňované boilie. Ti největší mi přišli na samotnou 24 mm Elite. Nejúspěšnější prezentace byla samozřejmě panáček Monster´s Paradise s banánovou žlutou plovkou, ale bohužel i od malých kapříků.

Týden intenzivní kaprařiny je u konce. Ulovili jsme velké množství kaprů. Sorta je sice menší, než pro které jsme si přijeli, ale několikrát jsme dosáhli i váhy do čtrnácti kilo. Můžeme být rádi z krásných soubojů z odhozů, nádherných kaprů si vážíme. Třeba se příště poštěstí a budeme si moct pochovat v náručí pořádný hovádko.

Hodně štěstí a úspěchů v nové letošní sezoně přeje