S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 99,00 Kč (3,81 €)
Cena od: 1 499,00 Kč (57,65 €)
Cena od: 1 999,00 Kč (76,89 €)

Nejprodávanější

Cena od: 174,00 Kč (6,69 €)
Cena od: 119,00 Kč (4,58 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)

» Zprávy od vody

Zdarec Imperialisti,

dovolím si informovat o další krátké výpravě, kterou jsme společně s kamarádem a týmovým kolegou Tomášem uskutečnili o Velikonocích. Bylo brzké pondělní ráno a náš směr byl opět jižní Morava, kde teče opravdu krásná řeka. Příjezd, kukačka a sprintem pro věci.

Naše taktika opět spočívala v krátkých odhozech resp. spouštění montáží pod pruty poblíž překážek. Prokrmujeme zlehka 15mm aminopeletami a rozpůlenými koulemi. Pokládáme montáže a mizíme od prutů, aby byl u vody klid. Oba jsme vsadili na Monster-Liver a Monster´s Paradise.

Celý den se nic neděje, ale taky nás to vzhledem k nízké teplotě vody (necelých 8°C) nijak nepřekvapuje.

Naše povídání najednou utne zvuk Tomášové Q9-ky… Mocným skokem se vrhá dolů po srázu k prutům a přitom málem končí ve vodě. I přes maximální snahu udržet rybu, mu proletí montáž kolem hlavy jako projektil, div ho necinkla po hlavě.

"Vypliv to na mě!" křičí a kleje.

Přibíhám a jen sleduji jeho smutný výraz. V tom nás, ale přelije pocit nové naděje, že to snad už konečně začíná jezdit. Ještě očividně neklidný Tomáš pokládá montáž a polemizuje nad nevydařeným záběrem.

Slunce už začalo pomalu zapadat a konečně jsem se i já se dočkal záběru. Takovou jízdu jsem snad ještě nezažil. Prut s opatrností přizvedávám ze strachu o rybu, abych ji nevyřízl. Podle ohybu a směru prutu pozoruji, že ryba jela hned na vodu a ne do blízkých keřů, ze kterých jsem měl největší obavy. To mi dodává příjemný pocit a začínám si boj dokonce pozvolna i užívat. Ryba srdnatě bojuje a každý metr mi dává hodně zabrat. Rozhodně se jen tak nepřevaluje jak na minulé výpravě. Po prvním loknutí stále nepovoluje a opakovaně se pokouší o úniky. Tomáš mě neustále podporuje, nebo spíše diriguje hlasitými povely. Po deseti minutách tvrdého boje mi kapr dává stále najevo svou sílu a i přes to, že byl již na dosah podběráku, rozhodně se ještě nevzdává. Ještě pár výpadů a hned na druhý pokus ho Tomáš spíše uloví podběrákem, než abych mu ho navedl já. Konečně mohu vydechnout. Přijímám gratulaci a pokládáme kapra na podložku. S opatrností rybu zbavuji háčku**. Měření a vážení ukazuje 82 cma

po odečtu váhu 11 kg. Radost je nepředstavitelná! Můj první desátník a ještě k tomu tak krásný. Poléváme a fotíme. Následně se jdeme rozloučit k vodě. Děkuji mu a pouštím ho zpátky do vody. Po přípitku už ani nečekám záběr, protože si toho cirkusu kolem vody nemohly zdejší opatrné ryby nevšimnout. S krásným pocitem „sakuji“ sám sebe do spacáku a jdu spát. Ráno nás vyloženě poráží silný studený vítr. Celý den se nic neděje a odpoledne kvůli povinnostem balíme. Už se nemůžeme dočkat dalších zážitků! Každopádně si odvážíme sebou přesvědčení, že naše volba s M-Liverem a M-Paradisem je ta správná a už teď ji naplno věříme!! Hned máme o starost míň.

S pozdravem Petr(Pedro) / Tomáš(Twiggy) -twisty carp

** vítězná montáž - ořezaná, nadipovaná a aminem zaprášená 20 mm koule Monster´s Paradise, háček SOUL Hook RSH 4000 velikost 8 s čirým rovnátkem též od Soulu, pletenka jackal od krystonu 20lb natural slit.

Velikonoce na rybách

Máme tady první letošní zprávičku od Jardy Šupíka.

Blíží se Velikonoce a já plánuji nějakou menší výpravu na 3 dny. Na vodě, ze které jsem musel minulý týden kvůli kolísající se hladině odjet, se stále nedalo chytat. Volba proto padla ba jednu malou vodu nedaleko. Rozhodl jsem se tak proto, že o víkendu hlásí velké ochlazení, k tomu silný vítr, déšť, sníh, takže jsem zamítl velké vodní plochy, kde jsem tušil kapří aktivitu na minimu.

Jede se mnou kamarád Pavel, který tuto vodu dobře zná. Já zde chytám poprvé. Líbí se mi , že je zde hodně padlých stromů, tudíž naše volba byla jasná. Chytat v silně zarostlé části, kde se kapři budou zdržovat i v nepříznivém počasí.

Po příjezdu ihned nahazuji a na jeden prut nastražuji mého favorita do studené vody - Stickmix Cold Water 16 mm nastražený na panáčka s

V-Popkou, dipované v medové esenci Honey. Na druhý prut padla volba na skvělé Elite, který jsem se rozhodl prezentovat jenom jako Pop-up 16 mm obalenou v Powderu a Liquidu a vše dipované v esenci Elite.

Míchám krmení a jelikož od kamaráda vím, že jsou zde kvanta bílé ryby, chystám aminopelety o průměru4 a15 mm. Vše zalévám Liquidem a zasypávám Powderem. Krmím ke stromu první dávku pelet a přihazuji 20 kuliček Stickmixu.

Do hodiny mám první záběr na Elite. Ten den je vcelku hektický a za půl dne mám na kontě snad 15 cejnů na Eliťáckou plovku v esenci. Stickmix leží bez pípnutí5 metrůu stromu a já říkám Pavlovi, že to je to pravé. Cejni museli neuvěřitelně vířit bahno, jak najížděli na pelety a byla jenom otázka času, kdy přijde záběr na Stickmix. V noci chytám, ač nerad, asi 5 cejnů a nad ránem přichází konečně jízda na „vosu“ -. Rychle zvedám prut a špičku směřuji k hladině, abych v první chvíli zmenšil úhel a kapra dostal mimo vázky. První šupík je na břehu cca70 cm. Spokojený, že by to takhle mělo fungovat rychle nahazuji zpět. Krmím do prostoru půl kila stickmixu. Do půl hodiny přichází, tak razantní jízda, že i když stojím metr od prutu nedaří se mi kapra z vázky otočit. Na hladině se dělá mohutná vlna a já jenom odhaduji kapra mezi 13 až 14 kily. Prut se ohnul až k navijáku a zatřásl se celý strom. V tom kapra vyřezávám. Trošku si nadávám, co jsem měl udělat jinak, ale nezbývá mi nic jiného než poslat prut do stejného místa. Na Elite mi chodí záběry snad co 5 minut a nevěřícně debatujeme a divíme se, že cejni nechtějí Stickmix.

Po půl dni, kdy mám na kontě snad 20 cejnů krmím poslední dávku pelet a nastražuji i na tento prut Stickmix na panáčka dipovaný v esenci a to vše jsem ještě namočil do dipu. Asi 2 hodiny se nic neděje. Říkám si dobré znamení. Vyselektoval jsem cejny a teď už kapříkům nic nebrání. Po další hodině přichází záběr. Na nic nečekám a už si vychutnávám zdolávání kapra kolem10 kg. Záběry mi přichází v intervalech cca po hodině a já jsem hodně spokojen, že mnou zvolená taktika byla správná. Zvlášť, když opodál sedělo několik rybářů a kapři jim nebrali.

Chytil jsem i přes silnou nepřízeň počasí, kdy se vystřídalo snad úplně vše, kromě písečné bouře - asi 15 kaprů od 6 do 12 kilo. Bohužel o toho největšího jsem přišel, ale na druhou stranu jsem zase žádného kapra nenechal uvázaného ve větvích a to je pro mně nejdůležitější.

Zdravím všechny zapálené kapraře a do nové sezony přeji mnoho vytoužených úlovků .

Za czech imperial team Jarda Šupík

I takové ryby

Zahájení ve Slovinsku

Zdravím všechny přátele Tomáše Blažka a Imperialu.

Je neděle, 1. dubna, čtyři hodiny ráno a já vyjíždím na svou první letošní výpravu za kapry. Směr mé výpravy - Slovinsko-maďarské hranice, jedna stará štěrkovna, kde mám sraz s kamarádem Nyčesem.

Po pěti hodinách jízdy jsem na místě a vítám se kamarádem. Zjišťujeme, že na štěrkovně kromě dvou zoufalých Maďarů, kteří jsou pět dní bez záběru, jak nám řekli, zde nikdo jiný nerybaří.

Rozbalujeme každý svou výbavu a hledáme kam položit montáže.

Po třech hodinách příjemné práce máme hotovo a jsme v očekávání, co bude…

Je čtvrtý den rybolovu a my stále nula. Čekáme ochlazení s větrem, které má přijít a snad i záběry.

V noci přichází silná bouře s vichrem a jen co bouře dozněla, přichází i první záběry. Máme zdoláno pět kaprů o váze deset až třináct kilo. Nad ránem konečně usínám, ale devátá hodina ranní mě opět budí. Těžká jízda a zdolávám kapra sedmnáct kilo. Po nafocení putuje kapr zpět do svého domova.

V pět hodin odpoledne mi odjíždí montáž položená v metrové hloubce těsně pod břehem. Asi po dvaceti minutovém boji zdolávám kapra devatenáct a půl kilo. Jsem moc rád za tak krásnou a zdravou rybu.

Po nafocení a vrácení kapra vodě ještě s Norbim diskutujeme o tomto záběru. Montáž byla ve vodě tři dny a tři noci, než přišel tento záběr.

Všechny kapry jsme zdolali na jedno boilie HALF´N´HALF s příchutí ELITE. K boilie bych rád poznamenal, že jsme vyzkoušeli čtyři druhy těžkých i plovoucích, ale kapři vyloženě brali na Half´N´Half ELITE bustrované esencí ELITE.

Tento druh boilie není mezi rybáři moc používán, ale zasluhuje si velkou pozornost svou vyvážeností a tím, jak ve vodě reaguje.

Pro zhotovení návazců jsme používali návazcový materiál od firmy Soul, STRIP EASY STIFF, osazené háčkem RSH – 1000 velikost číslo 4. Tyto montáže jsme osazovali PVA punčochou, kterou jsme plnili aminopeletami velikosti 4mm, přelité Liquidem a posypané Powderem.

Poslední noc nás ještě potěšil kamarádův „šupík“ deset kilo a můj koi kapr o váze sedm a půl kilo.

Ráno balíme, loučím se s kamarádem a jedeme z naší krátké, ale krásné výpravy domů.

Doufám, že vás moje zpráva zaujme,

zdraví všechny Jarda Suchý, zvaný Suchoš.

Zahájení sezóny 2012

Po dvou krátkých výpravách, na kterých jsem během pár hodin vytahal z Labe pouze několik cejnů a snad úplně všechny tlouště, jsem se rozhodl tomu udělat přítrž. Vyrazil jsem na tři dny s tím, že přece musím ve vodě najít i něco jiného. Když jsem ve čtvrtek dorazil k vodě, silně se ochladilo a rozfoukal se pořádný vítr. Od přátel jsem slyšel spoustu ohlasů, že jsem blázen, že je zima a nic nechytím.

Přece se ale nevzdám?

V sobotu jsem se konečně dočkal. Hned po ránu mě ze spacáku vylákala pořádná jízda. Po 10min boji jsem podebral krásného lysce. Po zvážení a odečtení saku váha ukazuje 10,8kg... "Paráda!!!" Po vyfocení jsem kapra vrátil zpět do vody. Nalákala ho montáž s boiliesem Elite 16mm nadipované v esenci Elite. Novou montáž jsem pak poslal do toho samého místa. Dlouho jsem nečekal a ozval se další pěkný záběr. Tentokrát od menšího kapra kolem 6kg. Ten byl uloven na Moster Coldwater 16mm.

Lovné místo jsem moc nezakrmoval, pouze pár aminopeletama 15mm s boilie Monster a Elite.

Přeji všem hodně pěkných úlovků a klid u vody.

Tomáš Popelka

Zahájení sezóny

Ciao Imperialisté...

Posílám zprávu z naší první jarní výpravy, kterou jsme podnikli s mým kamarádem Petrem.

Doma jsme dlouze přemýšleli, která voda bude na zahájení sezony ta nejvhodnější. Nakonec jsme se rozhodli pro jednu z oblíbených jihomoravských řek. Přípravu jsme nechtěli podcenit, proto jsme doma narolovali cca 8kg koulí Monster-Liver různých průměrů. Počasí vypadalo víc jak dobře a proto jsme neodolali a vyrazili v pondělí 26.3. Očekávání bylo opravdu velké. Nemohli jsme se dočkat, jak si povodíme první letošní kapry.

Po příjezdu jsme se vydali na menší obchůzku za účelem vytipování ideálního místa pro lov. Vybrali jsme dvě a prokrmili obě mixem koulí a 15mm peletami. Po nahození přišel první nesmělý záběr, avšak první rybou která se pověsila na proutek nebyl kapřík, ale cejn. Zbytek prvního dne jsme byli bez záběru, proto jsme se rozhodli k večeru stáhnout pruty a jít spát.

Brzy ráno nás překvapila velká zima. Naštěstí byl Petr připraven a s pomocí "aditiva" jsme se rychle zahřáli. Celý den byl spíše o slunění. Petr dostal v poledne záběr, ale po krátkém boji mu kolem hlavy prosvyštěla montáž vystřelená jako projektil. Vyřízl ho. Škoda. Na večer se nám konečně podařil krásný kapřík 87cm o váze 12kg. Udělal nám oběma velkou radost, protože na start sezóny jsme si nemohli přát nic lepšího. Ještě dlouho potom se nám nechtělo spát a neustále se bavili na jedno téma.

Ráno bylo o poznání teplejší a jako by to něco znamenalo. Ano. Pár chvil po náhozu přišel záběr. Opět velmi krátký a intenzivní souboj skončil v náš prospěch -82 cma10 kg. Nádhera! Takhle začít den bylo velmi optimistické. Bohužel další jízda už nepřišla. Velice neradi jsme odpoledne museli zabalit a jet domů. Určitě se ještě vrátíme !