S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 174,00 Kč (6,69 €)
Cena od: 2 599,00 Kč (99,96 €)
Cena od: 4 160,00 Kč (160,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 299,00 Kč (11,50 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)
Cena od: 1 099,00 Kč (42,27 €)

» Zprávy od vody
Labe, Labíčko

Zprávu o ulovení krásného kapra na řece Labi nám poslal další „Imperialista“ Tomáš Popelka:

Tak jsme v tomto roce již po několikáté na svém oblíbeném revíru, na řece Labe nedaleko Kolína. Brali jsme to jako normální rybářskou výpravu, při které jsme přišli o pár ryb a nespočet montáží ve vázkách, ale i tak se nám nakonec zadařilo.

Po ulovení několika menších kapříků „dorostenců“, jsem montáž zavezl na vytipované místo, kde jsem lehce zakrmil Amino peletami a napůleným boile Elite, zalité Liquidem a zasypané Powderem. Po cca 30ti minutách přichází opatrný záběr a ryba se pomalu rozjíždí po proudu. Po chvilce ryba končí opět ve vázce a tak musíme do člunu. Vázka naštěstí povolila a ryba stále jede po proudu. Dlouho se držel u dna, vůbec se mu k hladině a do podběráku nechtělo. Už jsme si mysleli, že je to sumec, ale po pár minutách se nám kapra podařilo navést do podběráku i přesto že my to zkomplikovala zlomená špička prutu, který měl kaz v blanku. Můžu mluvit o velkém štěstí, že kaprovi ta špička nevyrazila háček z tlamy. Přesto se nám povedlo chytnout tuto nádhernou krasavici, která měla 17kg a rovných 100cm. Ryba po zdokumentování putovala zpět do rodného živlu. Byla ulovena v pátek 8.dubna v 15hodin na panáčka v kombinaci 20mm Pop up Elite a 16mm potápivé boile Elite obalené v Gelu Elite.

Chci tímto poděkovat parťákovi Sergejovi za pomoc a přítelkyni Klárce za toleranci a podporu.

Mnoho krásných úlovků a pohodu u vody přeje Tomáš Popelka.

Zhájení sezóny

Jednou v týdnu jsem se vydal k jedné svazové pískovně, omrknout jak to vypadá s ledem. Na pár místech byli vidět už oka v ledu. Na večer, když přišel déšť a vítr, bylo jasné, že ráno bude rozmrzlo.

Vydal jsem se na 4 denní „sezení“ k vodě. Hned druhý den z rána přišel první kapřík kolem 60 centimetrů a to na novinku Explosive Stick mix z hloubky kolem sedmi metrů. Pak se počasí razantně změnilo a pípáky se mi rozezněli, až když jsem je vypínal. Od ostatních rybářů jsem neslyšel ve většině případů nic jiného než, že chytli maximálně nějakého kapřího žáčka.

No a samozřejmě toto mě nenechalo chladným a další týden jsem se vydal na pískovnu znovu. Tentokrát jsem zvolil jiné místo, kde byla i velká mělčina, ale i hloubka. Vzal jsem si s sebou předchozí recept a ještě jsem přibalil z mrazáku Monster´s Paradise s nadipovanými kuličkami a Gel stejné příchutě. K boilie Monster´s Paradise, kterou jsem umístil do větší hloubky, jsem k montáži přikrmil kolem deseti kuliček. Na Stick mix, které letělo na mělčinu jsem nakrmil trochu víc, protože v místě montáže se pohybovalo dost kachen. Na montáže jsem použil návazcový materiál z dílny firmy SOUL. Použil jsem kombinovaného návazce z fluorocarbonu –Translucent a měkké potahované pletenky Strip Easy Soft s pohyblivým očkem Rig ring, a průhledným rovnátkem Line aligner, které bylo zajištěno zarážkou Hook stopper. Z mělčiny přišel menší kapřík asi po 4 hodinách a jeden záběr pro mě vyzněl na prázdno. Když se rozezněl pro mě oblíbený zvuk z příposlechu od montáže, kde byla umístěna jedna kulička Moster´s Paradise o průměru 20mm, věděl jsem hned po zvednutí prutu, že by to mohl být lepší kapřík. Na podložce mi skončil překrásný zdravý a hlavně výborně rostlý lysec na 10 kilech. Tato ryba mi udělala obrovskou radost, protože jsem věděl, že větších ryb se chytlo, že by se dali napočítat na jedné ruce tak tří prstů. Takže samospoušť a sezóna otevřena.

Následující víkend byla již voda o trochu víc prohřátá a na Stick mix jsem nachytal velké množství kapříků, včetně krásného známého řádkáče, ze kterého na podložce doslova stříkal Monster´s Paradise, jímž jsem dokrmoval u montáže i druhého prutu. A neopomenu ani lysáčka, kterého jsem musel vyfotit, protože vypadal jako kopací meruna.

Jinak nová řada Stick mix, dává určitě naději rybářům, na krátké vycházky k vodě a rychlé nachytání ryb. Řada Monster´s Paradise je pro mě vynikající změna a věřím, že i kapři toto ocení. I komponenty značky SOUL, které jsem použil na návazce, se mi zatím osvědčily a dostanou trvalé místo v boxech na bižuterii včetně famózních nůžek Brad Cutter.

Petr „MALEJ“ Paulus

Ahoj Imperialisti,

posielam jedného krásavca, čo sa mi podaril minulý týždeň. Voda mala len 6,5 stupňa, ale Explosiv stickmix robil zázraky.

Za tri hodiny som mal 6 záberov a na breh som dostal 4 ryby. Tri boli pod 7 kilo, ale posledný mal 14,5kilo.

Čo dodať, začiatok sezóny sa podaril a hneď na začiatok som si dal dosť vysokú latku, čo musím čo najskor překonať. No a dúfam, že už nabudúce . Cass musim zrušiť, ale idem v máji do Francúzska na inú vodu s kamošom z Nemecka, tak dúfam že sa zadarí.

Čau Igor

Imperialbaits na Lac de Saint Cassien

Ahoj, tak nám začíná konečně jaro a s ním nová rybářská sezóna. Pro někoho již začala a my už máme za sebou také první výpravu, na které jsme se domlouvali už v lednu s kamarádem Martinem Plchem. Co takhle zkusit Francii Cassien? Ano, a kdy? Na přelomu února a března to by mohlo vyjít. Jen dostat „povolenku“ doma a můžeme vyrazit.

Přišel den odjezdu a my nakládáme vše, co je potřebné na 14ti denní výpravu. Když je vše naloženo, vyrážíme směr Kolín k Blážovi nabrat dobrůtky Imperialbaits kapřím miláčkům. Už nám nebrání nic v odjezdu a do navigace zadáváme cílové místo. Po 14 hodinách jízdy přijíždíme na most, který dělí všechna tři ramena.

Sjíždíme k vodě, rychle vyrovnat věci, nafouknout čluny, naložit a vyrážíme hledat místo. Po postavení našeho tábora rozvážíme naše pruty, které osazujeme V-POPS bílé a V-POPS žluté barvy, průměr 20mm, nadipované v esenci Carptrack Banana a novinkou Carptrack Bloodworm. Také na nějaké pruty dáváme boilie na panáčka ve stejné příchuti a následně obalujeme v Carptrack Powder těstě. Ke každé montáži pak přikrmuji trochu Carptrack Aminopellets 15 mm zalité Carptrack Liquidem nebo Carptrack InL a následně zasypány enzymaticky upravenou moučkou Carptrack Squid-Liver. Boilie jsme používali Fish-banana vel. 20mm a Monster´s Paradise vel. 20mm, kterými také trochu zakrmuji. Když je vše hotovo, uleháme do bivaků vyčerpáni, ale v očekávání záběru.

Ranní probuzení je mrazivé, celou noc se nic nedělo. Dny ubíhaly jeden za druhým a my byli stále bez záběru. Po pěti dnech se stěhujeme na jiné místo. Opět vše připravujeme podobně jako na prvém místě a pruty rozvážíme do různých hloubek. Po dalších pěti dnech jsme nachytali pár cejnů, ale kapr nejevil zájem. K večeru debatujeme o tom, jak je jezero těžké atd., když vtom najednou se ozve můj hlásič. Jedéém!! Rychle do člunu a za rybou. Oba ihned víme, že nejde o cejna. Když jsme přijeli nad rybu, zajela do vázky a přišli jsme o ni. Zklamáni odjíždíme ke břehu a zase máme o čem diskutovat. Na co to bylo? Na panáčka Fish-banana s bílou V-Pop nadopovanou v esenci Carptrack Banana. Nad ránem se mi rozjíždí další prut a opět rychle za rybou. Po chvilce přetahované je u lodi sumec okolo 90cm, který zabral na žlutou V-Pop dipovanou v esenci Carptrack Monster s Carptrack NHDC. Pár rychlých fotek a rychle s rybou do vody. Předposlední den naší výpravy foukal silný vítr přímo na nás a tak si říkáme, že by to mohlo přinést nějaké záběry. Přes den hodnotíme uplynulých 14 dní a konstatujeme, že Cassien je opravdu těžká voda.

V noci nás probudila pomalá a plynulá jízda, tak honem do lodi a jedeme. Po docela dlouhém boji podebíráme lysce s váhou 19 kg. Krásně stavěný kapr, který zabral opět na panáčka Fish-Banán s V-Pops žluté barvy nadipovaný v esenci Carptrack Monster. Opravdu hezké rozloučení a ani se nám nechtělo domů. Snad zase někdy jindy.

Jinak děkuji parťákovi Martinovi Plchovi a přejeme všem hodně rybářských úspěchů a samozřejmě T.Blažkovi a firmě Imperial Baits , která nás na naší výpravě podporovala.

Za Czech Imperialbaits team Luděk Doležal.