S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 499,00 Kč (18,48 €)
Cena od: 139,00 Kč (5,15 €)
Cena od: 149,00 Kč (5,52 €)

Nejprodávanější

Cena od: 299,00 Kč (11,07 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,37 €)
Cena od: 1 099,00 Kč (40,70 €)

» Zprávy od vody
Krátká zpráva z Tovačova

Po květnovém rekordním úlovku parťáka Michala, jsme se rozhodli, že Tovačovská jezera navštívíme i v následujícím měsíci, to je v měsíci červnu. Touto výpravou se již pomalu, ale jistě začínáme připravovat na zářijový Carp maraton, kterého se opět zúčastníme. Před samotným odjezdem jsme museli u Tomáše na firmě doplnit bižuterii od firmy Soul a hlavně boilies od firmy Imperialbaits. Moji jasnou jedničkou pro tento rok je novinka Monsters Paradise a Michal nedá dopustit na jeho srdcovku, kterou je jahodová Elitka.

Já na Tovačov vyrážím již v pondělí a hodlám zde setrvat až do neděle. Michal bohužel z důvodu pracovního vytížení dorazí až ve čtvrtek. Po příjezdu k jezeru začíná rutinní práce, kterou nemusím nikomu popisovat. Po důkladném prozkoumání dna umísťuji dvě tyčové bojky, jednu do vzdálenosti 280 m, kde jsem našel krásnou lavici, která z 6 m postupně klesala až do 12 m. Toto místo jsem prokrmoval pouze boiliesem a doufal v záběr větší ryby. Druhé lovné místo jsem chtěl naopak prokrmovat důkladněji jak boiliesem, tak Amino peletami, které jsem důkladně zalil Liquidem a zasypal Sguid Liver moučkou a promíchal s Tygřím ořechem. Z tohoto důvodu jsem hledal zajímavá místa v blízkosti břehu, na přibližně 70 m jsem našel vcelku zajímavé místo, které jsem prokrmil 5 kg boilies Monsters Paradise a 10 kg Amino pelet s Tygřím ořechem.

Nebudu zde popisovat jednotlivé záběry, bylo jich opravdu mnoho a ryby na krmnou kampaň reagovaly vcelku okamžitě. Na místě, které jsem mnoho nekrmil, jsem moc úspěšný nebyl a za 5 dní jsem odtud zdolal pouze 4 ryby a žádní mohykáni to také nebyli. Nejslušnější ryba měla lehce přes 10 kg. Zato druhé lovné místo s masivním zákrmem makalo přesně podle mých představ.

Ve čtvrtek dorazil Michal a na nic nečekal. Na lovné místo kapříkům naservíroval neskutečné množství krmení a udělal dobře. Od první chvíle tahal jednoho kapra za druhým. V pátek večer mi Michal říká, že nikdy nedal pod háček neutrálně vyvážené boilies Half’n half a že ho zítra asi zkusí. Za poslední dva dny Michal chytil na jahodovou halfku ty největší kapry jeho krátké výpravy.

No co říct závěrem, oba jsme si nádherně zachytali a zcela určitě se nám vyplatilo masivní krmení Amino peletami a boiliesem Monsters Paradle a Elite-Strawberry. Pokud chcete být na Tovačově úspěšní, nelitujte peněz za kvalitní krmení, odměnou vám bude neskutečný zážitek.

Za IMPERIALBAITS Team Martin Plch a Michal Suchánek

Jarda Suchy a přátelé ve Francii

Je 12.června a konečně odjíždíme s partou 3 kamarádů na výpravu.

Víme že do francie, ale nevíme pořádně kam!!!!. Vše o vodách zajišťoval můj kamarád Richard zvaný "tenisák", kterého jsme vyzvedávali u něj doma v Německu.

Po strastiplné 1100 km dlouhé cestě přijíždíme do městečka Langres a rozhodujeme se, že naše první návštěva bude na vodu o rozloze cca 200ha s názvem "Digue de Villegusien. První co hledáme jsou zóny s nočním lovem. Po krátké prohlídce revíru zjišťujeme že jsme zde jediní kapraři. Na tomhle jezeru je červen nejhorší měsíc pro lov kaprů. Nakonec na prvním úseku s nočním lovem zůstává Petr s Víťou.

Já a tenisák přejíždíme po nalodění k úseku číslo dvě, až k hrázi jezera, kde se zabydlujeme.

První tři dny jsme všichni bez záběru. Čtvrtý den dostává Víťa s Peťou několik kaprů v rozmezí 10-17 kg. Dočkali jsme se i my, zdolávám dva kapříky 4 a 10,5kg. Následující noc se mi dařilo lépe a na podložce končí postupně tři desetikiloví krasavci a jeden 15,5 kg. Ráno nás probudí kontrola a oznamuje nám že vozit montáže můžeme pouze do vzdálenosti 100m.

Richard je stále bez záběru, i když změnil místo a opustil mě. Další den se vcelku rychle rozhodujeme, že já s tenisákem se stěhujeme na nedaleké, také cca 200ha jezero zvané "Charmes" a Víťa s Peťou zůstávají.

Na nové vodě máme jednoduchou volbu. Jelikož zde také nikdo není, zůstáváme u hráze na druhé noční zóně. Po třech nocích bez kontaktu mi konečně ve 14 hodin odjíždí první prut a já po 45 minutách zdolávám ve vlnách a větru nejtěžší rybu naší výpravy krásného kapra o váze 18,80kg. Další noc mě ještě potěšil sumec 15kg......

Já chytal na plovoucí boilie "Flying Monster´s Paradise" průměr 20mm a ke každé montáži jsem rozházel cca 1kg boilie "Fish" které jsem dipoval v banánové esenci. Víťa zdolal své kapry na "Monster-Liver" a petrovi to jezdilo na "Fish-Banana".

Dohromady jsme zdolali díky skvělým nástrahám IMPERIAL BAITS 16 kaprů o váze 10kg-18,80kg.

Za IMPERIAL BAITS team Vás zdraví Jarda Suchý zvaný "suchoš".

Jarní akce na Labi

Ahoj imperialisti.

Posílám krátký sestřih našich jarních vycházek na Labe. Celý duben a květen jsme se snažili pravidelně každý víkend navštěvovat naše místa na Labi, přesto se nám někdy nepoštěstilo a byli jsme nuceni chytat pouze 12h. Místa jsme si vždy den dopředu provnadili několika hrstmi boilie Fish, Osmotic Spice, Elite a jako přídavek jsme použili 15 mm Amino pelety.

Každý jsme si zvolili jinou nástrahu. Já jsem na svoje montáže nastražil panáčka v sestavě z 20 mm boilie Fish nadipované v dipu Fish společně s 20mm kuličkou boilie Flying Fish nadipované v Flavour Fish. Na druhou montáž jsem zvolil opět panáčka ale z 20mm boilie Elite společně s V-Pops červené barvy, dipované v dipu Elite. Michal zvolil kombinaci 20mm boilie Osmotic Spice k tomu Flying Osmotic Spice a celé nadipované v Flavour Osmotic Spice. Na druhý prut poslal tutéž sestavu jen s rozdílem kdy vyměnil plovku osmotica za Flying Banana nadipované v Flavour Banana.

Chytali jsme v blízkosti obou břehů v hloubce kolem 2,5m. Všechny naše montáže jsme zakončili háčkem Longshank nailer o vel.8 navázaný jako Blowback rig. Na každou montáž nastřílet dvě hrstě stejnojmenného boilie já na svoje montáže ještě přisypal dvě lopatky amino pelet a už jen čekat na záběr.

Během těchto vycházek se nám podařilo nachytat velké množství kaprů do 10kg. Ti větší na sebe nechali čekat, ale nakonec se nám na podložce objevili kapři o váze až 15,5 kg. Absolutně nejchytlavější kombinací byla banánová plovka s potápivou kuličkou Osmotic Spice.

Touto cestou bych chtěl poděkovat Tomášovi za skvělé boilies a všem ostatním hodně rybářských uspěchů.

Aleš a Michal

Někdy stačí jen pár minut??????

Po delší době a pracovním nasazení, jsem se konečně dostal na 5dní k vodě. Jelikož jsem věděl, že někteří kapři jsou již po tření, doufal jsem že budou při chuti.

Rychlá změna počasí hned po mém příjezdu k vodě, při které se značně ochladilo, nezvěstovala nic dobrého. Během tří dnů jsem chytil jen pár ryb do 8kg.

Vzhledem k tomu, že jsem krmil denně asi 3kg boilie a situace byla pořád stejná, vsadil jsem vše na jednu kartu. Následující večer jsem rozházel asi 5kg boilie Elite 24mm a na své pruty jsem nasadil také Elite, ale několikanásobně obalené v Carptrack GLM full-fat. Kuličku jednu po druhé potápím do Liquidu a po to zaschnutí několikrát opakuji.
Připravuji nové návazce s použitím háčků a rovnátek od Soulu. Pomocí PVA pásky připevňuji několik boilie co možná nejblíže k háčku. Již za nedlouho přicházejí první záběry od větších ryb okolo 10kg. Po každé rybě rozhazuji cca 30 kuliček Elite na prostor okolo 50 metrů. Začíná svítat a přichází nádherná jízda. Po nekonečných minutách podebírám nádhernou velkou jikrnačku, která ještě nebyla vytřená. Váha ukazuje nádherných 19,10kg a to jen díky tomu, že ještě byla tzv.plná. Jsem nadmíru spokojený a ještě netuším, co mě čeká za 20minut. Zdolávám další jikernačku těsně před třením s váhou 18,5kg. Za hodinu mám velice podobný záběr, ale ryba je po pár vteřinách pryč .Za nějaký čas zdolávám ještě několik ryb nad 10kg. Je vidět že to byla trefa do černého, elitní boilie ELITE obalené několikanásobně v GLM full-fatu nemá chybu!! Vždy 100% věřím své nástraze a místu kde leží, protože jestli je tato vražedná kombinace o pár metrů dál než by měla být, kapři si jí najdou to si pište!

Za Imperial baits czech team Ondra Kubena

Imperial baits dvacky prostě umí!!!

Byl začátek června a mě se bohužel ani letos na jaře nepodařilo odjet někam do zahraničí a pokusit se tam zdolat ty správný kapří matadory. No nic, povídám si sám pro sebe a vymýšlím nějaký náhradní program. Rybářský absťák je taky absťák a tak rychle domlouvám s kamarády kam a kdy aspoň v Česku. Rozhodnutí padá na jednu malou vodu, kam jsme se již delší dobu chtěli stejně podívat a není ani daleko.

Informace o braní ryb po příjezdu nejsou zrovna povzbudivé, ryby jsou již vytřené a moc nežerou. Ale já osobně mám stejně raději informace typu „už to delší dobu nežere“ než „ještě včera žrali“.

Jsme tři, prostor k chytání není moc velký, proto je nutné se uskromnit a pruty do vody nahazovat pokud možno co nepřesněji. Losem si určujeme místa, kde kdo bude chytat a jde se na to. Každý volíme trošku jinou strategii jak krmení, tak chytání. Trochu netypicky pro tuto malou vodu zakrmujeme Aminopeletama od imperialistů a každý si volí různé příchutě boiliesu dle svého názoru. Já nejprve zkouším sladké boilie abych se odlišil, není to však to pravé ořechové a tak měním příchutě na bázi smradů. Můj osvědčený Monster-Liver a nově i Monsters Paradise. Kolegové zatím na základě většího krmení začínají chytat kapry mezi 10 a 14 kg. Já pořád nic, přesto zůstávám věrný zvolené taktice a ještě víc kladu důraz na přesné umístění svých prutů s přesností 1 metru. Druhý den konečně i já zdolávám první ryby. Není jich sice tolik jako u kamarádů ale já vytrvale čekám na toho vysněného a jsem přesvědčen, že musí z toho speciálního místa přijít.

Svatý Petr, můj jmenovec mě i v tomto případě vyslyšel. Není nato, mít na těch správných místech přímluvu. Dokonce mi vyhověl i v tom, že jej poslal za bílého dne. Prudký záběr na nejbližší prut a mohutný tah dával tušit slušnou rybu. Pokouší se využít blízkých překážek, o kterých velmi dobře ví. Vím o nich ovšem i já a proto mu nepovoluji ani metr. V tu chvíli oceňuju kvalitu prutů Max Nollert Temptation MK2 a jejich pružnost a sílu. Kapra pomalu otáčím a navádím do podběráku. Následuje krátké měření a vážení. Kdyby to byla žena, řekl bych 90-60-90. Tady jsem musel říct, 100-20. Prostě šupík klasik. Kapr je stejně jako ostatní již vytřený a tak si jen sám pro sebe odhaduji váhu jakou mohl mít před vytřením. Pouštíme ho do jeho rodného živlu a přejeme mu dlouhý život aby mohl potěšit srdce i jiného rybáře. Se slovy Imperialbaits dvacky umí se loučíme, odjíždíme a těšíme se na další výpravu.