S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 174,00 Kč (6,44 €)
Cena od: 499,00 Kč (18,48 €)
Cena od: 2 700,00 Kč (100,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 119,00 Kč (4,41 €)
Cena od: 1 099,00 Kč (40,70 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,37 €)

» Zprávy od vody
Dovolená na rybách

Dovolená na rybách.

Strávil jsem týden na rybách na jednom soukromém revíru v Čechách. Přes vysoké teploty, které v tu dobu panovaly, se mi podařilo nachytat celkem vysoký počet kaprů a musím říci, že i váhový průměr ryb byl poměrně vysoký. Nutno však přiznat, že jsem se první 3 dny docela trápil a zkoušel různé změny taktiky, abych přiměl kapry k záběrům. Prvním problémem byla volba míst k umístění montáží. Zhruba 50 metrů od břehu se nacházela krásná lavice (nebo spíše schody), kde se dno "lámalo" ze 3 na 5 metrů a potom na konečných 7,5 metru. Připadalo mě to ideální. Dvě montáže jsem umístil do 5 metrů a jednu do 7 metrů těsně pod poslední hranu. To však byla chyba. Koumal jsem nad vším možným jak se dostat kaprům na kobylku, ale vše bylo marné. Přičítal jsem to vysokým teplotám vzduchu a vody. Až třetí den mého pobytu jsem se rozhodl pro experiment, a to umístit montáže až daleko za hrany do 7,5 metru, kde bylo dno rovné a bez "zajímavostí". Místo jsem z levé strany rozkrmil hotovým boilies Elite-Strawberry v průměru 20 a 28mm a z pravé strany mým dlouhodobě oblíbeným druhem boilies od jiné firmy. To, že to byla trefa do černého jsem se přesvědčil již po 30 minutách po nahození. První kapr překonal hranici 13kg a po hodině jsme se mohli pokochat pohledem na dalšího krasavce přes 14,5kg. Druhý den se to již od rána pěkně rozjelo a já do večera zdolal 12 ryb od 9 do 12,5kg. Zajímavostí bylo, že přes noc zde kapři téměř nebrali a i ty největší ryby jsem zdolal za plného slunce! Ke konci mé výpravy mě již pěkně bolely ruce, protože jsem měl na kontě okolo 30 kaprů, včetně 3 nejzajímavějších ryb s hmotnostmi 17kg, 17,5kg a 19kg. Jen jedna ryba měla pod 70cm! Těm největším kaprům zachutnalo hotové boilies Elite-Strawberry, které současně nachytalo i naprostou většinu mnou ulovených ryb.

S pozdravem Zdeněk Ipser

Dva dny a jeden úplněk.........

Dva dny a jeden úplněk pro Pepu Pomichálka, alias nejlepší antibiotika.

Nebylo mi ještě úplně dobře. Vysoké teploty a chřipka, žádný med, co Vám mám povídat. Ale jen, co se vrátila přítelkyně z práce a mezi řečí řekla, že se blíží úplněk, hned jsem byl „zdravý“. Neměla ani říkat, ale vlastně jí děkuji, že mne tím uzdravila. Ihned jsem vyskočil z postele a zahlásil jsem: „jedu na ryby“!!! Následovala blesková odpověď: „Jsi blázen, nebo co? Máš teplotu a kašel.“ Já se nedal odbýt a po chvilce přemlouvání už nosím věci do auta, beru přítelkyni s čubou sebou na dva dny k vodě. Volám Tomášovi Blažkovi, ať mi bleskově připraví 10kg Elite-Strawberry a 5kg mého oblíbeného Osmoticu. Možná se Vám to zdá přehnané na dva dny, ale já chtěl zkusit něco jinak a zakrmit větší plochu. Po příjezdu se ihned pouštím do práce a nahazuji pruty do hloubek 4m a 2,5m. Přítelkyně zatím kobruje asi tak 10kg boiliesu všude možně. Usedáme do křesílek, když se po necelých 30 minutách ozval oblíbený Osmotic a první kapr 11kg. Kapři reagovali naprosto skvěle a za necelých 12 hodin jsem měl na břehu 5 kaprů, největší měl 14,5kg. Byl jsem nadšený, vůbec jsem nemyslel na to, že mám teplotu a že mi nebylo zrovna nejlépe. Nejvíce záběrů jsem udělal právě ze 4m hloubky kde jsem chytal na Osmotic. Naopak do 2,5m jsem nalíčil Elite-Strawberryjako tajného zabijáka velkých kaprů. Bylo mi jasné po více záběrech ze 4m, že kapři jsou právě v této hloubce a těžce jsem přemýšlel, zda i druhý prut nemám přemístit do této hloubky. Ale neměnil jsem a věřil jsem, že mne jahůdka nezklame. Nezklamala! V největší síle magického úplňku, kterému hrozně věřím, se mi rozjel i pravý prut. Po necelém 30minutovém zdolávání podebírám 17kg šupíka, který nemohl odolat vonícímu Elite-Strawberry.

PS.:Děkuji Tomášovi za rychle připravení boiliesu a děkuji i přítelkyni za upozornění na blížící se úplněk, který mne vyléčil z chřipky a přinesl mi takové krásné ryby.

Za Czech Imperial team J. Pomichálek

Velká letní radost s Elite-Strawberry

Je velké vedro a já mám konečně čas na dva dny vyjet na ryby. Nejsou to sice ideální podmínky, poněvadž rtuť teploměru je přes den opravdu vysoko, ale nevadí. Volám Tomášovi jestli je na nové firmě v Kolínské Lučebce, že se za dvě hodiny stavím a vytáhnu z něj pár informací. Tomáš mi dává přesný typ kam si sednout, akorát to má jeden háček, musím nahazovat velmi daleko. Nevadí jsem vybaven pletenou šňůrou Visible Touch 0,17mm se kterou nahazuji minimálně o dvacet metrů dále než s vlascem 0,30mm. Zakrmuji kobrou jeden kilogram Elite-Strawberry, používám hotovky abych neměl problém dokrmit na velkou vzdálenost. Na každý prut nastražuji boilies Half n Half Elite-Strawberry, které následně namočím do dipu a obalím v gelu stejné příchutě. Nakonec vše ještě obalím v GLM extraktu – novince na letošní rok a nechám montáže dvacet minut zaschnout. Nahazuji a už se nemohu dočkat prvního záběru. Ještě připravuji dvě kilča aminopelet o průměru 15mm a bustruji je v Liquidu a zasypávám Powdrem. Na třetí prut přivazuji raketu a dokrmuji peletami, pak si jdu zaplavat a odpočívám. Tomáš má za chvíli přijet na pokec, koukám na vodu a už jsem zahledl dva kapry jak vyskočili kousek od mých montáží. Najednou se mi ozývá příposlech a nejsou to ani dvě hodiny po náhozu. Dobíhám k prutům a nevěřím svým očím. Já mám záběr na oba pruty zároveň………….. Po úžasném boji vytahuji dva nádherné kapry 16 a 13kg. Jsem opravdu šťastný. Druhý den odjíždím s devíti záběry na kontě, ale bohužel jsem ztratil čtyři ryby a v mém podběráku skončili ještě tři kapříčci okolo deseti kilo. Nevadí za pár dní pojedu zas s Pepou Pomichálkem tak se máte na co těšit.

Petr Kuchař

24 hodin Ondry Kubeny

Jen na pár hodin jsem vyrazil se svou drahou polovičkou na kapry. Jelikož jsem měl na rybolov vyhrazeno jen málo času, sáhl jsem po 100% atraktivní nástraze a tou byla bílá V-popka dipovaná v esenci Elite-Strawberry + NHDC. Každou V-popku jsem ještě obalil v gelu Elite-Strawberry a jako poslední vrstvu jsem použil novinku GLM extrakt, který je v této formě naprosto jedinečný a dovolím si říct že zvedne počet Vámi ulovených kaprů jako mě. Ke každé montáži jsem přihodil hrst aminopelet 25mm, 10kuliček boilies Elite-Strawberry 24mm a olovo jsem obalil v Carptrack Explosiv Stickmix & Groundbait. Kapři reagovali naprosto skvěle a za necelých 24hodin se mi podařilo přimět k záběru a zdolat pár krasavců nad 14kg. Třešničkou na dortu se stal krásný šupináč s váhou 17kg.

Robertovo víkendové chytání

Po dlouhé zimě a po několika jednonočních vycházkách nastal první víkend, kdy jsem se konečně dostal na ryby aspoň na 2 dny. V pátek jsem nabuzen vypadl z práce o něco dřív, po 250km cesty jsem naházel rybařinu do auta a hurá na ně.

Počasí vypadalo slibně, ryby se ukazovaly na celé vodní ploše. Nasadil sem 2 16mm osvědčené a hodně chytlavé boilies Elite-Strawberry a na druhý prut mé nejoblíbenější, na kámen vysušené kuličky Monster-Liver zalité liquidem a zasypané proteinkoncentrátem.

Chytání v mém podání vypadá tak, že jedním prutem se snažím prochytávat příbřežní partie a druhý prut umísťuji na volnou vodu. K prutu u břehu krmím pár kuliček a přidávám asi 1 kilogram aminopelet. K druhému prutu se snažím nekrmit koncentrovaně, ale zakrmuji větší plochu asi 1 kilogramem boiliesu. Necelé 2 hodiny po nahození přišlo první rozeznění hlásiče. Přišel se na mně podívat násaďáček. Mnul jsem si ruce, jak si krásně zachytám, ale noc nepřinesla ani jedno pípnutí. Ráno jsem šel přehazovat a jeden prut jsem bez výměny kuliček jen tak nahodil do nekrmeného místa. Za chvíli mi volal kámoš, že má krásného šupíka přes 17kg. Trochu jsem mu záviděl, ale přál jsem mu tak krásnou rybu. Na konci hovoru mi řekl, že „do hodiny ho tam máš taky“. Ani ta hodinka nestačila uplynout a přišel kámošem avizovaný záběr. Nohy a ruce se mi klepaly, jak jsem se bál abych o něj nepřišel. Podle způsobu boje jsem věděl, že to nebude malá ryba. Asi po 15 minutách jsem navedl nad podběrák řádkáče, odhadoval jsem ho tak na 10kg. Zachutnala mu kombinace příchuti Elite-Strawberry. Za chvíli u mě byl Tomáš. Když ho uviděl, oznámil mi s úsměvem na rtech že to není žádná desítka, ale Arnold. Vyfotili jsme ho a po zvážení, hned pustili zpět. Pak vylezlo sluníčko a věděl sem, že to už tak slibné nebude. Moje tušení se splnilo, už nepřišel žádný záběr. V týdnu jsem pracovně mimo domov, proto se na ryby dostávám jen na jednu noc, maximálně od pátku do neděle. Začátkem května jsem se opět dostal k vodě na „víkendovku“. Tentokrát se mi dařilo mnohem víc. Celkem jsem chytil 7 kaprů. Tři jsem i zvážil, měly 11,5, 12,10 a 12,50kg. Nejvíc mě potěšil sice malý s váhou 4,80kg, ale byl to jeden z nasazených, když za rok a půl nabral 2,70kg.V červnu jsem se k vodě dostal jen na jedinou noc a výsledkem byl šupík 13,60kg. Ani ve snu mně nenapadlo, že něco chytnu, tak taky hodně potěšil. Co bylo nebo nebylo potom, to v další zprávě, až se dostanu k vodě a něco snad i chytnu.

Jarda na trní

Je pátek a já jsem jako na trní. Rychle z práce domů, sbalit všechny věci a hurá k jezeru. S kamarádem Martinem dorážíme skoro společně. Přes týden jsme neměli čas na místě krmit,proto každý hned oba hodně krmíme . Každý asi 5kg boilies a pelet.Martin si jede svou oblíbenou klasiku, která byla minulý týden úspěšná a já nastražuji jednu z mých top nástrah monster liver od Imperial baits v závodní řadě.Je večer a my zmoženi usedáme do sedaček a popíjíme oblíbené pití . Zhruba do 23.00 se nicneděje, když v tom nás z rozhovoru přerušuje záběr, který přišel jako blesk z čistého nebe. Swingr se během vteřiny přilepí pod prut a cívka se roztáčí do takových obrátek, že mám strach, abych rybu při záseku neupálil. Proto jen lehce zvedám prut. Můj oblíbený proutek Shimano se ohýbá k hladině a je nám jasné, že to bude pěkná ryba. Po 15 minutách krásného boje navádím nad podběrák metrovoujikernačku. Po odečtení saku se váha ustálila na 14.5kg . Krásná ryba. S opatrností ji fotíme a rychle rybu vracíme zpět ,aby si užila milostné hrátky. Zabral na panáčka - potápivou kuličku monster liver v kombinaci s V- pops žluté barvy silně dipované v esenci Monster.

Když se nic podstatného neděje, uleháme ke spánku s přáním, ať nám zabere jeden z místních obrů. Je ráno, vstáváme, nahazujeme a znovu každý přikrmujeme. Mám záběry od ryb od 60 do 70cm a dávám na každý záběr 1kg boilies a půl kila amino pelet Imperial 4mm. Toto pokračuje celý den v půl hodinových intervalech.
Je zde opět večer a já přikrmuji 5kg boilies. Opět usedáme do našich židliček a klábosíme. Kamarádovi se moc nedaří, ale to už je uděl nás kaprařů. Jednou to přijde hned, po druhé se musí ryba vysedět . Uběhne hodinka a já mám opět razantní jízdu. Sekám a ryba si bere metry vlasce. Není tak velká jako ta první v noci, ale vypadá, že by mohla mít přes 10kg. Martin rybu úspěšně podebíráa váha ukazuje rovných 10kg . Kapr zabral opět na panáčka s monster liverem . Jsem spokojen. Do půlnoci se až na pár menších kapříků nic podstatného neděje. Je před námi poslední den. Dneska mně má na týden vystřídat kamarád Radim s tím, že Martin s ním zůstává.

Od rána se nezastavím,ryby okolo 65cm berou v rozmezí půl hodiny. Je pravé poledne a já mám další záběr. Ledabylý padáček o 3 max 4cm. Rychle sekám a opět konstatuji, že to bude snad kapřík kolem 40cm. Ovšem u břehu rychle otáčím a volám na Martina ať vezme podběrák, že tam mám amura. Martin se ještě jednou na mně podíval, jestli nevtipkuji a když jsem mu to řekl znova pochopil, že si nedělám srandu. Rychle povoluji brzdu, jelikož očekávám známý amuří výpad. A je to tu, rána jako z děla a amur letí jako šíp po hladině za mohutného cákání. To se ještě několikrát opakuje a je dobojováno. Krásná ryba. Moc mně potěšila a zároveň překvapila. Amur neodolal závodní řadě Monster Liver v kombinaci s V-Pops opět žluté barvy silně nadipované v esenci monster. V podběráku z amura stříkal monster liver. Zajímavé. Neodolatelná nástraha. Váha byla 7kg, délka asi 75-80cm . Do odjezdu mám ještě několik záběrů od ryb do 65cm.

Nedá se nic dělat je čas odjezdu. Přijíždí kamarád Radim a střídá mně . Klukům přeji, ať plácne něco pořádného s tím ať krmí a já se k nim přidám ve čtvrtek.

Za Imperial baits team Ostrava -Jarda Šupík and friends.