S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)
Cena od: 179,00 Kč (6,88 €)

Nejprodávanější

Cena od: 119,00 Kč (4,58 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)

» Závody
24.9.2011

Sláva vítězům, čest poraženým!

Výsledné umístění našich teamů:

24..9.2011

9:00 KONEC!!!

Poslední noc za námi

Nemáme žádné zprávy od kluků. Podle posledních příspěvků se ryby na Tovačově pořádně rozkousaly, škoda, že tak pozdě. Snad se něco konečně povedlo i nad 10kg. Nevadí příští ročník losneme lépe a ukážeme jim to!

23.9.2011

Bilance noci

IB1 si sáhlo na jednoho kapříka 6,80kg, Lutín 3 ryby 5,87kg, 9,97 kg, 7,81 kg, jen IB2 se zasekl na jedné bodované rybě.

22.9.2011

Bilance dne do večera

6,87 a 8,89, jinak 3 malí kapři a karas bojujeme o sektor.

10:41

Kapr jeden mizernej zajel do trávy a v ní našel vysvobození, takže, než se nad rybu dostali kluci, už byl fuč. Hoši bojujem!!!

Další noc za námi

Lutíňákům se začíná dařit v noci čapli krásného šupíka. Plha a spol jsou zatím na jedné bodované rybě. Před chvílí mi volal Tomáš a v průběhu hovoru se jim rozjel prut, tak jsem zvědav jak dopadne s rybou, ale taky co udělal s mobilem v rychlosti. Dám vědět hned jak se opět ozve.

21.9.2011

14:21

Jak píšou kluci na stránkách Carpmaratonu: Bláža opět sype!Smile

Ano, čtete správně, Tomáš zpět spadl do své závislosti. Abstinenční příznaky jsme zpozorovali u vyvážení nepořádku.

Doufejme, že to přinese výsledek ve formě záběrů!

9:09

IB1 před chvíli zabodoval sice malým, ale ceněným kapříkem o hmotnosti 4,98kgWink.

Třetí noc za námi:

Uplynulá noc znamenala pro všechny týmy noc "klidu", to znamená, že kluci mohli doplnit energii a načerpat síly do dalších bojů.

IB1 - 20,23kg, 4 ryby - 13.místo

IB2 - 7,70kg, 1 ryba - 19.místo

CT Lutín - 9,36kg, 1 ryba - 21.místo

Rozhovor s CT Lutín

20.9.2011

17:53

další ryba pro náš tým, opět malý kapřík, 6,10kg

12:32

Přes noc 5 nebodovaných ryb, jen jedna bodovaná, bojujeme, zabery nam ted ustali ale zkoušíme dál, Lutín má rybu.Dru

Druhá noc za námi

Dle průběžně doplněných výsledků si všechny tři tými připsali za noc jednu bodovanou rybu. Chytá se málo ryb a proto každý větší ulovený kus může zamíchat s průběžným pořadím.

IB1 - 14,13kg, 3 ryby - 10.místo

IB2 - 7,70kg, 1 ryba - 17.místo

CT Lutín - 9,36kg, 1 ryba - 14.místo

19.9.2011

Dobrá zpráva

Už i tým IB2 má bodovanou rybu, je jím kapřík s mírami 70cm a 7,70kg. Dle oficiální výsledkové listiny jsou IB na 8. místě a IB2 na 14. místě.

Druhá bodovaná ryba pro IB1

Celý den se nic zajímavého nedělo, kromě opravdu razantního ochlazení. Tomáš převezl pruty a zadařilo se v podobě šupíka. Asi po 8 nebodovaných rybách konečně vážíme, 6,06 kg. Zřejmě nám pomáhá zpěv s Jarouškem :), Prokousáváme se malýma kaprama, ale bojujem, Lutín ani IB2 zatím na body nedosáhly, ale ani kluci nic nevzdávají.

Resumé první noci.

Noc byla poměrně bouřlivá, chvíli se nesmělo na vodu pro uragán, který se přiřítil jak blesk z modrého nebe. Ve vodě plave strašné množství trávy, takže jsou pletenky za chvíli obalené a ve větru způsobují falešné záběry.

IB 1 má na kontě za dnešní noc celkem 6 záběrů, ale bohužel žádný kapr se na kluky nepřišel podívat až před objektiv fotoaparátu.

Tekuté termo prádlo

18.9.2011

22:22 Prozatimní shrnutí:

My máme jednu rybu, o dvě jsme v travách přišli, IB2 bez kontaktu a Lutíňákům spadla jedna pred podběrákem, na chvilku byl vydán zákaz na vodu a ten byl teďodvolán, takže to může začít jezdit.

19:48 - Čerstvá SMS od IB 1:

První ryba 3,90kg, vedeme sektorSmile. Jsme zatím jediní

Závod byl ve 12:00 zahájen:

Tak už to začalo. Zatím všechny týmy bez ryby. Máme zavezeno, nakrmíno a čekáme, nálada je zatím dobrá, na vodě to chvílemi docela fouká jinak je tu úpořád jako v létě.

Zpráva od kluků z dnešního rána:

Jsme na místě a stavíme tábor. Tomáš s Jardou jsou na vode a označují lovná místa. Ryby se v sektoru ukazují, budeme chytat z hloubky. Zatím je teplo a slunečno, ale těšíme se na ochlazení. Foto dodáme po odstartování, až bude vše hotovo.

Ranní_dobrá_nálada Tomáš Blažek, Petr Paulus, Jarda Suchý - IB 1

17.9. Příjezd teamů...

Nakonec se losovalo až od 19:00.

Malé shrnutí po losování: Vylosované místa jsou velice otevřené, nic není dopředu ztraceno ani vyhráno. Uvidíme zítra ráno , až vyjedem na vodu. Proběhla malá úprava harmonogramu, na lovná místa můžeme odjet až zítra ráno v 8:00 a rovněž i na vodu připravit místo. Závod začíná zítra ve 12:00. Ve fotogalerii mapa jezera s vylosovanými místy IB týmů a CT Lutín.

První zpráva od kluků z Imperial teamu.

Včera večer proběhlo poslední doladění před zahájením při doušku zlatavého moku v hospodě u Jardy Suchého.

Dnes ráno v dobré náladě přesun na "Místo činu". Kluci dorazili v pohodě, atmosféra je dobrá. Proběhla již registrace a čeká se na losováni, které proběhne v 18:00 hodin.