S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 179,00 Kč (6,63 €)
Cena od: 1 999,00 Kč (74,04 €)
Cena od: 2 268,00 Kč (84,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 119,00 Kč (4,41 €)
Cena od: 199,00 Kč (7,37 €)

» Zprávy od vody

Honza Tůma poslal krátkou zprávu

Zdravím imperialisti

Podnikl jsem druhou výpravu na jednu malou vodu. Přes velkou zimu jsem na rybách strávil jen dvě noci. Přišly celkem 3 záběry, z toho dvě pěkné ryby.

První kapřík mi zabral druhý den okolo poledne a druhý kapřík přišel okolo šesté hodiny večer. Oběma kapříkům zachutnala 16mm kulička Elite.

Třetí kapřík přišel pár hodin před odjezdem. Šlo o malého cca dvou kilového kapříka, kterému zachutnala 16mm žlutá V-Pops dipované esenciálním oleji Black Pepper.

Používal sem háček SOUL RSH 4000 vel.8 + rovnátko a šňůrku Soul Strip soft 25lb. S úlovky jsem byl nadmíru spokojený, protože voda měla 1 stupeň.

Produkty v této zprávě:

V této kose si Honza Štefanisko zavzpomínal na loňské léto.

Zdravím Vás Imperialisti,

Posílám zprávu od vody z výpravy ze země klobás a paprik, kterou jsem odchytal v létě loňského roku.

Ihned po příjezdu na místo jsem se vrhnul na hledání lovných míst, které jsem vybral s hloubkou od 1.5m až po hloubky 17m, které jsem prokrmil cca dvěma kilogramy partiklu a boiliesu. Použil jsem boilies Elite-Strawberry ve velikostech 20 až 24mm, přelité Liquidem a zasypané Powderem. Na první montáž jsem použil Halfku Elite-Strawberry a na zbylé montáže kuličku o průměru 20mm s 16mm V-popkou v esenci Elite-Strawberry obalené v těstě z Liquidu a GLM full fat.

Během týdenní výpravy se mi podařilo nachytat kapry o hmotností 20,60, 18,70, 15,40 a spousty ryb v rozmezí 9-12kg

S pozdravem Honza Štefanisko

Tým Gangsta fish zahájil úspěšně sezónu, tady je jejich první report:

Očekávaný start sezony.

Tak jsem se konečně dočkal vytoužené první rybačky v letošním roce. Průtok se v mé milované řece začal pomalu snižovat a teplota vody pomalu šplhala nahoru. Výhled předpovědí počasí sice nebyl nijak přívětivý, ale to mě nemohlo odradit.

Kolega z "gangsta týmu" se mnou bohužel nemohl jet, dostal na poslední chvíli zánět průdušek. Bylo mi ho líto, když jsem viděl, jak moc se těšil.

K řece jsem vyrazil ve čtvrtek ráno. Po příjezdu zjišťuji, že u vody nikdo není, tak přesně tohle mám rád! Takhle to ale nevydrží dlouho, protože během dubna se břehy obvykle naplní k prasknutí. Vybral jsem si krásný vracák, který se tvořil za spadeným stromem. S krmením jsem to nechtěl přehánět a proto jsem prohodil pouze několik půlek Elite a Elite Strawberry a k tomu ještě 5 koulí methodmixu Stickmix na každou udici. Záběr přišel už odpoledne od cejna. Byl to můj první veledůležitý kontakt s rybou, zvlášť po zimní přestávce velmi povzbudivý.

Nad ránem přišlo krásné překvapení v podobě lysce 76cm a 11,2kg. Krásně stavěná ryba zabrala na 20mm ořezané boilieElite + 16mm V-pops podpořenou esencí Elite. Pořídil jsem několik fotek a hurá s ním zpátky do vody.

Po cca třech hodinách přichází další záběr. V podběráku se ukazuje šupík 86cm a 12kg. Ten slupl pro změnu jen dvacítku jahodu.

Jsem nadšený, takový start do sezony jsem si ani ve snu nepředstavoval. Do konce výpravy přišlo ještě několik cejnů. Bohužel poslední záběr od kapra skončil zlomením prutu. I přesto byl odjezd domů velmi pozitivní!

S pozdravem Twiggy // gangsta fish

První report letošní sezóny nám zaslal Milan Šturek.

Ahoj Tome posílám report z mé první letošní výpravy, která se mi povedla.

Krmil jsem hotovkami Worm Up 16mm a pod háčkem jsem měl nastraženo Worm Up 16mm + Pop-up Worm Up na panáčka, kterého jsem ještě vylepšil dipem a gelem stejné příchutě.

Byla to dobrá zkušenost s novinkou loňského podzimu z dílny IB a myslím si, že jsem našel pro letošní sezónu svého favorita v podobě celé řady Worm Up , kterého účinnost mě na začátek sezóny příjemně překvapilo.

Milan

Skvělé zahájení sezóny Milane, gratulujeme k úlovkům.