S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 499,00 Kč (18,48 €)
Cena od: 109,00 Kč (4,04 €)
Cena od: 999,00 Kč (37,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 119,00 Kč (4,41 €)
Cena od: 299,00 Kč (11,07 €)

» Zprávy od vody
Francouzská svazovka s Imperialbaits

Ahoj Tomáši,

posílám zprávu a pár fotek z březnové výpravy z francouzské svazovky......

De facto jsme celou dobu bojovali s nenechavýma sumcema. Každý večer, než najeli kapři, bylo rozkrmené místo většinou rozplašeno po několika záběrech od sumců.

Zkoušeli jsme všechny možné příchutě a velikosti boilie, ale ať to bylo Fish, Monster, Paradise, nebo Elite-strawberry, sumci byli většinou u nástrahy první. Dopadlo to tak, že jsme krmili ke každé montáži jen pár kuliček.

Přes nepřízeň osudu se nám podařilo par kapříků ulovit...

Nejvíce spokojený byl kamarád Jirka s šupíkem bezmála 20kg těžkým (jedina ryba nad 15kg) a pěkným lyscem.

Na závěr nezbýva než ríct, "Odveta bude rychlá a krutá!!!":)))

S pozdravem David alias Dude

Jardovo první lovy

Každým dnem slunce prohřívá zamrzlé vodní plochy a my jako správní kaprařští blázni chodíme každý den k vodě a sledujeme, kdy povolí led, abychom mohli okamžitě vyjet na první výpravu na námi vytipovanou svazovku.

Konečně je to tady. Je čtvrtek a silný vítr uvolňuje na hladině kry, které se následně trhají. Vodní plocha je rozmrzlá sice ze čtvrtiny, ale to nám bohatě stačí. Většina kamarádů si klepe na čelo, ale my s Radimem plní odhodlání vyrážíme na 3 dny k vodě. Po příjezdu začíná hustě sněžit. Radim pronesl větu, že by nebylo nic hezčího než fotka na sněhu s velkou rybou o které spolu sníme. Navíc při pohledu na zamrzlou hladinu jsem odvětil: „co teprve v prsačkách s kaprem na ledu“. Bohužel, jak to tak bývá, na této výpravě, až na jeden opatrný záběr, který Radim nestihl zaseknout, se nic podstatného nedělo. Ryby byly zjevně v úplné letargii. Až poslední den se sem tam udělalo kolečko od plotičky, což konečně znamenalo, že voda pomalu ožívá. Byl sem netrpělivý, jelikož jsem byl odhodlán, že další víkend za každou cenu ulovím kapra.

Přes týden panovaly teploty kolem 15 stupňů, což bylo báječné. Věděl jsem, že budou záběry. Radost mi již ve čtvrtek zkazila předpověď, která hlásila na sobotu prudké ochlazení na 3 stupně a v noci mráz. Tentokrát se mnou jel můj dobrý kamarád Martin Kněžík testér firmy Sportcarp. Cestou jsme spolu debatovali o taktice. Já měl již přes týden jasno. Na oba pruty půjdou novinky a sice na jeden prut boilies Stickmix a na druhý Monster´s Paradise. Martin nasadil své zbraně od Sportcarpu. Oba jsme se shodli, že musíme udělal chtě nechtě do večera po příjezdu záběr, jelikož ještě panovalo teplé počasí a i na večer bylo snad 10 stupňů. Po ochlazení, již budou šance mizivé. Volím strategii velmi atraktivního krmení. Jeden prut rozkrmuji kilem boiliesu Stickmix nakrájené na půlky, dále půl kilem Amino pelet 4 mm , půl kilem našich betain pelet 3 mm a asi čtvrt kilem booster pelet. Vše zalévám skoro celým dipem Stickmix , který mě doslova a do písmene učaroval jak svou hustotou , tak atraktivitou. Do tohoto guláše přidávám pár kapek sladidla NHDC. Byl jsem na 100 % přesvědčen , že pokud se v blízkosti objeví nějaký kapřík, tak neodolá. Nástrahu volím jednu 18 mm kuličku na dno dipovanou v esenci Honey + následně na 10 minut nadipovanou v Stickmix. Na druhý prut vše opakuji s tím, že vše je stejné akorát s příchutí Monster´s Paradise a navrch vše zasypávám gelem Paradise. Je zakrmeno, nahozeno přišel čas na debatu s Martinem u láhve dobré Metaxy. Po dvou hodinách nás z konverzace vytrhává můj levý prut se Stickmixem. Swinger se přilepí a kapr nekompromisně roztáčí cívku. Až tak rychle jsem záběr nečekal, navíc s takovou razancí ve studené vodě. Ale to již držím prut pevně v ruce a vychutnávám si souboj s první letošní slušnou rybou . Po 10 minutách mi Martin úspěšně podebírá dlouhého šupináče. Jsme nadšeni. Délka 90 cm a váha necelých 12 kg je super na tak chladnou vodu. Martin okamžitě pokřtil Stickmix pracovním jménem bodající vosa . Uleháme velmi spokojeni. Ráno bylo pro mně trochu smutnější, jelikož se mi stalo,co ještě nikdy předtím. Byl jsem značně unaven z týdenní práce a jelikož jsem měl ještě pípák na minimum , neslyšel jsem záběr na Paradisku. Martin vybíhá ze svého bivi, které má asi 20 m ode mně a letí ke mně. Swinger je přilepený pod prutem a Martin mně rychle budí, že mám jízdu. Vůbec nechápu co se děje, až mi to najednou dochází. Rozrazím bivak , avšak než stihnu zvednout prut, swinger padá a s ním i určitě dobrá ryba. Škoda. I to se stává. Je zde avizované ochlazení. Začal foukat silný severní vítr a v noci dokonce začalo opět sněžit. Teplota byla v 5 hodin ráno -3 stupně . Ač děláme vše možné, záběr již do neděle nepřichází. Trošku mně mrzí, že Martin zůstal bez záběru, určitě si ho zasloužil, ale příště si to určitě vynahradí. Přeji všem úspěšný start do nové sezony.

Za Czech Imperial team Jarda Šupík

Ondra a Jindra na Lac de Saint Cassien

24.03.2011

Začátkem března jsme se s parťákem Jindrou vydali na dalekou cestu vstříc legendárnímu jezeru Cassien. Byl to již dlouho náš velký sen, ulovit alespoň jednoho kapra na tomto jezeře. Dobře jsme přitom věděli, že to asi až tak jednoduché nebude. Po našem příjezdu k jezeru jsme mluvili s okolními rybáři. Po zjištění, že se na celém jezeře za posledních 14 dní chytli jen asi 4 ryby, nám moc šancí nedávalo. Voda měla po našem příjezdu teplotu okolo 8-9stupňů, proto jsme své pruty rozmístili do různých hloubek a vyčkávali jestli nějaký ten Cassienský kapr připluje.

Pět dní uteklo jako voda a naše pruty stále mlčí. Montáže necháváme nahozené i několik dní. Šestý den se jako ze snu zvedá swinger a hlásič oznamuje první záběr. Srdce mě buší když skáču do člunu a vyrážím za rybou. Po nekonečných minutách podebírám krásného mohutného lysce a při pohledu na něj, jak je široký, tuším v koutku duše, že by mohl mít….
Po zvážení si pěkně zakřičím je to tam kapr vážil 21kg a byl mou první rybou. Byl jsem nad míru spokojený a věděl jsem, že kdybych již neměl jiný záběr nic by se na tom neměnilo. Právě o takovéhle rybě jsem s Cassienu vždycky snil. Jindra má také záběr, ale v podběráku končí ne kapr, ale velká štika. Takovou jsem ještě na vlastní oči nikdy neviděl. Štika měří okolo 112cm a její váha je okolo 13kg, prostě aligátor jak má být. V noci začíná pršet a foukat nárazový vítr. Toto počasí trvá celé 4dni. Okolí našich bivaků se stává soutokem menších potoků, stékající dešťové vody ze strání. Další den již máme doslova říčku 10cm od lehátek. Po večerním přikrmení přicházejí záběry od cejnů a to pomalu na každý prut.

Po noci plné záběrů od cejnů a jednoho sumce 130cm, kterého Jindra zdárně zdolal, nastal klid. Prší stále dál. Sedmý den když se swinger propadne o několik centimetrů dolu, jdu pomalu k prutu s tím, že je tam další cejn. Nebudu rozepisovat každý záběr ale toho dne se mě splnil i ten nejtajnější sen. Zdolávám nádherného kapra o váze 25,5kg. Další dny přicházejí kapři od 13-16,5kg a ještě dva krasavci s váhou 20,5kg a 21,30kg.

Jako nástrahy jsme používali hlavně V-Pops white a V-Pops pink, nadipované v esencích banán a novince bloodworm, obalené do těsta z Carptrack Liquidu a Powderu. Chtěli jsme Cassienským kaprům dopřát, proto jsme ještě do těsta přidali GLM, NHDC a Power Powder Banana. V tomto podání bylo těsto opravdu suprové. Jako krmení jsme použili boilie Monster´s Paradise, boilie Monster-Liver a boilie Fish.

Touto cestou bych chtěl hlavně poděkovat Tomášovi za všechny neocenitelné rady a pomoc. Je opravdu jen málo lidí kteří znají toto jezero jako on!!