S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Katalog SOUL 2017

Pelety Red Halibut boostrované

Podporuje mojeID

Doporučujeme

Cena od: 99,00 Kč (3,81 €)
Cena od: 179,00 Kč (6,88 €)
Cena od: 3 770,00 Kč (145,00 €)

Nejprodávanější

Cena od: 199,00 Kč (7,65 €)
Cena od: 299,00 Kč (11,50 €)
Cena od: 149,00 Kč (5,73 €)

Těsně před Vánocemi jsem strávil čtyři dny na jedné přehradě na jihu Francie nedaleko svého domova. Každým dnem klesala rtuť teploměru blíže k nule a tím i teplota vody. Proto jsem zkusil první dva dny lovit kapry v hluboké vodě přehrady. Toto místo mi ale přineslo jediný záběr, který jsem proměnil v asi čtyřkilového kapříka. Proto jsem se rozhodl přestěhovat na mělčí část přehrady. Zde se mi již dařilo o poznání více a ve studené vodě jsem chytnul dva krásné kapry. První šupináč měl 14 kilo a zabral na boilie Crazy Power Hot Spice - Plum s popkou Hot Spice – Plum. Z druhé ryby mám ještě větší radost, protože jsem ve studené vodě chytnul krásné „zrcátko“, lysce s váhou 16 kilo zlákala kulička Crazy Power Pepper Fish. Byl to opravdu pěkný rybolov a zdolávání ze člunu jsem si užíval, ač celý zmrzlý a promočený. V lednu vyrážím na několik dní k jezeru Salagou.

S pozdravem za Team TB&F Maxence Dunglas

Poslední týden v listopadu jsme s kamarádem Františkem a Petrem vyrazili na dva týdny so Chorvatska, na dvě vody, které jsme chtěli poznat. Byla to naše společná čtvrtá zimní výprava. Opět se náš pobyt u vody nesl v kamarádské pohodě a s kupou legrace.
Na první vodě jsme obsadili celkem dobrá místa vedle sebe. Chytat jsme mohli každý na tři pruty. Na každou montáž posíláme cca pět raket krmení a čekáme na záběr. Nebudu se dlouze rozepisovat, tak jen stručně. Podařilo se nám ulovit třicet kaprů o váze 10 kg až 26,5 kg.
na druhé vodě, kam jsme přejeli a zahájili druhý týden lovu, klesala teplota až na mínus sedm stupňů. Ale i tak neměníme naši metodu lovu, nához a pět raket krmení. Počet kaprů ulovených na této vodě je dvacet. Váha 8 kg až 31,7 kg.
na této výpravě jsem se zamiloval do Tomášové Hot Spice – Plum. Ja to boilie, které chytá velké kapry. Z padesáti ulovených kaprů jich bylo čtyřicet uloveno právě na Hot Apice - Plum! Neměl jsem nouzi o záběry. Zakrmoval jsem boiliem v rozpustném provedení a peletami ve stejné příchuti. Takto připravené krmení jsem boostroval Sweet boostrem.  Ten je velmi účinný i ve studené vodě. Kamarád Peťa taky nemohl odolat pálivé vůni  Hot Spice – Plum, jednu kuličku si ode mne vzal na vyzkoušení a za osm hodin po náhozu přišel neskutečný kapr 31,7 kg. Mám takové tušení, že máme nového člena našeho teamu.
Posílám fotky svých dvou největších úlovků a rekordní úlovek Peti Fremla.
Všechny zdravím a těšme se z každého dne na rybách. ;-)
Za team TB&F Jarda Suchý

Ahoj,

po delší době jsem se zase dostal na svou oblíbenou svazovku, Pálavská jezera. Podnikl jsem dvě výpravy.

První výprava byla na počet záběrů neskutečná, ulovil jsem cca 40 kaprů ve váhové kategorii 4 kg - 12 kg a jeden slušnější šupík 14,5 kg. Druhá výprava byla na počet záběrů o poznání horší, podařilo se mi ulovit 7 kaprů ve váhové kategorii 7 kg - 12 kg a jednoho lysce 17,5 kg.

Nástrahy jsem použil boilie Full Moon Black Pearl a Big One GLM-Squid. Za obě výpravy jsem zkrmil cca 35 kg boilie.

Za team TB&F Martin Šišma

Zdeno

Zdravím přátelé,
s Bohoušem "Wormikem" jsme si zajeli na jedno francouzské jezero na doporučení našeho francouzského kamaráda. Kolem jezera jsou potopené stromy a vázky, tak jsme hned věděli, že to nebude procházka růžovou zahradou.
O tom se hned první noc přesvědčil Wormik, když měl brutální jízdu a kapr si to namířil skrz dva potopené stromy. O rybu bohužel přišel. Hned potom jsem se o tom přesvědčil i já. Po záběru, kdy mi ryba zaparkovala pod strom, jsme přitvrdili a cívky utáhli natvrdo, nedali jsme jim ani metr a doufali, že se ryba při záběru otočí směrem do koryta.

Další ráno jsme se utvrdili, že naše taktika je ta správná a na podložce se ocitl první kapr. Lysec, který zabral na 24mm boilie Garlic-Liver. Další ráno z toho stejného místa a na stejnou nástrahu (boilies jsem neměnil, byl v pořádku a dobře vyluhovaný ), jsem měl padák. S kým mám tu čest jsem zjistil, až když jsem se dostal nad rybu. Asi po hodinovém přetahování jsem zdolal krásného lysce, ručička váhy se zastavila na 26 kg. Yes, nový osobák!

Další dny bodoval Bohouš. První ryba, šupináč o váze 9,5kg mu zabrala na 24mm Garlic-Liver v kombinaci s 16mm Pop-up jahoda. Asi po hodině, se mu ozval stejný prut a za malou chvíli měl v podběráku šupináče s váhou 15 kg.

Další večer se mu ozývá první prut, vyrážíme na vodu a na konci boje Wormik podebírá dalšího krásného lysce této výpravy. Váha 20,5kg. Zachutnala mu 24mm Hot Spice Plum s kombinací s 16mm Pop-up. Další tři dny jsme bez záběru. Přišlo ochlazení a na celém jezeře ryby neberou. Po změně větru nám přichází dva záběry, ale bohužel u obou případů rybu ztrácíme. Poslední noc zdolávám ještě 11 kg šupináče, který s námi přišel rozloučit. Zabral opět na můj oblíbený Garlic-Liver.
Děkujeme Tome za nástrahy a návnady, s kterými nám pomáháš Žít náš sen…
Za TB&Friends Zdeno RybarskyBohuslav Wormik Červík

Tak se konečně taky hlásím od vody.

Jako každý rok na podzim jsem s tátou zavítal ke břehům jedné pískovny. Výpravu jsme naplánovali na celý týden, ostatně jako každý rok. Pro tuto výpravu jsem se rozhodl krmit pouze zbylým boiliesem GLM Squid, Pepper Fish a halibut peletami. To samé boilie jsme použilili i pro lov - GLM Squid ve 24mm a Pepper Fish ve 20mm.

Za první 2 dny se nám povedlo pochytat pár ryb do 12kg. Třetí den se na mě usmálo štěstí a na Pepper Fishku se mi podařilo přelstít krásného lysce s váhou 21+kg který mi udělal obrovskou radost.

To jsem ale ještě netušil, co mě čeká v patek ve 12 hodin. Sedím si tak v křesle, mrknu na hodinky a ono za 5 minut 12. Říkám si "mohl by přijít poledňák"... no a on přišel :-) Přisekávám pomalou jízdu a hned cítím, že ryba bude stát za to. Sedám do člunu a vydávám se za ní. Po pekelných 40ti minutách boje podebírám na druhé straně pískovny obrovského šupíka na GLM Squid 2x24mm. Okamžitě vím, že je větší, než první lysec a málem vyskakuji radostí ze člunu. Kapr šílených 110cm a 25.68kg.

Prostě poledňák a třešnička na dortu jak má být. Na této výpravě se nám povedlo ulovit ještě pár dalších krásných ryb, tatovi dva lysci 18+ a další 4 ryby 15+.

Za TB&F "Týčák" Ondřej Týč

Martin Klimeš a jeho první zkušenosti s produkty TB&F

Rozhodl jsem se pár dní strávit na nejmenované slovenské svazové vodě. Nádherná voda plná leknínu, orobince a různých trav kolem dokola. Byla to moje první zkušenost s produkty firmy Tomáš Blažek a zvolil jsem neskutečně voňavou kouli Full Moon Black Pearl.

Koncová sestava byla následující. Na 15 lb ztužený vlasec giga skin od Katranu osazen háčkem wide gape vel.6 z dílny Korda. Z důvodu všude přítomného bahna jsem volil montáž  "na panáčka" s popkou stejné příchutě Black Pearl a k tomu přidal pár kuliček na PVA pásku. Zakrmoval jsem s rozumem 2x denně naspomboval pár kouli s řepkou a tygřím ořechem.

Podařilo se mi přemluvit k záběrům pár pěkně vypasených karasů, nějakého cejna a nočního kapra. Jemným, pomalým tahem mě ze sna ve 3,15 hod probudil zvuk příposlechu pravého prutu, který jsem nahodil pod protější břeh…. pěkný, dlouhý, silný šupínáč. Nebyl vážen, dle mého neměl ani 10kg, ale ze zvědavosti jsem si jej přeměřil a měl rovných 85cm. Počasí bylo parádní, prostě babí léto. Určitě se tam vrátím a kaprům ještě ukážu.

Tome díky! Aloha friends, Marty

Vložený obrázek 2

Vložený obrázek 3

Vložený obrázek 4

Vložený obrázek 1

Vložený obrázek 5

Vložený obrázek 6

Pálavská jezera
Teplota na teploměru neukazovala příznivé počasí pro lov kaprů na Pálavských jezerech, my jsme ale s parťákem Jirkou byli domluveni, že jedeme za každého počasí a byli jsme zvědaví, jak budou kapři v těchto horkých letních dnech aktivní.

Během pěti dnů jsme měli celkem 21 záběrů. O 5 ryb jsme bohužel přišli. Jirkovi se podařilo zdolat velmi pěkného dlouhého šupináče o váze 19 kg na BIG ONE - GLM Squid. Poté jsme zdolali další dva 16ti kg šupináče na Hot Spice Plum.

Já jsem ulovil na Black Pearl kapra, který mi udělal obrovskou radost, byl jím velmi starý, vrásčitý pálavský lysec, kterému jsem odhadoval cca 30 let. Jeho obrovská hlava prozrazovala, že ve své nejlepší formě měl přes 20 kg. Nyní jeho váha byla 14 kg.

Zbytek vytažených kaprů se pohyboval mezi 10ti až 14ti kg. V takto horkých dnech to byla úspěšná výprava a ani jsme takovou aktivitu ryb nečekali.

Za TB Tomáš Blažek a Jirka Novotný

Před pár dny jsem se vrátil z 12ti denní výpravy z Francie, kde nás slunce a parné letní dny doprovázeli téměř každý den. První 4 dny byly mé hlásiče němé, ale dál jsem věřil mým sestavám, čož se mi vyplatilo. V noci přichází razantní jízda. Silný tah a bojovnost napovídala o velkém soupeři, který ochutnal boilie GLM Squid s Pop-Up namočenou v esenci Black Pepper. Zdolal jsem nádherného zdravého lysce v perfektní kondici o váze 20,2kg. Další noc následoval stejný scénař, ale bohužel jsem o rybu přišel v pařezech. Další záběr přisel od velkého lína. Montáže jsem pokládal do hloubky od 3,5 až 8 metrů. Bohužel si moje místo vybrali fousatí obyvatelé z temných hlubin, kteří vytlačili ostatní kapry a za 6 dní jsem dostal na břeh 17 sumců od 15 do 40kg.

Za team TB&F Bohuslav Wormik Červík

Jako každý rok i letos jsem se vydal na přehradu Trnávka, letos bohužel jen přes noc.

I přesto se jeden krásný kapr povedl, moc si ho z této vody vážím. Vsadil jsem na selektivní, ale účinné krmení. Zabodovali dvě kuličky Big One GLM Squid 20mm.

Letos se mi opravdu daří. K tomuto kaprikovi se povedli ještě dva menší kolem 55cm.

Za tu chvíli super vysledek, 5 zaběrů, 3 ryby zdolané. Vše loveno z 220m vyvážky v 1-1,5m. Za team TB&F Pavel Novak

Vždy, když odjíždím na ryby, přemýšlím, jak by to mohlo dopadnout, ale to, co mě potkalo jsem nečekal ani v nejlepších snech. Po příjezdu jsme rozbalili tábor a nahodili pruty. Bylo přibližně 22:00. Parťákovi Tomášovi se zanedlouho rozjel první prut. Výsledkem byl menší kapřík. To celé se zanedlouho opakovalo. U mě bylo ticho… Tak to bylo i celou noc.

Ráno měl Tomáš už 4 ryby a já pořád nic. Bylo kolem půl 11 a mně se rozjel 1. prut. Jakmile jsem rybu poprvé uviděl, tipoval jsem ji kolem 11 kg. Když jsme kapra viděli v podběráku, kde nám ukázal své široké tělo, odhadli jsme ho kolem 17 kg. Váha mi ale vyrazila dech. Ručička se zastavila na 21.25 kg a já měl najednou svou první "dvacku ". Po nafocení putoval zpět do svého přirozeného prostředí a mě se klepaly ruce ještě půl hodiny.

Během odpoledne se mi ještě povedlo zdolat šupináče, rovných 15 kg. Pak ale pro mě nastal dvoudenní klid, běhen kterého se Tomášovi povedlo zdolat dva lysce 17 kg, 18 kg a šupináče 18 kg. Já mezitím chytil 3 kapry do 10 kil, 8kg amura. Do hry jsem se vrátil až poslední den chytání. Nejdřív jsem zdolal menšího kapříka, ale po změně nástrahy to přišlo.

Povedlo se mi vytáhnout amura, rovných 13 kg. Další pomalejší záběr značil větší rybu, byl to opět amur. Když jsme ho dostali do podběráku, bylo jasné, že je větší, než ten přrdchozí. Posledním výpadem se skoro dostal na svobodu. Povedlo se mu přetrhnout návazec, roztrhnout novou podběrákovou síť a zlomit rameno podběráku. Pohotová reakce Tomáše amura udržela v síti. Následovalo vážení a když jsem viděl Tomášův výraz?… „Neříkej mi, že má přes 20 kg“… Moc mu nechybí, ručička se zastavila na 19, 5 kg v tu chvíli mi už zničený podběrák vůbec nevadil. Tenhle amur byl mou poslední rybou výpravy.

Oba velké kapry jsem chytil na boilies Pepper Fish. K montáži jsem vždycky přidával pva punčochu s několika rozdrcenými kuličkami stejné příchutě. Oba velké amury jsem zdolal na boosterované dumblesky příchutě Glm Squid Strawberry, doplněné neutrální popkou naloženou v esenci Limet. K tomu jsem pravidelně přidával pva zastříkané esencí Strawberry.

Byl to pro mě neskutečný zážitek, protože jsem nikdy naživo neviděl takového kapra, ani amura. Za tuhle příležitost a perfektní produkty děkuji Tomášovi Blažkovi  :-) Martin Košař

V týdnu jsem podnikl dvě krátké vycházky k vodě.
První vycházku jsem nastražil na kapříky. Všude bylo hodně rybářů, nakonec jsem ale jedno slibné místečko našel. Nebylo to úplně podle mých představ, ale co už. Břeh se tu svažuje do velké hloubky 10m. Montáže jsem nahodil kousek od břehu, odhadem do 4 a 8m. Ráno v 5h se ozval prut ze 4m na 2X24mm BIG ONE GLM SQUID obalené ve stejné pastě. Na zákrm jsem přihodil do prostoru 20 kuliček boilie stejné příchutě.

Druhou vycházku jsem navštívil stejné místo. Zkusil jsem tentokrát přelstít nějakého amura. Nastražil jsem svůj oblíbený pop-up Banán–Pineapple + NHDC a Butyric. Tyto plovky mi už v minulosti přinesly nespočet slušných amurů. Na každou montáž jsem přihodil 5 kg pšenice. Opět ráno byl záběr a na podložce jsem měl pěkné torpédo. VELKÁ SPOKOJENOST A AŤ TO JEZDÍ. Tomáš Blažek

Pár dní na pískovně.
Se svou přítelkyní Zuzankou jsem strávil pár dní na pískovně.

Kapři se minimálně vyskytovali v našem lovišti, nacházeli na druhé straně revíru, kde se věnovali tření. Tam se nesmí rybařit, a tak to bylo o čekání až se vytřou a přijedou se za námi podívat. Měli jsme okolo dvaceti záběrů, jednalo se o kapry v průměru okolo deseti kilo.

Největší zdolanou rybou byla vytřená jikernačka 15kg. Lovná místa jsem zakrmil boiliem BIG ONE Glm Squid a BIG ONE Glm Squid Strawberry. Největší ryba zabrala na Pop up Black Peperr 16mm.
Tomáš Blažek

Zdravím,

v týdnu jsem se vydal na 5-ti denní výpravu na jednu velkou svazovou pískovnu. S sebou jsem si vzal boilie Glm Squid a Black Pearl.

První den jsem nakrmil cca 2kg boilie. Hned večer jsem se dočkal prvního záběru. Byl to pěkný šupík s váhou 11kg , který si zobnul kombinaci Black Pearl Black Pearl .
Druhý den jsem měl pouze jeden záběr, přišel krásný šupík s váhou 12,5kg, zobl si Glm Squid + Pop up Black Pearl.

Další dny dostávám hodně záběru od malých ryb. Ani úpráva návazců a nástrahy 2x24mm 5 cm od háčku moc nepomáhala. Až po změně taktiky dostávám záběry od lepších ryb. Zase šupík váha 10kg, ale za to krásně stavěná ryba. Poslední den ráno nahazuji pruty volím nátrahu Black Pearl 2x20mm a Glm Squid 2x24mm.

Asi za hodinu dostávám záběr. Vytahuji opěr statného lysce s  váhou 12kg. Prut znovu nahodím a asi za dvě hodiny mám záběr na Glm Squid. Po delším boji podebírám krásného šupináče s váhou 14kg, takže krásné rozloučení. V týdnu vyrážím opět k vodě na 4 dny, takže se snad zase ozvu.

Za TB&Friends Jirka Vanc

Tour de France

Ahoj TB-čka,
tak dva krásne týždne lovu sú za nami. Zašli sme si do slnečného Francúzska na jedno veľké štátne jazero plní očakávania, čo nám táto vodička prinesie. Prvých pár dní sme sondovali a pozorovali vodu a skúšali, kde by sa naše Big One mohli nachádzať. Bolo ťažké sa prepracovať cez nájazdy pleskáčov a hlavne sumcov a plno potopených stromov a vázok. Ako prvú jazdu a premiéru mal kamoš Libor Krotil, ktorý po prvý krát vyskúšal Tomíkov boilies a báááác, mamina 21kg na Garlic – Liver 2x24mm. Netrvalo to dlho a Libor zdolal ďalšieho krásavca nad 20kg. Tento prišiel na boilies Pepper Fish. Bohoušovi sa podarilo prekabátiť 17kg šupináča na Garlic – Liver 24mm a Pop – up Black Pepper 16mm. Koniec výpravy patril jednoznačne Zdenovi, keď sa mu behom pár hodín podarilo na BIG ONE Glm Squid Strawberry 24mm a Pop up Limetka 16mm prekabátiť dvoch úžasných lyscov s váhou 23kg a 24,8kg . Jazero bolo plné vody a tak sa kapry schovávali v potopených stromoch , kde chlapci niekoľko slušných kaprov stratili .

TB&F Sk Zdeno a Wormik Bohus

Dva kamarádi

Jirka Pátek a jeho krátká, ale výstižná zpráva.

Pár dní prožitých na jihu s kamarádem a skvělým rybářem Jirkou dopadl tak jak měl. Povedlo se mi zdolat několik kapříků od 8 do 11kg a třešničkou na dortu byl šupináč s váhou 19,1kg a délkou 98cm, který neodolal 24mm kuličce Big One GLM Squid-Strawberry obalené v těstě. Pokaždé jsem přihodil hrst Red Halibut pelet o velikosti 26 mm.

Letní Tovačov

Jako každý rok, také letos jsem v letních měsících navštívil s rodinou Tovačovská jezera. Z důvodu vysokých teplot jsme se snažili lovit v hlubších částech jezera. V záběry jsem věřil převážně v noci. První noc jsem zvolil boilies GML Squid o průměru 24 mm, záběru jsem se ale bohužel nedočkal. Přes den jsem se chtěl pokusit ulovit pár amurů, tak jsem použil plovoucí boilies dipované v NHDC sladidlu. Na má lovná místa se ale bohužel sjela hejna malých kaprů, takže o amura jsem celý týden ani nezavadil.

Hned druhou noc jsem oba pruty převezl na kapra. Zkoušel jsem různé montáže, ale záběru jsem se též nedočkal.

Až třetí den jsem to začal radikálně řešit ořezáváním kuliček boilies na průměr cca 15 mm, což se již následující noc projevilo jako správná volba. Tuto třetí noc, den před úplňkem, jsem ulovil na takto ořezané boilies GML Squid krásného kapra o váze 24,60 kg. Tohoto kapra jsem pojmenoval jménem Úplněk. V následujících dnech jsem na takto ořezané boilies lovil kapry i přes den. Vždy to byli kapři přes 15 kg, ale z důvodu vysokých teplot jsem tyto ryby většinou pouštěl hned u lodě.

Za TB & Friends

Martin Plch

Orient

Ahoj všem. Zasílám foto tohoto fešáka, kterému jsem navážil 21,3kg. Nechal se zlákat na boilie Full Moon Black Pearl. Této ryby si velice cením, jelikož jsem ji zdolal na extrémně složité vodě, jakým Orient je. Kdo hledá dobrodružství, divokou přírodu a extrémní rybařinu, tak určitě navštivte toto jezero. Nepočítejte však s mnoha úlovky, spíš naopak. Být několik týdnů bez záběru je tu běžné. O to větší je radost z ulovené ryby.

S pozdravem

Vítek Formánek

21,30kg živé váhy Černá perla opět perlila Orient - těžká to voda

Ahoj kluci.

Tak jsem se po dlouhé době kvůli pracovní zaneprázněnosti dostal k jedné svazové vodě, ležící v blízkosti mého bydliště. Sice jsem revír navštívil jen na pár hodin, ale i tak se mi podařil udělat jeden záběr, který se proměnil v krásně stavěného lysce o váze 14.10kg. Tento fešák neodolal boilie GLM Squid o pruměru 24mm doplněného o 12mm plovku stejné příchuti. Kapr byl po pořízení pár snímku šetrně vrácen zpět do svého domova.

Za tým Tomáš Blažek a přátelé s pozdravem Pošta.

Lysec 14,10kg

Plav si domů

Martin Plch se vydal na svou první výpravu na Tovačov, kde se mu vedlo opravdu dobře. Povedl se mu tento vytřený šupináč o váze 24,6kg. Jako nástrahu použil boilie Big One - GLM Squid.

tomasblazek.com

Gratulace k úlovku

Zdravím příznivce TB & F

Letošní rok jsme s bráchama a parťákem Zdenkem podnikli 3 výpravy na kapry, z toho jednou jsme chytali z lodi. Na první třídenní výpravě jsme si krásně zachytali a brácha chytil svůj osobák, kapra 16,5 kg na b boilies Pepper - Fish velikosti 20mm s Pop-Up Black Pepper 12mm. Klukům se ještě povedl double 12 a 10 kg a mně v noci dlouhý šupík o váze 14,1 kg na boilies Hot Spice – Plum 20mm s Pop-Up Plum16mm.

Druhá výprava byla na dvě noci z lodi a chytili jsme dva kapry. Brácha 10,5 kg na boilies Black Pearl 20mm s Pop-Up Black Pearl 16mm, obalené v pastě Black Pearl. Mně se podařilo ulovit kapra 15,3 kg na boilies Pepper - Fish velikosti 20mm s Pop-Up Black Pepper 12mm, kterou jsem taky obalil do pasty příchutě Pepper - Fish.

Třetí výprava byla z mé strany nejúspěšnější, kdy mi skvěle fungovala kombinace boilliesu Hot Spice - Plum 20 mm s Pop-Up Hot Spice - Plum 16mm obalené v pastě Plum. Tři hodiny po náhozu jsem měl první záběr. Podle tahu jsem usuzoval na pěknou rybu, ale u břehu se mi vyřízla. Večer přišel záběr také na můj levý prut a výsledkem byl dlouhý šupináč o váze 16,1kg. Druhý den, v pravé poledne, mi to vzal z hloubky jednoho metru opět šupík o váze 16,3 kg. Toho jsem musel zdolávat ze člunu i s bráchou, protože se nehodlal jen tak vzdát. Byl krásně zbarvený a nebyl ještě vytřený. Poslední noc mi ještě zabral 10-ti kilový šupináč. Dva záběry jsem měl z hloubky 1,2 metru, třetí z hloubky 2,8 metru. Brácha chytil kapra 14,5 kg, který už byl vytřený a ještě dva kapry kolem 10 kil. Za tři dny jsme si skvěle zachytali, ryby pustili zpět do svého domova, a spokojeně pak odjížděli domů.

Petrův zdar všem příznivcům TB přeje